Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
21.12.2017 |

Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.

Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?

Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.

Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.

Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:

1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.

Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.

Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?

Kommentit (7965)

Vierailija
2381/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten sattui outo juttu. Söin lapsen kanssa ruokapöydässä kun jääkaapin ja hellan suunnalta kuului kummallisia kovia ääniä. Ne olivat vähän niin kuin lasimaisia tai jäämäisiä ja lapsen kanssa etsimme ihmeissämme aiheuttajaa. Pelkäsin että jääkaappipakastin on hajonnut, mutta mistään sellaisesta ei ollut merkkejä eikä ääni muutenkaan tuntunut tulevan laitteesta vaan ikään kuin. Päädyin siihen että ehkä syypää oli hellalla kattilassa jäähtyvä ruoka, vaikka en ole koskaan kuullut kattilan pitävän tuollaista "lasimaista" ääntä. Seuraavana päivänä vähän ruokailun jälkeen ääni kuului jälleen ja olin ihan että NO NIIN, nyt selviää mikä se on, ja katsoin sinne mistä tismalleen sama ääni oli edellisenäkin päivänä kuulunut - siellä oli pakastinrasia jonka alle olin laittanut kylmäkallen että ruoka jäähtyisi mahdollisimman nopeasti, ja kylmäkallen päällä oli iso klöntti jäätä jonka oletin napsahtaneen halki lämpimän rasian takia. Kun se ääni oli juuri sellainen jäänapsahdus! Mutta edellisenä päivänä sitä jäätä ei ollut olemassakaan siellä napsahtelemassa. What...

Glitch in the matrix...

Vierailija
2382/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n.5v ja leikin keittiössä (keittiöstä meni ovi minun ja veljeni huoneeseen, huoneesta vielä ovi olkkariin.) Ja päätin mennä huoneeseen leikkimään. Katsoin veljeni sängylle ja huomasin siellä peiton alla makoilemassa kaljun miehen. Hetken katsoin sitä ja tietysti pelästyin, kävin hakemassa muun perheeni katsomaan eikä sängyssä ollut ketään. Tapahtuma on jäänyt mieleeni koska pelästyin niin pahasti, ja näky oli selvä.

Olen myös nähnyt "haamuja" lapsena, mutta tuo mies oli paljon selvempi jonka takia olen monesti miettinyt kuka oli ja mistä tämä ilmestyi..

Monesti ollaan pohdittu sisarusten kanssa tätä asiaa tässä 20v aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä tein läksyjä keittiössä ja ketsuppi pomppasi ulos jääkaapista. Ketsuppi oli kyljellään oven hyllykössä, joten en ymmärrä miten se sieltä tuli ja vielä niin voimalla että ovi lensi auki?

Vierailija
2384/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin erään naisen kanssa suojaamatonta seksiä. Tiettyjen asioiden johdosta suhde loppui tuohon, emmekä koskaan ole sen jälkeen tavanneet. Muutama vuosi tuon jälkeen eksyin katsomaan hänen facebook sivua. Miestä hänellä ei ainakaan facebook tietojen tai kavereiden mukaan ollut, mutta lapsi oli yhdessä kuvassa. Oli sen ikäisen näköinen, että on luultavasti saanut alkunsa samoihin aikoihin, kun se meidän juttu oli.

Tiedän, että on häviävän pieni mahdollisuus, että olisin tuon lapsen isä, mutta asia häiritsee ja tulee mieleen aina silloin tällöin.

Onko ideoita miten asian voi selvittää? Kysymään en voi mennä.

Et sinä voi tuota naisen tietämättä selvittää. Ja aika diippiä, jos aiot stalkata lasta tämän täysi-ikäisyyteen saakka. Kirjoita naiselle (jolloin hän saa miettiä vastausta) tai annat olla.

En ole stalkannut, enkä edes nähnyt, kun siinä yhdessä kuvassa. Tuo vaan tulee joskus mieleen. Diipimpäähän se olisi, että asian olisi salannut.

En voi tuollaista asiaa mennä kysymään.

Täysin OT: upea sanahirviö tuo "diipimpäähän" :DD

Vierailija
2385/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skitso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee ufo-osastolle mutta menköön.

Olen aina ollut huono nukkumaan, lapsesta saakka makasin aina vain hereillä tuntikausia ennen kuin unentapaistakaan sain. Oli juuri tällainen ilta, vieläpä kesäaikaan ja huoneeni oli valoisa kuin päivällä. Olin 5-6v.

Kuulin kun vanhempani olivat menossa nukkumaan. Äiti meni edeltä ja isä sitten hetken päästä sammutti television. Sitten kuului hirveä rysähdys ja kolinaa. Isäni luultavasti kännipäissään kompastui suureen pönttöön joka oli täynnä legoja. Pomppasin istumaan ja katsoin huoneeni ovelle. Siinä, täysin selkeänä kuin mikä tahansa esine, leijui ilmassa kasvot. Ei edes mitenkään ihmismäiset mutta tunnistettavasti kasvot. Mikä ikinä se olikin, alkoi puhua. Se sanoi että tulee takaisin jos vielä kerran pidän sellaista meteliä. Aloin kiljua, ja naaman hävittyä juoksin ulos huoneestani kertomaan äidilleni. Hän oli myös humalassa ja vähätteli minua pöhnäisen väsyneesti. Tiesin jo etukäteen ettei kertominen hyödyttänyt.

Nyt pitää sanoa etten usko erihinkään yliluonnolliseen. Siksi olisi mielenkiintoista tietää oliko kyseessä vaikkapa jonkinlainen valveuni? En ole koskaan nähnyt näkyjä tai kuullut harhoja. Tämä on vaivannut minua lapsesta asti.

Kuulostaa unihalvaukselta. Olen parikymppinen ja saan melko usein aika karmiviakin unihalvauksia. Niihin liittyvät juuri tuollaiset näyt ja äänet, jopa tuntemuksetkin, jotka saattavat vaikuttaa erittäin todentuntuisilta. Itse yleensä tiedän ja tunnistan, milloin minulla on unihalvaus, mutta voin vaan kuvitella, miltä se voi tuntua asiasta tietämättömästä lapsesta.

Unihalvaus on nimenomaan halvaus eli siinä ei pysty liikkumaan. Toki siihen yleensä liittyy harhanäkyjä, mutta olennaista on tuo halvaantuminen. Pelkkä harhanäky heräämisen jälkeen tai ennen nukahtamista on valveuni.

Sen verran pitää korjata että nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Unihalvaukseen ei liity harhoja tai tuntemuksia. Unihalvaus johtuu siitä että herätessäsi heräät väärässä järjestyksessä niin että tietoituus hereillä olosta välittyy aivoille mutta kehonosien liikuttaminen ei onnistu.

Valvepainajainen taas aiheuttaa näkö-, kuulo ja tuntoharhoja. Ihminen herää taas väärässä järjestyksessä jolloin muut aistit ovat hereillä mutta aivot ovat vielä unitilassa ja näyttävät unta jota ihminen ei normaalisti herätessään edes muista.

Valveuni taas on näistä kolmesta kaikkein mieluisin. Mielenhallinta jää päälle jolloin saat muokattua unestasi juuri sellaisen kuin itse haluat. Tiedostat näkeväsi unta mutta pystyt kontrolloimaan mitä unessa tapahtuu.

Harva kokee näitä kaikkia mutta jokainen joskun jonkun näistä. Siksi ne menevät helposti sekaisin.

Vierailija
2386/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani (entisessä) tehtiin aikoinaan kylpyhuoneen kuntotarkastus. Sen aikana olin itse kylppärin ulkopuolella, mutta kuulin selvästi tarkastajien selostavan toisilleen, että täällä on paha kosteusvaurio ja lattian lisäksi seinätkin täytyy remontoida. Oletin, että he tulisivat puhumaan minulle asiasta, mutta yllätyksekseni he lähtivät pois asunnosta ennen kuin ehdin kysyä heiltä mitään.

Aikaa kului, eikä remonttiasiasta tullut mitään tarkempaa tietoa. Lopulta kyllästyin odottamaan ja menin isännöitsijätoimistoon kysymään, koska se kylppäriremontti oikein alkaa. Isännöitsijä sanoi, ettei mitään kylppäriremonttia ole tulossa. Olin niin helpottunut, että en tullut kysyneeksi isännnöitsijältä enempää, mutta toki se jäi ihmetyttämään, miten olin voinut kuulla kuntotarkastajien puheet täysin väärin.

Vierailija
2387/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen kuva oli toisessa ketjussa täällä. Mikäköhän sairaus tms. tällä miehellä on aika hurjan näköinen "epämuodostuma". Onko synnynnäistä vai voiko kuka tahansa saada tällaisen jostain bakteerista tms. (toiovttvasti ei, mieluumin vaikka sormi poikki tai jotain)

https://i.imgur.com/QHFEOul.jpg

Valitan, mutta en nyt muista tarkemmin, mutta minulla oli joskus kirjastosta lainassa kirja, missä oli kaikkia outoja ja ällöjä sairauksia. Jostain ulosteperäisestä bakteerista johtuen saattoi otsan alueelle muodostua isokin paise, mutta ei niissä kuvissa ollut tuonkaltaista halkiota.

Vierailija
2388/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni n. 8 vuotiaana pelattiin veljen ja naapurin pojan kanssa pleikkarilla. Ulkona paistoi aurinko ja oli kaikin puolin kaunis sää. Yhtäkkiä kuulosti sille kuin joku olisi ampunut jollakin aivan ikkunan ulkopuolella. Siinä samassa hetkessä sähköt menivät poikki ja alkoi satamaan. Pamaus oli ilmeisesti salama, mutta säikähdettiin kyllä kaikki oikein kunnolla.

Vierailija
2389/7965 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unijuttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skitso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut huono nukkumaan, lapsesta saakka makasin aina vain hereillä tuntikausia ennen kuin unentapaistakaan sain. Oli juuri tällainen ilta, vieläpä kesäaikaan ja huoneeni oli valoisa kuin päivällä. Olin 5-6v.

Kuulin kun vanhempani olivat menossa nukkumaan. Äiti meni edeltä ja isä sitten hetken päästä sammutti television. Sitten kuului hirveä rysähdys ja kolinaa. Isäni luultavasti kännipäissään kompastui suureen pönttöön joka oli täynnä legoja. Pomppasin istumaan ja katsoin huoneeni ovelle. Siinä, täysin selkeänä kuin mikä tahansa esine, leijui ilmassa kasvot. Ei edes mitenkään ihmismäiset mutta tunnistettavasti kasvot. Mikä ikinä se olikin, alkoi puhua. Se sanoi että tulee takaisin jos vielä kerran pidän sellaista meteliä. Aloin kiljua, ja naaman hävittyä juoksin ulos huoneestani kertomaan äidilleni. Hän oli myös humalassa ja vähätteli minua pöhnäisen väsyneesti. Tiesin jo etukäteen ettei kertominen hyödyttänyt.

Nyt pitää sanoa etten usko erihinkään yliluonnolliseen. Siksi olisi mielenkiintoista tietää oliko kyseessä vaikkapa jonkinlainen valveuni? En ole koskaan nähnyt näkyjä tai kuullut harhoja. Tämä on vaivannut minua lapsesta asti.

Kuulostaa unihalvaukselta. Olen parikymppinen ja saan melko usein aika karmiviakin unihalvauksia. Niihin liittyvät juuri tuollaiset näyt ja äänet, jopa tuntemuksetkin, jotka saattavat vaikuttaa erittäin todentuntuisilta. Itse yleensä tiedän ja tunnistan, milloin minulla on unihalvaus, mutta voin vaan kuvitella, miltä se voi tuntua asiasta tietämättömästä lapsesta.

Unihalvaus on nimenomaan halvaus eli siinä ei pysty liikkumaan. Toki siihen yleensä liittyy harhanäkyjä, mutta olennaista on tuo halvaantuminen. Pelkkä harhanäky heräämisen jälkeen tai ennen nukahtamista on valveuni.

Sen verran pitää korjata että nyt menee puurot ja vellit sekaisin. Unihalvaukseen ei liity harhoja tai tuntemuksia. Unihalvaus johtuu siitä että herätessäsi heräät väärässä järjestyksessä niin että tietoituus hereillä olosta välittyy aivoille mutta kehonosien liikuttaminen ei onnistu.

Valvepainajainen taas aiheuttaa näkö-, kuulo ja tuntoharhoja. Ihminen herää taas väärässä järjestyksessä jolloin muut aistit ovat hereillä mutta aivot ovat vielä unitilassa ja näyttävät unta jota ihminen ei normaalisti herätessään edes muista.

Valveuni taas on näistä kolmesta kaikkein mieluisin. Mielenhallinta jää päälle jolloin saat muokattua unestasi juuri sellaisen kuin itse haluat. Tiedostat näkeväsi unta mutta pystyt kontrolloimaan mitä unessa tapahtuu.

Harva kokee näitä kaikkia mutta jokainen joskun jonkun näistä. Siksi ne menevät helposti sekaisin.

Mä kuulin joskus joltakin, että hän pystyy ajattelemaan kesken painajaisen ,että  tää on vaan painajainen ja heräämään. Musta toi oli niin siistin kuuloista että opettelin itse - toki painajaisia harvemmin näkevänä vein tän ihan uudelle levelille, sillä jos unessa joku kohta menee huonosti, voin "kelata" unta taaksepäin ja viedä unen suuntaan joka on mun mielestä kivempi :D

Vierailija
2390/7965 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että tää ketju tyrehtyy..

Vierailija
2391/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa ja ostin mm. energiajuoman, jota ei kotona löytynyt mistään. Olisin muuten  syyttänyt univelkaa, olettanut jättäneeni juoman kassalle mutta mukana oli  "täysijärkisempi " ystäväni joka ojensi tuotteita minulle ja sanoi tölkistä että " uijui, kylmä!" minkä jälkeen tölkki meni  reppuun ja reppu selkään. Osa ostoksista oli siis muovikassissa vaunujen alakorissa, mutta osa kuten se Battery repussa.

Reppu oli kiinni ja putoava tölkki olisi kolahtanut.

Vierailija
2392/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on sinänsä tyhmä juttu, mutta vaivaa toisinaan silti. Kaivan välillä nenääni (eivätkö kaikki?) mutta teen sen aina niin, että kukaan ei aivan varmasti näe. Vessassa esimerkiksi, tai ollessani yksin kotona. Tästä huolimatta eräs kaverini on huomauttanut minulle asiasta; joskus lukioikäisinä meille tuli väittelyä jostain, mihin kaveri lopulta tokaisi "no mikä sä olet mitään sanomaan, kun kaivat aina nenääsikin!"

Nolona sanoin, että en todellakaan kaiva, ja vaihdoimme sitten puheenaihetta. Myöhemmin kuitenkin olen miettinyt, että kuinka ihmeessä kaveri saattoi sanoa niin, koska hän ei ole mitenkään voinut NÄHDÄ minua kaivamassa nenääni? Eikä sen puoleen kukaan muukaan. Ainoa selitys joka minulle tulee mieleen, on se, että heidän perheellään olisi ollut kamera vessassa - mutta ei kai nyt sentään. En luonnollisesti ole myöskään voinut kysyä kaverilta tuosta huomautuksesta enää myöhemmin.

Vierailija
2393/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on sinänsä tyhmä juttu, mutta vaivaa toisinaan silti. Kaivan välillä nenääni (eivätkö kaikki?) mutta teen sen aina niin, että kukaan ei aivan varmasti näe. Vessassa esimerkiksi, tai ollessani yksin kotona. Tästä huolimatta eräs kaverini on huomauttanut minulle asiasta; joskus lukioikäisinä meille tuli väittelyä jostain, mihin kaveri lopulta tokaisi "no mikä sä olet mitään sanomaan, kun kaivat aina nenääsikin!"

Nolona sanoin, että en todellakaan kaiva, ja vaihdoimme sitten puheenaihetta. Myöhemmin kuitenkin olen miettinyt, että kuinka ihmeessä kaveri saattoi sanoa niin, koska hän ei ole mitenkään voinut NÄHDÄ minua kaivamassa nenääni? Eikä sen puoleen kukaan muukaan. Ainoa selitys joka minulle tulee mieleen, on se, että heidän perheellään olisi ollut kamera vessassa - mutta ei kai nyt sentään. En luonnollisesti ole myöskään voinut kysyä kaverilta tuosta huomautuksesta enää myöhemmin.

Teit sitä huomaamattasi,  sormesi on tottunut hakeutumaan nenään .D Eräs kaverini nyppii korvaansa aina tylsistyessaan ja väittää vastaan, ettei hän mitään  nypi!

Vierailija
2394/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin tänä vuonna käynyt suihkussa ja vein itseni kuivattuani pyyhkeen saunan pesutilaan laittaakseni sen kuivumaan seinällä olevaan telineeseen, johon juuri esim. pyyhkeitä voi laittaa kuivumaan. Käännyin hetkeksi toiseen suuntaan ja kun katsoin siihen, missä pyyhkeen piti olla, niin sitä ei ollut sitä. Sen jälkeen kävin koko asunnon läpi moneen kertaan, mutta pyyhettä ei löytynyt kunnes lauantaina se roikkui monen viikon kateissa olon jälkeen siellä telineessä. Silloin kun se katosi ja kun se ilmestyi takaisin niin asunnossa ei ollut ketään muuta kuin minä eikä kukaan ole käynyt asunnossani pariin viikkoon, joten en tajua, että mihin toiseen todellisuuteen se katosi palatakseen takaisin. No, ainakaan en uskaltanut säilyttää sitä, vaan vein sen heti roskiin kun näin siellä telineessä. Minä en rupea itsestään katoavia ja takaisin ilmestyviä tavaroita kotonani pitämään.

Vierailija
2395/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopiä ov. kirjoitti:

Elän melko pienellä paikkakunnalla ja näen täällä usein samoja ihmisiä, koska he liikkuvat samoihin aikoihin samoissa paikoissa esimerkiksi keskustassa kuin minä. Näen täällä melko usein kolmea eri pariskuntaa ja olen huomannut, että jokaiselle näistä pariskunnalle on syntynyt kaksi lasta suunnilleen samoihin aikoihin ja olen nähnyt jokaisen pariskunnan muutaman kuukauden ajan kummankin lapsen kanssa. Sitten vauvojen ollessa muutaman kuukauden ikäisiä ne kaikki hävisivät jonnekin salaperäisesti samoihin aikoihin niin että kun näen nykyään näitä pariskuntia, niin heillä ei ole kenelläkään vauvaa mukana, on vain 3-4 vuotias esikoinen mukana. Kaikki pariskunnat näen aina yhdessä vain esikoisen kanssa, mutta vauvoja en ole nähnyt enää muutamaan kuukauteen. En ole mikään kerroskyttääjä tai vastaava, olen vain huomannut, että kolme vauvaa tuntuu mystisesti kadonneen samoihin aikoihin ja vanhemmat näyttävät kuin eivät olisi itse sitä edes huomanneet. Tietenkin näitä nyt noin 1-vuotiaita lapsia voisi aina olla joku toinen hoitamassa, mutta miksi kolme pariskuntaa pitäisi aina vain esikoista mukana ja jättäisi nuoremman lapsen kotiin tai vaikka jonkun toisen kotiin vieraan ihmisen hoitoon?

Todella hienoa, että kiinnität huomiota siihen mitä näet. Paljon on sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät ajattele mitään, vaikka näkisivät jotain kummallista.

Vierailija
2396/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ilman maksaa ihminen ei elä. Tutkikaapa vähän asiaa netistä.

Vierailija
2397/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unijuttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skitso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin joskus joltakin, että hän pystyy ajattelemaan kesken painajaisen ,että  tää on vaan painajainen ja heräämään. Musta toi oli niin siistin kuuloista että opettelin itse - toki painajaisia harvemmin näkevänä vein tän ihan uudelle levelille, sillä jos unessa joku kohta menee huonosti, voin "kelata" unta taaksepäin ja viedä unen suuntaan joka on mun mielestä kivempi :D

Olen nähnyt painajaista elämässä kaiksi kertaa ja molemmat kerrat olen itte keskeyttänyt. Eli en oo onneks kokenut sitä pahinta mitä muut on kertonut ja kuulosta ihan kauheelta, en itte halua.  Olen tajunut ihan selvästi että no niin, nyt tämä tulee ja olen taistellut ihan hulluna kuna en pysty liikkumaan ja ajattelenut samalla niin nyt pitä herätä. 

Vierailija
2398/7965 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa ja ostin mm. energiajuoman, jota ei kotona löytynyt mistään. Olisin muuten  syyttänyt univelkaa, olettanut jättäneeni juoman kassalle mutta mukana oli  "täysijärkisempi " ystäväni joka ojensi tuotteita minulle ja sanoi tölkistä että " uijui, kylmä!" minkä jälkeen tölkki meni  reppuun ja reppu selkään. Osa ostoksista oli siis muovikassissa vaunujen alakorissa, mutta osa kuten se Battery repussa.

Reppu oli kiinni ja putoava tölkki olisi kolahtanut.

Mulle on käynyt sama raejuustopurkin kanssa. Mies pakkasi ja keskusteltiin siitä vielä. Kotona sitä ei ollut enää....

Vierailija
2399/7965 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkupäässä on monta "kolibri" havaintoa. Kyseessä on Etelänpäiväkiitäjä- niminen perhonen.

Nyt lopettakaa! Tuohon on vastattu jo satoja kertoja tässä ketjussa! Case closed!

Vierailija
2400/7965 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui itse asiassa tänään ! Asumme rivarissa ja ulko-oven vieressä on pieni lukittava varasto. Mies lähti aamulla metsähommiin ja otti tavaroitaan varastosta, näin ja kuulin miten mies painoi oven kiinni ja lukkoon minkä jälkeen hyppäsi autoon ja ajoi pois pihasta. Palatessani kaupasta varaston ovi oli yhä kiinni, mutta lähtiessäni kotvan päästä viemään roskapussia  raollaan !  Luulin miehen tulleen jostain syystä näin nopeasti takaisin ja kiikuttavan kamoja varastoon, mutta parkkipaikalla ei näkynyt tuttua autoa. Hämillään suljin varaston oven.

Keksiikö joku, kuka sen avasi? Vai onko minulla joku sivupersoona joka kävi siellä penkomassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän