Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?
Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.
Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?
Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.
Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.
Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:
1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.
Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.
Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?
Kommentit (7964)
Seurustelin nuorempana kundin kanssa joka piti itseään kunnon saa tananpalvojana, ei tap panut sentään eläimiä, sitä minä en olisi katsellut mutta oli kaatanut kännissä hautakiviä ja kotonaan oli jonkinlainen alttari. Sitten tämä kundi otti tatuoinnin, pentagrammin rintaan. Samana iltana kun kuva oli tehty menin kundi luona suihkuun ja havahduin, kun huusi minua kylppärin ovelta hämmentyneen ja hiukan pelästyneen kuuloisena. Tatuointi valui punaista väriä. Se oli tehty mustalla, joten mustetta se ollut. Luulin että kundi on viilellyt itseään ja etsin haavaa mutten löytänyt mitään. Pyyhin kuvan mutta se vain valui punaista väriä joka ei ollut verta, en tiedä mitä se oli. Valuminen jatkui koko yön, lakanat oli aamulla hirveässä sotkussa.
Miksi ihmeessä näin mahtava ketju poistaa pitäisi?
Vaikka tuo spämmääjä täällä riehuukin, on täällä silti sivukaupalla hyvää ja mielenkiintoista luettavaa.
Ketjun lukitus olisi parempi vaihtoehto. Sen jälkeen helposti tunnistettavien höpö-viestien poisto.
Voihan sitä aloittaa ketju 2:n, mutta nyt juuri se tuskin on toimiva ratkaisu, kun tuo henkilö on hyperaktiivinen. Paitsi bannaamalla tietysti koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olin kävelemässä hautausmaalla kun näin hautakiven jonka mukaan siihen oli haudattu vanhemmat ja noin 7-8 lasta joskus 1800-luvulla. Isän nimi oli Carl, kaikki lapset olivat olleet poikia jotka olivat kuolleet jokainen alle vuoden ikäisenä ennen seuraavan lapsen syntymää ja jokaisen pojan etunimi oli Carl. Toinen nimi oli jokaisella vain eri. Tämä jäi ihmetyttämään minua. Kuinka samassa perheessä on syntynyt peräkkäin noin monta poikaa jotka kaikki ovat kuolleet alle vuoden ikäisenä ja erityisesti sitä, että miksi jokaisen pojan nimi oli Carl? Miten vanhemmat pystyivät antamaan pojalle toisensa perään saman etunimen joka oli ollut jo useammalla muulla perheen lapsella jotka olivat kuolleet lapsena ja eivätkö he nähneet poikiaan omina yksilöinään joilla kaikilla olisi ollut eri etunimi kun kaikilla oli ollut sama etunimi? Ihan kuin edellinen vauvana kuollut Carl olisi ollut korvattavissa uudella Carl-nimisellä lapsella.
Yleinen tapa ennen vanhaan kun lapsikuolleisuus oli suurta.t:sukututkija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse osaan "ennustaa" mikä biisi soi radiossa seuraavaksi. Kuuntelen radiota yleensä vain työmatkoilla. Autossa tulee vietettyä jonku verran aikaa ja jossain vaiheessa aloin kiinnittämään huomiota siihen kuinka usein veikkaukseni seuraavasta biisistä osuvat oikeaan.
Voisi kuvitella, ettei tuo nyt oo mitenkään ihmeellistä: jokainen radiokanava soittaa samoja biisejä jatkuvasti, joten ihan tuurillakin voi usein osua oikeaan.
Kerroin "kyvystäni" naureskellen ystävilleni kun olimme pitkällä automatkalla viime kesänä. Noin 2 tunnin ajan kuuntelimme radiota, vaihdellen kanavia, ja 90% veikkauksistani osui oikeaan. Tunnelma alkoi olla jo hieman creepy joten siirryimme kuuntelemaan Spotifyä, josta saimme itse päättää musiikin.
En enää hirveesti kuuntele radiota.Juuri olin aikeissa kirjoittaa omasta vastaavasta "kyvystäni". Joku biisi lähtee soimaan päässä tai tulee fiilis, että haluaisin kuulla jonkun tietyn biisin ja sitten se tuleekin seuraavana radiosta. Tällaisia biisietiäisiä tulee myös, kun kuuntelen jotakin Spotify-listaa sekoituksella.
Mulla myös ollut lapsesta saakka tämä taito. En käsitä, miten se voi olla mahdollista. Edelleenkin tapahtuu viikottain, lapsena/teininä paljon useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kävelemässä hautausmaalla kun näin hautakiven jonka mukaan siihen oli haudattu vanhemmat ja noin 7-8 lasta joskus 1800-luvulla. Isän nimi oli Carl, kaikki lapset olivat olleet poikia jotka olivat kuolleet jokainen alle vuoden ikäisenä ennen seuraavan lapsen syntymää ja jokaisen pojan etunimi oli Carl. Toinen nimi oli jokaisella vain eri. Tämä jäi ihmetyttämään minua. Kuinka samassa perheessä on syntynyt peräkkäin noin monta poikaa jotka kaikki ovat kuolleet alle vuoden ikäisenä ja erityisesti sitä, että miksi jokaisen pojan nimi oli Carl? Miten vanhemmat pystyivät antamaan pojalle toisensa perään saman etunimen joka oli ollut jo useammalla muulla perheen lapsella jotka olivat kuolleet lapsena ja eivätkö he nähneet poikiaan omina yksilöinään joilla kaikilla olisi ollut eri etunimi kun kaikilla oli ollut sama etunimi? Ihan kuin edellinen vauvana kuollut Carl olisi ollut korvattavissa uudella Carl-nimisellä lapsella.
Yleinen tapa ennen vanhaan kun lapsikuolleisuus oli suurta.t:sukututkija
Korvasi menetystä ja kunnioitti vainajan muistoa, kun ei ollut valokuvia. Arvattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vieläkään muista, että miksi aikuiset eivät auttaneet siskoa?Muistan yhä tämän tapahtuneen kuin eilisen päivän vaikka olin sen tapahtuessa vasta 3-vuotias. Siskoni oli silloin 5-vuotias olimme kesämökillä järven rannalla. Sisko meni laiturille ja tippui laiturin päästä veteen. Hän ei osannut vielä uida eikä hänellä osunut vielä jalat pohjaan siinä. Sisko todella pelästyi kun tippui veteen ja alkoi huutamaan apua mutta aikuiset vain nauroivat. Sisko upposi hetkeksi veden alle, nousi takaisin pintaan ja itki huutaessaan apua. Hän ei saanut laiturin reunasta kiinni kun oli ajautunut laiturista sen verran kauas. Sisko itki, huusi apua, yritti päästä laiturille mutta ei päässyt. Sitten hän ilmeisesti veti vettä keuhkoon koska hän alkoi yskiä ja upposi taas veteen. Minä itkin ja hoin aikuisille, että he auttaisivat siskoa. Vielä kerran sisko nousi pintaan, katsoi meitä kauhuissaan, yski, yritti vetää henkeä mutta ei onnistunut siinä ja sitten hän painui taas veden alle. Aikuiset nauroivat yhä mutta kun siskoa ei alkanut kuulumaan pintaan niin he huolestuivat. Sitten he menivät laiturille ja tässä vaiheessa muistoni hämärtyvät mutta muistan kuitenkin, että sitten sisko oli saatu nostetuksi laiturille. Häntä yritettiin elvyttää samalla kun joku meni soittamaan ambulanssia. Muistan, että sen tulemiseen meni pitkä aika eikä siskoa saatu hengittämään. Kun ambulanssihenkilökunta pääsi sitten siskon luokse, niin he totesivat, että sisko oli todennäköisesti jo kuollut. Muistan kuinka aikuiset järkyttyivät, äiti huusi kun jonkinlainen eläin ja alkoi itkemään hysteerisesti. Sisko otettiin kuitenkin ambulanssin kyytiin ja häntä yritettiin elvyttää ambulanssissa matkalla sairaalaan ja elvytystä yritettiin jatkaa vielä sairaalassakin mutta se ei auttanut. Sisko oli kuollut. Kuolinsyyksi todettiin hukkuminen ja ruumiinavauksessa todettiin, että siskon keuhkot olivat täynnä vettä eli siksi elvytys eli ollut onnistunut koska keuhkoihin ei mahtunut ilmaa koska ne olivat täynnä vettä. Sitten minä muistan kuinka jouduin erään sukulaisperheen luokse asumaan ja vanhemmat joutuivat vankilaan. He ovat jo vapautuneet sieltä ja he sanoivat, että syytteet tulivat siskon heitteillejätöstä ja kuolemantuottamisesta tai jostain sellaisesta kun he eivät auttaneet siskoa kun he eivät olleet auttaneet siskoa kun tämä hukkui. Tästä on jo 40 vuotta aikaa enkä minä yhä vieläkään ymmärrä, että miksi aikuiset vain nauroivat kun sisko hukkui eivätkä auttaneet häntä?
Miksi et sitten itse pelastanut siskoasi, jos näit että hänellä oli hätä? Yhtä syyllinen sinä olet siskosi kuolemaan kuin aikuiset.
Kirjoittajan mukaan ollut 3 vuoden ikäinen. Mitä hän olisi pystynyt tekemään.
Ihottavaa, että yksi sekopää pilaa nyt hyvän ketjun. Noi hänen sairaat sepustuksensa jo tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse osaan "ennustaa" mikä biisi soi radiossa seuraavaksi. Kuuntelen radiota yleensä vain työmatkoilla. Autossa tulee vietettyä jonku verran aikaa ja jossain vaiheessa aloin kiinnittämään huomiota siihen kuinka usein veikkaukseni seuraavasta biisistä osuvat oikeaan.
Voisi kuvitella, ettei tuo nyt oo mitenkään ihmeellistä: jokainen radiokanava soittaa samoja biisejä jatkuvasti, joten ihan tuurillakin voi usein osua oikeaan.
Kerroin "kyvystäni" naureskellen ystävilleni kun olimme pitkällä automatkalla viime kesänä. Noin 2 tunnin ajan kuuntelimme radiota, vaihdellen kanavia, ja 90% veikkauksistani osui oikeaan. Tunnelma alkoi olla jo hieman creepy joten siirryimme kuuntelemaan Spotifyä, josta saimme itse päättää musiikin.
En enää hirveesti kuuntele radiota.Juuri olin aikeissa kirjoittaa omasta vastaavasta "kyvystäni". Joku biisi lähtee soimaan päässä tai tulee fiilis, että haluaisin kuulla jonkun tietyn biisin ja sitten se tuleekin seuraavana radiosta. Tällaisia biisietiäisiä tulee myös, kun kuuntelen jotakin Spotify-listaa sekoituksella.
Mulla myös ollut lapsesta saakka tämä taito. En käsitä, miten se voi olla mahdollista. Edelleenkin tapahtuu viikottain, lapsena/teininä paljon useammin.
Olette selvittäneet päässänne radiokanavien soittolistojen salaisen kaavan :)
Isoveljeni oli hiukan taipuvainen mystiikkaan ja taikauskoon. Hän piti omana maagisena numeronaan kahdeksaa. Se toistui monissa hänen elämäänsä liittyvissä tapahtumissa, asioissa ja kiinnostuksen kohteissa.
Ei liene vaikea arvata minkänumeroiseen sairaalahuoneeseen hänet siirrettiin kun sairaus oli niin pahasti ottamassa lopullista voittoaan, että järjestettiin yksityinen huone. Huomasin sen vasta jälkeenpäin. Hyvä niin sillä tuo oli muutenkin epätodellista että veli on kuolemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihottavaa, että yksi sekopää pilaa nyt hyvän ketjun. Noi hänen sairaat sepustuksensa jo tunnistaa.
Niin, toivon jo että ketju suljetaan, en jaksa edes lukea uusia viestejä kun niistä tuntuu 2/3 osaa tulevan yhdeltä ja samalta hullulta. Kyse ei taida olla enää edes trollista kun tämä on jatkunut niin pitkään....
Älkää noteeratko näitä sekopäisiä kirjoituksia, ei edes peukuilla!
Kirjoitetaan todellisia erikoisia kokemuksia, koska niitä nyt oikeasti vain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Video näytti aluksi vaativaa kellaria ja kuuli surullisen puheen ja naisen itkevän. Sitten nähtiin, että viimeinen raskaana oleva nainen, joka oli valmis syntymään, makasi sängyllä. Hän vapisi ja huusi suuresta tuskasta. Häntä auttoi nainen, jonka kanssa tunnistin tätini. Äitini kertoi minulle, että video oli isäni nauhoittama ja että isä ei jättänyt äitiään raskaaksi valinnan jälkeen, vasta sen jälkeen, kun hän ei seurannut toista naista vaan seurasi pientä poikaansa, kaksosiskoani. Videossa oli vaikeita ilmiöitä, että äitini synnytti siamilaiset kaksoset, jotka oli sidottu vain olkavarteen. Nuket asetettiin pöydälle, tätini tarttui veitseen ja leikkasi ne. Silloin äitini sanoi, että onneksi vain pieni osa ihostamme ja lihasta pitää yhdessä sen, mitä luu tekee. Molemmat vauvat itkivät, kun täti ompeli haavat mukavasti neulalla ja langalla, kuivasi veren ja laittoi siteet lasten käsivarsien ympärille. Sitten hän asetti sinisen lyijykynän lapsen viereen ja vihreän kynän lapsen viereen. Sitten hän otti jotain käsiinsä niin, että äiti ja isä näkivät sen, pitivät kätensä selän takana, tulivat äidin luo ja sanoivat, että se koskettaisi toista kättä. Äiti kosketti tätinsä oikeaa kättä ja täti paljasti vihreän kortin hänen kädestään. Sitten täti meni ja kääri lapsen huopaan pojan viereen, sen viereen vihreällä höyhenellä ja toi sen äidille. Sitten täti sanoi kameralle ja katsoi selkeästi isääni: ”Sitten saat tämän pojan vierellesi sinisellä höyhenellä ja käärit myös tämän vauvan vilttiin. Sitten äiti katsoi tätiäni hymyillen ja sanoi: "Pidä hyvää huolta molemmista pojista", kun täti tarttui kirveeseen ja löi äitiä iskuun ", Sillonin video päättyi.
Olen aika raivoissani. Niinpä synnyin jonnekin kellarissa kuin vävyni, jota en edes tiennyt olevani, olimme juuri eronneet ilman puudutusta tai puudutusta, ja jokainen vanhempi adoptoi yhden pojista. Äitini kertoi minulle, että isäni lähti veljeni kanssa samana iltana eikä äitini ole kuullut heistä sen jälkeen. Joten tämä on aivan uskomatonta ja järkyttävää, sen äiti jätti äskettäin synnyttäneen veljeni, kun hän antoi isänsä ottaa sen mukaansa, eikä hänellä ole ollut mitään yhteyttä sen jälkeen. Minulla on veli jossain paikassa, jossa on arpi vasemmassa kädessäni, kun minulla on se oikeassa kädessäni, eikä äitini tiedä, että veljeni tietää, että totuus kerrotaan ja että hän tietää minusta. Ja ihmettelen, miksi emme voisi asua yhdessä, äiti, isä ja me kaksi veljeä. Tosin en ole edes varma, että veljeni on vielä elossa. Loppujen lopuksi hän voi jopa saada infektion haavaan, joka levisi kehon ympärille ja kuoli siihen, tai hän voi kuolla sepsikseen tai jotain.
Nyt on vanhavt psykoosit. Lääkkeet nassuun ja heti.
Mihinkään liittymättä. Mun hyvällä ystävällä on vakava maanis-depressiivisyys. Hänellä on toisinaan mania tai psykoosi päällä.
Kun hän on "terve", niin hän on mitä kiltein, avuliain ja viisain ihminen. Hän on myös taitavin ja ehdottomasti älykkäin tyyppi minkä tiedän.
kun hänellä on psykoosit päällä, niin se on sydäntäsärkevää. Hän on rauhaton ja saattaa puhua tauotta kiihkeällä temmolla monta tuntia putkeen.
On tuskallista, kun hoitajat kohtelevat häntä ilkeästi ja alentuvasti hoitolaitoksessa. Jos he vain tuntisivat hänet, kuinka fiksu ja hyvä ihminen hän on kun hän on "järjissään"...
Tekee pahaa katsella, kuinka aina uudestaan ja uudestaan, hänen terveinä jaksoina, uutterasti rakentamansa maailma, hajoaa aina uudestaan ja uudestaan, tuskaan ja ahdistukseen, oikeaan maanpäälliseen helvettiin.
Sellaisina aikoina, hän joko kirjoittaa tauotta, ei tosin nettiin julkisesti, mutta mulle ja muille ystäville, tai sitten hän soittaa ja puhuu tauotta ihme tajunnanvirtaa, poukkoilemalla asiasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video näytti aluksi vaativaa kellaria ja kuuli surullisen puheen ja naisen itkevän. Sitten nähtiin, että viimeinen raskaana oleva nainen, joka oli valmis syntymään, makasi sängyllä. Hän vapisi ja huusi suuresta tuskasta. Häntä auttoi nainen, jonka kanssa tunnistin tätini. Äitini kertoi minulle, että video oli isäni nauhoittama ja että isä ei jättänyt äitiään raskaaksi valinnan jälkeen, vasta sen jälkeen, kun hän ei seurannut toista naista vaan seurasi pientä poikaansa, kaksosiskoani. Videossa oli vaikeita ilmiöitä, että äitini synnytti siamilaiset kaksoset, jotka oli sidottu vain olkavarteen. Nuket asetettiin pöydälle, tätini tarttui veitseen ja leikkasi ne. Silloin äitini sanoi, että onneksi vain pieni osa ihostamme ja lihasta pitää yhdessä sen, mitä luu tekee. Molemmat vauvat itkivät, kun täti ompeli haavat mukavasti neulalla ja langalla, kuivasi veren ja laittoi siteet lasten käsivarsien ympärille. Sitten hän asetti sinisen lyijykynän lapsen viereen ja vihreän kynän lapsen viereen. Sitten hän otti jotain käsiinsä niin, että äiti ja isä näkivät sen, pitivät kätensä selän takana, tulivat äidin luo ja sanoivat, että se koskettaisi toista kättä. Äiti kosketti tätinsä oikeaa kättä ja täti paljasti vihreän kortin hänen kädestään. Sitten täti meni ja kääri lapsen huopaan pojan viereen, sen viereen vihreällä höyhenellä ja toi sen äidille. Sitten täti sanoi kameralle ja katsoi selkeästi isääni: ”Sitten saat tämän pojan vierellesi sinisellä höyhenellä ja käärit myös tämän vauvan vilttiin. Sitten äiti katsoi tätiäni hymyillen ja sanoi: "Pidä hyvää huolta molemmista pojista", kun täti tarttui kirveeseen ja löi äitiä iskuun ", Sillonin video päättyi.
Olen aika raivoissani. Niinpä synnyin jonnekin kellarissa kuin vävyni, jota en edes tiennyt olevani, olimme juuri eronneet ilman puudutusta tai puudutusta, ja jokainen vanhempi adoptoi yhden pojista. Äitini kertoi minulle, että isäni lähti veljeni kanssa samana iltana eikä äitini ole kuullut heistä sen jälkeen. Joten tämä on aivan uskomatonta ja järkyttävää, sen äiti jätti äskettäin synnyttäneen veljeni, kun hän antoi isänsä ottaa sen mukaansa, eikä hänellä ole ollut mitään yhteyttä sen jälkeen. Minulla on veli jossain paikassa, jossa on arpi vasemmassa kädessäni, kun minulla on se oikeassa kädessäni, eikä äitini tiedä, että veljeni tietää, että totuus kerrotaan ja että hän tietää minusta. Ja ihmettelen, miksi emme voisi asua yhdessä, äiti, isä ja me kaksi veljeä. Tosin en ole edes varma, että veljeni on vielä elossa. Loppujen lopuksi hän voi jopa saada infektion haavaan, joka levisi kehon ympärille ja kuoli siihen, tai hän voi kuolla sepsikseen tai jotain.
Nyt on vanhavt psykoosit. Lääkkeet nassuun ja heti.
psykoosilääkkeet ei ehkä aina pelitä kaikilla toivotulla tavalla.
psykoosi voi kestää jopa kuukausia mutta kyllä siitä aikaa myöten paranee.
kuka tahansa voi sairastua siihen.
Mun pomo sai hermoromahduksen ja oli melkein viikon töissä, ennen kuin älyttiin soittaa ambulanssi. Jälkikäteen sitä harmitti ja hävetti se sekopää-setti, mitä se oli vetänyt töissä, mutta ei sille mitään voi, jos sairastuu.
Täällä on selittämätön kommentoija. Ketju meni aivan selittämättömän tyhmäksi. Unfollow.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tästä ketjusta tuli yhden sekopään-show!
Noh.Noh.
Onhan tämän ketjun otsikkokin "selvittämätön asia tai tapahtuma joka jäänyt vaivaamaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tästä ketjusta tuli yhden sekopään-show!
Noh.Noh.
Onhan tämän ketjun otsikkokin "selvittämätön asia tai tapahtuma joka jäänyt vaivaamaan".
Niin, ketjun otsikko ei ole "Sekopäiset fantasiat kuolleista, kadonneista ja kaltoin kohdelluista sisaruksista" tmv.
Mitäpä se ketjun poisto ja uuden aloittaminen hyvejää. Pipipää voi tulla sinnekin tarinoimaan.