Minulla on edessä viimeinen jouluni
Kommentit (43)
Jeesus itsekö se siellä palstailee? Sinäkin Brutukseni!
Mulla taas ensimmäinen.
Liityin kirkkoon kato.
Äläs, aina voi tapahtua kaikennäköistä. Minunkin pitäisi olla jo kuolemaa tekemässä, mutta en ole. Mielenkiintoista seurata mihin tämä maailma kehittyy. Voi tehdä hulluja juttuja, koska no v**u miksei?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti
Siis mukava joulu
Ensin pelätään, että se on viimeinen ja sitten, ettei se olekaan.
Mullakin.
Tapahtunut liikaa pahaa.
Annan poistumisen lahjan kaikille pahaa tehneille ja välinpitämättömille.
Olen ollut jossakin saatanan kierteessä koko vuoden. Nyt riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuis?
Kaikella on aikansa. Minun aikani umpeutuu ennen kesää. Jotenkin on haikea olo. No, oli minulle hyvä elämä suurimmilta osin.
Yrittäkää ihmiset aina nauttia siitä mitä teillä jo on. Älkää murehtiko sitä mitä vielä puuttuu.
Rauhallista joulua kaikille.
ap
Minulle on tulossa viimenen joulu lapseni kanssa ja olen ainakin yrittänyt että se olisi maailman kivoin..
Vietä hyvä joulu ja nauti jokaisesta päivästä jonka vielä saat.
Nauttikaa kaikilla aisteilla, unohtakaa järkeily. Elämistä on vain jokainen hetki jonka elää läsnäolevana eikä ajatustensa sisällä. Jotkut eivät koko elinikänään elä, toiset aloittavat sen kun loppu on lähellä.
Mutta älkää oman käden kautta lähtekö. Maailma tarvitsee eniten juuri niitä ihmisiä, jotka ovat herkimpiä suurimmille kivuille - joilla on tunnekosketus asioihin ja siten myös kosketus siihen miten voi asioita muuttaa, vaikka vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa kaikilla aisteilla, unohtakaa järkeily. Elämistä on vain jokainen hetki jonka elää läsnäolevana eikä ajatustensa sisällä. Jotkut eivät koko elinikänään elä, toiset aloittavat sen kun loppu on lähellä.
Mutta älkää oman käden kautta lähtekö. Maailma tarvitsee eniten juuri niitä ihmisiä, jotka ovat herkimpiä suurimmille kivuille - joilla on tunnekosketus asioihin ja siten myös kosketus siihen miten voi asioita muuttaa, vaikka vain vähän.
Temmoin kaikkia ovia saadakseni oikeutta ja apua. Uskoni loppui ihmisiin ja ihmisyyteen.
Parempi vain lähteä pois.
Niin paljon turhanpäiväistä murehtimista tässä maailmassa. Kukaan ei tiedä päiviensä lukumäärää joten miksi tuhlata se johonkin josta ei nauti.
Monelle tämä on viimeinen joulu. Miettikää miten voisitte ilahduttaa tuntemaanne henkilöä.
Paras lääke itsesääliin on huomion kiinnittäminen muihin ihmisiin.
Olen itse aikoinani yrittänyt itsemurhaa. Paranemiseni alkoi siitä, kun lopetin pyörittelemästä omaa napanöyhtääni ja nostin katseeni muihin ihmisiin. Mutta saa sitä toki hautoa itsariakin. Aika hölmöä olisi kuitenkin odottaa, että me muut ihmiset välittäisimme sinusta, jos kerran sinuakaan ei kiinnosta tippaakaan meidän muiden vointi, jaksaminen ja kuulumiset.
Ihan vapaa olet valitsemaan.
Niin mullakin. Jotenkin nyt ei enää edes ärsytä joululaulut. Aika aikaansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kiva joulu.
Oikein hyvää joulua sinulle. Hyvää joulua muillekin.
Jälleen kerran haluaisin ymmärtää mitä jotkut alapeukuttavat.
Hyvää joulua kaikille.
Kuis?