Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko jo törmännyt palstan "sherlokkiin", joka tulee huutamaan useimpiin ketjuihin "tuo on se sama trolli"?

Vierailija
22.12.2017 |

jos henkilön mielipide ei ole tämän sherlokin mieleinen.
Olen huomannut tämän pipipäätyypin jo monessa ketjussa, selvästi sama vainoharhainen häirikkö kyseessä.
Eli yhtäkkiä alkaa hokemaan ketjussa, että kaikki kommentit, jotka on hänen kanssaan eriäviä, ovatkin YHDEN JA SAMAN TROLLIN kirjottamia.
Tää sherlokki pilaa ketjun ja alkaa vainoharhaisesti sitten kaikkia kommentoijia (joiden mielipiteistä ei pidä) väittää yhdeksi ja samaksi samaksi trolliksi "jonka hän tunnistaa".
Olen nähnyt tuon tyypin ainakin ravintolaimetysketjussa, tamponiketjussa, gynekologiketjussa jne. Tuntuu että hänellä on lääkkeet ottamatta. Tunnistatte siitä että alkaa vaahtioamaan "TUO ON SE SAMA TROLLI" kaikkeen mistä ei pidä. Sitten tulee kaikkea "hahhah tuo trolli on niin huvittava" ja muuta vainoharhaista sönkötystä, jauhaa ja jauhaa trollista, vaikka kukaan ei trollaisi mitään.

Olen huomannut tämän siksi, että tää tyyppi on jo kahdessa eri ketjussa käynyt kimppuuni vain yhden kommentin jälkeen ja alkanut väittää mua trolliksi, surutta laittanut mun syyksi jotain mitä en ole edes sanonut.. vituttaa tollanen häiriköinti jos tulen vain kirjottamaan vain oman mielipiteen asiallisesti.
Ilmeisesti tää sherklokkitapaus kuvittelee oikeesti että kaikki tällä palstalla ovat hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja ne jotka eivät ole, ovat vain yksi ja sama "trolli"- huokaus.

Ärsyttävää. On itse ketjujen tappaja-trolli.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Herkules Poirotti, enkä mikään Sherlokki.

Vierailija
22/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää kun aloittaja jää häviölle niin aloittaa uudet ketjun samasta asiasta hieman eri otsikolla. Esim. Applen akkuketju.

Toi on eri juttu, siinä onkin kyse trollauksesta, mä puhun nyt siitä "sherlokista", joka tulee eri ketjuihin väittämään tavallisia kommentoijia "trolleiksi" eikä lopeta jankkausta asiasta. Eli kaikki joiden mielipiteistä tää idiootti ei pidä, ovat "se sama trolli". sitten hän alkaa väittää kaikkia kommentoijia yhdeksi ja samaksi ja laittaa sanoja näiden suuhun kun "tietää" kuka siellä kirjottaa ja mistä se muka on ennen kirjotellut. 

Helvetin rasittava tapaus ja pilaa ketjun.

Mistä päättelet, että kyseessä on vain yksi henkilö? Mitä jos oletkin itse vainoharhainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaprovo toistaa itseään, vastailee omiin kommentteihinsa ja peukuttaa omia kommenttejaan. Tämä on palstaprovolle kerrottu moneen kertaan mutta tapojensa muuttamisen sijaan provo päätti näemmä uhriutua, kuten persu parhaimmillaan.

Vierailija
24/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää kun aloittaja jää häviölle niin aloittaa uudet ketjun samasta asiasta hieman eri otsikolla. Esim. Applen akkuketju.

Toi on eri juttu, siinä onkin kyse trollauksesta, mä puhun nyt siitä "sherlokista", joka tulee eri ketjuihin väittämään tavallisia kommentoijia "trolleiksi" eikä lopeta jankkausta asiasta. Eli kaikki joiden mielipiteistä tää idiootti ei pidä, ovat "se sama trolli". sitten hän alkaa väittää kaikkia kommentoijia yhdeksi ja samaksi ja laittaa sanoja näiden suuhun kun "tietää" kuka siellä kirjottaa ja mistä se muka on ennen kirjotellut. 

Mistä päättelet, että kyseessä on vain yksi henkilö? Mitä jos oletkin itse vainoharhainen?

Nimenomaan :D Kas kummaa, että trolli on itse aina samoissa ketjuissa tekemässä havaintoja sherlokista. Kannattaisiko kommentoida joskus jotain järkevää, niin sherlokitkin jättävät rauhaan :)

Vierailija
25/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten et näe, että pilaat ne ihan itse.

Vierailija
26/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan :D Kas kummaa, että trolli on itse aina samoissa ketjuissa tekemässä havaintoja sherlokista. Kannattaisiko kommentoida joskus jotain järkevää, niin sherlokitkin jättävät rauhaan :)

Et sinä ole palstatrolli vaan palstahullu.

Vierailija
27/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole muuta elämää kuin tämä palsta? Hyvin surullista.

Vierailija
28/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen joka joka puolella väittää keskustelijoiden olevan mode. Minullekin on tätä hokenut useammassa ketjussa.

Vierailija
29/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen joka joka puolella väittää keskustelijoiden olevan mode. Minullekin on tätä hokenut useammassa ketjussa.

Tässähän juuri paljastat hokevasi itsekin samoja asioita eri ketjuissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi