Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (4405)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten näin jonkun tuntemattoman naisen muutamia kertoja esim. kaupassa. Joka kerta minut nähdessään hän alkoi huutamaan niin lujaa kuin jaksoi, että "Laita se kännykkä taskuun! Mari on sanonut sinulle, että kännykkä täytyy pitää taskussa, että se ei tipu maahan ja mene rikki". En vieläkään ymmärrä, että kuka tuo henkilö oli, miksi hän alkoi aina huutamaan minulle tästä asiasta enkä myöskään tiedä, että kuka on Mari. Ainakaan kukaan ei ollut sanonut minulle, että kännykkä täytyy pitää taskussa. Sitä minä yritin tällekin henkilölle sanoa, mutta hän vain rääkyi siitä kännykän taskuun pistämisestä vaikka minulla ei edes ollut kännykkä esillä vaan juuri siellä taskussa tai repussa. Oikeasti se oli aina todella noloa, kun kyseisen henkilön huuto kuului ties kuinka pitkälle asti ja kaikki tuijottivat meitä ihan hölmöinä. Lisäksi tilanne oli aina myös vähän pelottava, koska hän meinasi monesti hyökätä kimppuuni ja uhkaili, että puhkaisee kävelysauvoillaan silmäni. Nyt tätä naista ei ole enää muutamaan vuoteen näkynyt enkä minä saa varmastikaan koskaan tietää, että mikä häntä vaivasi. Minulla ei tietääkseni edes ole kaksoisolentoa, johon kyseinen henkilö olisi voinut minut sekoittaa.

Olisiko kyseisellä naisella mt-ongelma? Tuollaisia sekopäisiä huutajia oli välillä asiakkaanani, kun olin aseman kioskissa töissä. Siinä työssä todellakin näki kaikkea, oikea ”näköalapaikka”.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nauhoittelin 2000-luvun alkupuolellla C-kasetille radiosta silloiselta KISS-FM kanavalta kappaleita joista pidin. Tämä oli ainut kanava jota kuuntelin, ja se soitti silloista popmusiiikkia. 

No, kerran aloin kuuntelemaan tätä kasettia läpi, kunnes nauhoitus taukosi muutamaksi sekunniksi ja tuli hiljaisuus. Tämän jälkeen alkoi noin  minuutin pätkä matalaa, murisevaa, erittäin synkkää  ja hidasta musiikkia. Tästä taas lyhyt hiljainen pätkä ja kasetti jatkui normaalisti. Yhdistin tämän musiikin silloin vahvasti saatananpalvontaan.

Tein äsken Youtube tutkimusta ja tämä pätkä taitaa olla jostain pelistä, mutta esimerkiksi noin kohdasta 6:15 tämä muistuttaa aika paljon tuota kyseistä musiikkia. https://www.youtube.com/watch?v=sctWwMVn9Ug 

En ollut koskaan nauhoittanut tällaista, eikä radiosta edes tullut tämän kaltaista musiikkia.  Radio/kasetti oli vain minun käytössäni, eikä kukaan kodissamme olisi voinut tehdä 12-vuotiaalle tällaista pilaa. En ymmärrä vieläkään miten tämä pätkä oli päätynyt kasetille.

Kyseinen kasetti taitaa olla vieläkin jossain porukoitten varastossa, taisin kuitenkin nauhoittaa kyseisen kohdan yli, koska se karmi minua silloin.

Yhdelle kaverilleni kävi samalla tavalla joskus 1980 - luvulla. Osa kasetista oli jotakin elokuvan Manaaja örinää muistuttavaa. Tulimme siihen tulokseen, että hänen on täytynyt painaa nauhoitusnapin lisäksi pikakelausnappia, jolloin esim. kolmen minuutin kappale oli vienyt kasetilta nin 15 minuuttia ja soitettaessa se pyöri viisi kertaa normaalia hitaammin eli juuri Saatanaörinällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Dindz kirjoitti:
Oh no! Ketju loppui kesken, olen lukenut kaikki sivut! Olen tässä kerennyt viestien mittaan muistamaan omia mystisiä asioita.

Ensiksi, minulla on vihdoin mahdollisuus kysyä, että kuinka moni on nähnyt tähden/kipinän tms valkoisen pienen valon tippuvan kohtisuoraa alas ja katoavan? Olen nähnyt eläessäni kolme kertaa. Olen koittanut googlettaa, mutta en ole löytänyt vastausta. Se siis näyttää siltä että pieni tähteä tai valkoista kipinää muistuttava valo tippuu sekunnin, pari suoraan alaspäin. Mitään ääntä ei kuulu ja sitä kerkeää katseella seuraamaan kunnes "sammuu". Ensimmäisen kerran näin tippuvan pellolle ja seuraavana päivänä koitin käydä katsomassa, että jäikö jälkeä, oliko se meteoriitti tms. En löytänyt mitään. .

Eh, eikö tuo ole vain meteoriitti mikä on päässy ilmakehän läpi? Kerran olen nähnyt vastaavan.

Tuo koirien vihaama henkilö ov

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää koirien käytös minua kohtaan. Ne joko ovat kuin minua ei olisi edes olemassa eli jättävät minut täysin huomiotta tai sitten ne murisevat, haukkuvat ja näyttävät hampaita minulle yrittäen samalla hyökätä minua kohtaan. Yksikään kohtaamani koira ei ole käyttäytynyt minua kohtaan ystävällisesti eikä ole esim. antanut minun silittää itseään. Koirat joko vain kävelevät luotani pois tai yrittävät purra minua jos minä yritän silittää niitä. Tätä on jatkunut koko elämäni, sillä jo silloin kuin synnyin niin veljelläni oli koira ja se kuuleman mukaan oli kuin minua ei olisi ollut olemassa eikä reagoinut esim. siihen, että minä itkin vauvana. Minua hiukan vuoden vanhemman isosiskoni itkiessä se oli ollut levoton ja yritti päästä rauhoittamaan siskoa. En ole koskaan tehnyt koirille mitään pahaa tai käyttäytynyt niitä kohtaan ilkeästi, mutta olen alkanut pelkäämään niitä. Koirat varmasti vaistoavat sen, mutta en ymmärrä, että miksi se saisi koiran haukkumaan raivokkaasti, murisemaan, vetämään niin lujaa kuin pystyy päästääkseen irti omistajaltaan ja yrittää selvästi päästä luokseni tappamaan minut.

Intiassa on vihaisia koiria. Lakatkaa tykkäämästä tän horinoista, pilaa koko ketjun.

Miten ne Intiassa asuvat koirat pääsisivät tänne Suomeen minua vainoamaan?

Vierailija

Tapasin ihmisen joka voisi olla kaksoseni. Lähes kaikki asiat joista puhumme tai jota olemme elämässänne tehneet, ovat samoja. Väittäisin että olemme kaksosia jos en muuta tietäisi. Olemme syntyneet samassa paikassakin. Usein myös ajattelemme samoin, esim tiedämme mitä toinen sanoo tai tekee ennenkuin on tehnyt. En osaa tarkemmin asiaa kuvata. Kun tutustuimme olimme kuin vanhat ystävykset.
Olemme kuin rakastavaiset jotka eivät ole kuitenkaan koskaan asiaa myöntäneet. Kierrämme toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa, vaistoamme mutta emme tee mitän.
Mutta on jotenkin outoa että lähes tuntematon voi olla niin läheinen, samankaltainen, turvallinen

Vierailija

Mies on minun kanssa vieläkin. 35 vuodessa oli hänellä niin monia tilaisuuksia lähteä, mutta vieläkin on kanssani. Tosi outoa ja selvittämätöntä.

Vierailija

Pikkuveljeni ihmetyttää minua vieläkin, koska olen varma, että hän oli Taivaasta maahan eksynyt enkeli, jonka Jumala sitten otti takaisin luokseen kun veli kuoli 6-vuotiaana. Siitä on nyt jo yli 30 vuotta, mutta muistan yhä, kuinka veljen ensimmäinen sana oli Jeesus ja ensimmäinen lause oli "Jumala rakastaa sinua", jonka hän sanoi joskus 1½-vuotiaana. Hän halusi jatkuvasti kuulla tarinoita jonkinlaisesta sen aikaisesta lasten raamatusta ja jo pienenä hän oppi laulamaan paljon virsiä ja hengellisiä lauluja. Vielä ennen kuolemaansakin hän kuolinpäivänä jaksoi laulaa virren 301 alusta loppuun vaikka oli muuten jo melko heikko.

Mies37v

Minua mietityttää yhä, että flirttailiko ammattikoulussa eräs miesopettaja minulle tuntien aikana vai ei. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli melko luultavaa, mutta varma en ole. Kaikkein eniten kaduttaa, että en tarttunut tilaisuuteen jos hän olisi mahdollisesti tahtonut seksiä kanssani. Sen jälkeen mahdollisuuksia seksuaaliseen kanssakäymiseen ei ole kohdalleni tullut eli tuo saattoi olla ainoa tilaisuus, jolloin olisin voinut kokea sitä. Hän oli ehkä noin 30-35 vuotias ja minäkin olin jo täyttänyt 18 eli ikänikään ei olisi ollut esteenä. Ainakaan häntä ei olisi voitu syyttää lapseen sekaantumisesta, jos olisimme vähän pitäneet hauskaa yhdessä koulupäivän jälkeen jossain koulun tiloissa ja se olisi paljastunut. Eikä siinä mahdollinen muiden oppilaiden kiusaaminenkaan olisi enää minua pahemmin haitannut, koska kaksivuotinen ammattikoulu oli jo melkein lopussa, kun hän alkoi meitä opettamaan. Siis jos joku toinen oppilas olisi yllättänyt meidät kesken hommailun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikkuveljeni ihmetyttää minua vieläkin, koska olen varma, että hän oli Taivaasta maahan eksynyt enkeli, jonka Jumala sitten otti takaisin luokseen kun veli kuoli 6-vuotiaana. Siitä on nyt jo yli 30 vuotta, mutta muistan yhä, kuinka veljen ensimmäinen sana oli Jeesus ja ensimmäinen lause oli "Jumala rakastaa sinua", jonka hän sanoi joskus 1½-vuotiaana. Hän halusi jatkuvasti kuulla tarinoita jonkinlaisesta sen aikaisesta lasten raamatusta ja jo pienenä hän oppi laulamaan paljon virsiä ja hengellisiä lauluja. Vielä ennen kuolemaansakin hän kuolinpäivänä jaksoi laulaa virren 301 alusta loppuun vaikka oli muuten jo melko heikko.

Häh? Nyt on korkealentoista...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauhoittelin 2000-luvun alkupuolellla C-kasetille radiosta silloiselta KISS-FM kanavalta kappaleita joista pidin. Tämä oli ainut kanava jota kuuntelin, ja se soitti silloista popmusiiikkia. 

No, kerran aloin kuuntelemaan tätä kasettia läpi, kunnes nauhoitus taukosi muutamaksi sekunniksi ja tuli hiljaisuus. Tämän jälkeen alkoi noin  minuutin pätkä matalaa, murisevaa, erittäin synkkää  ja hidasta musiikkia. Tästä taas lyhyt hiljainen pätkä ja kasetti jatkui normaalisti. Yhdistin tämän musiikin silloin vahvasti saatananpalvontaan.

Tein äsken Youtube tutkimusta ja tämä pätkä taitaa olla jostain pelistä, mutta esimerkiksi noin kohdasta 6:15 tämä muistuttaa aika paljon tuota kyseistä musiikkia. https://www.youtube.com/watch?v=sctWwMVn9Ug 

En ollut koskaan nauhoittanut tällaista, eikä radiosta edes tullut tämän kaltaista musiikkia.  Radio/kasetti oli vain minun käytössäni, eikä kukaan kodissamme olisi voinut tehdä 12-vuotiaalle tällaista pilaa. En ymmärrä vieläkään miten tämä pätkä oli päätynyt kasetille.

Kyseinen kasetti taitaa olla vieläkin jossain porukoitten varastossa, taisin kuitenkin nauhoittaa kyseisen kohdan yli, koska se karmi minua silloin.

Ettei olis tullut kasettiin virhe ja soitti sitä poppia hidastettuna ja vääristyneesti. Senverran orgaanisia noi kasettien ääninauhat että mikä tahansa ryppy tai pöly rattaissa olis voinut hidastaa nauhoittavan kelan vauhtia ja saada kuulostamaan häröltä.

S44tananpalvontapaniikki oli tietenkin kuumimmillaan tuolloin joten ymmärrän että menit siihen mukaan ;)

Jos nauhoittava kela pyörii hitaammin, niin normaalisti toistettuna ääni kuulostaa korkeammalta, ei matalammalta.

Vierailija

Meiltäkin on "kadonnut" astioita. Selitys kuitenkin löytyi, astioita on hajonnut kun lapset on olleet pieniä ja isän kanssa kotona. Mies ei ole pitänyt tarpeellisena kertoa minulle, koska hänen mielestään meillä on astioita ihan tarpeeksi ja liikaakin. Joo, onhan niitä, mutta silti kaipaan niitä tiettyjä rikkoontuneita, jotka kuuluvat yhteen astiaston muiden osien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ettei olis tullut kasettiin virhe ja soitti sitä poppia hidastettuna ja vääristyneesti. Senverran orgaanisia noi kasettien ääninauhat että mikä tahansa ryppy tai pöly rattaissa olis voinut hidastaa nauhoittavan kelan vauhtia ja saada kuulostamaan häröltä.

S44tananpalvontapaniikki oli tietenkin kuumimmillaan tuolloin joten ymmärrän että menit siihen mukaan ;)

Jos nauhoittava kela pyörii hitaammin, niin normaalisti toistettuna ääni kuulostaa korkeammalta, ei matalammalta.

Alapeukuttajat eivät ilmeisesti ymmärrä nauhureista mitään?

Jos nauhuri pyörii äänittäessä esim puolella nopeudella, niin ääni kuulostaa normaalilta, jos myös kuunneltaessa nauha pyörii puolella nopeudella.

Mutta jos kuunneltaessa nauha pyöriikin normaalilla nopeudella, puolella nopeudella äänitetyn äänen taajuus nousee kaksinkertaiseksi ja laulaja kuulostaa Saukin pikkuoravilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä vielä yksi, jolta on kadonnut toppahousut mystisesti!

Onkohan siellä rinnakkaistodellisuudessakin talvi, mutta huonosti varustellut vaateliikkeet?

Täällä on selvästi enemmän niitä joilta on kadonnut tavaraa, kuin niitä joille on ilmestynyt mysteeriesineitä.

Odotan innolla sitä viestiä, kun joku näkee miten tyhjästä ilmasta ilmestyy käsi pyykkitelineen yläpuolelle, ja hetken empimisen jälkeen valikoi jonkun vaatteen mukaansa.

Pyykkikorista ne tuskin huolii likaisia vaatteita. Jokin roti se rinnakkaistodellisuudessakin on.

Jospa ne poltergeistimaisesti ilmassa lentävät esineetkin on niitä jotka on ensin valittu, mutta katumapäälle tultua viskattu takaisin.

Multa on kadonnut joskus 2000-luvun alussa musta toppatakki. Siinä takissa oli vielä irrotettava huppu, se huppu oli ainoa mitä siitä takista jäi jäljelle ja sitä itse takkia ei koskaan löytynyt mistään.

Musta enkeli talvella tarvinnut toppatakkia?

Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sitä aikaa, kun kännykät yleistyvät eli 90-luvun puolivälissä. Minun piti soittaa jollekin ja näpyttelin numeron, painoin sen jälkeen luuria. Puhelin ei kuitenkaan soittanut mihinkään, vaan kuulin kahden ihan tavallisen ihmisen puhelinkeskustelua. Kuuntelin hetken ja yritin sanoa haloo, mutta he eivät kuuleet minua. Tämän jälkeen mietin, että mahtaakohan joku samalla tavalla kuunnella vahingossa minun puhelinkeskusteluita.

Minulle kävi näin lapsena. Ihan lankapuhelimella olin jonnekin soittamassa, nostin luurin, ja sieltä kuului etäisen huonosti joidenkin tätien puhelu. Ihan kuin äänet olisivat tulleet kaukaa, linja oli huono.
Huusin, että kuuletteko minua? Toinen täti vastasi äkäisesti, että kuulen, mene pois linjalta. Laskin luurin ja tämän jälkeen kaikki toimi normaalisti, eli kuulin normaalin hälytysäänen jne. Oli vissiin mennyt linjat jotenkin sekaisin.

Vierailija

Mameha kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli sitä aikaa, kun kännykät yleistyvät eli 90-luvun puolivälissä. Minun piti soittaa jollekin ja näpyttelin numeron, painoin sen jälkeen luuria. Puhelin ei kuitenkaan soittanut mihinkään, vaan kuulin kahden ihan tavallisen ihmisen puhelinkeskustelua. Kuuntelin hetken ja yritin sanoa haloo, mutta he eivät kuuleet minua. Tämän jälkeen mietin, että mahtaakohan joku samalla tavalla kuunnella vahingossa minun puhelinkeskusteluita.

Minulle kävi näin lapsena. Ihan lankapuhelimella olin jonnekin soittamassa, nostin luurin, ja sieltä kuului etäisen huonosti joidenkin tätien puhelu. Ihan kuin äänet olisivat tulleet kaukaa, linja oli huono.
Huusin, että kuuletteko minua? Toinen täti vastasi äkäisesti, että kuulen, mene pois linjalta. Laskin luurin ja tämän jälkeen kaikki toimi normaalisti, eli kuulin normaalin hälytysäänen jne. Oli vissiin mennyt linjat jotenkin sekaisin.

Ihan mahdollista.

Karpon ohjelmassa kerrottiin kerran, miten joku sai aiheettomia laskuja puheluista, joita ei ole soittanut.

Puhelinyhtiö väitti, että soitettu on ja maksa pois.

Lopulta syy selvisi ja joltain keskuksen ohjainkortilta löytyi juotostinaa, joka oli oikosulkenut kaksi linjaa niin, että siitä toisesta numerosta soitetut puhelut menivät tämän ohjelmassa olleen henkilön piikkiin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat