Sinä, joka olet ostanut joululahjaksi mukin - HÄPEÄ!
Kommentit (34)
Mä oon iloinen mun Taikamukeista mitkä lapai osti 🤗
Juma lauta, se on Paavo&Vuokko muki!
Jaa. Mutta kun siinä oli poikkeuksellisen hauska kuva. :)
Ei se ole edes mielikuvituksetonta, pikemminkin terroria.
Onneksi en saa keneltäkään puolitutulta lahjoja.
Mikä tahansa lasista tai posliinista tehty on kauhea, oli hinta mikä tahansa. En tajua, miten ihmiset kehtaavat.
Mitään häpeä. Ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.
Kiitos heille, jotka ostivat minulle muumimukeja lahjaksi 90-luvulla ja 00-luvun alussa. Olen tienannut hyvät rahat myymällä ne.
Ostin itselleni lahjaksi lahjapakkauksen joka sisälsi Forsmanin vintage-kuvioisen mukin ja paketin vihreää teetä. Kuinka kauan asiaa pitää hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni lahjaksi lahjapakkauksen joka sisälsi Forsmanin vintage-kuvioisen mukin ja paketin vihreää teetä. Kuinka kauan asiaa pitää hävetä?
Vihdoinkin löysin tarpeeksi suuren teemukin joka ei kuitenkaan ole liian painava, vetoisuus lähes 4 dl. Otin mukin käyttöön jo ennen joulua, pitääkö sitäkin hävetä?
Aijaa??? Ostin itselleni ihanan pollen joulumukin joululahjaksi <3
Sori, mutta sitä varta vasten toivottiin.
Mitä ihmettä? Mä olen oikein TOIVONUT kahvimukeja ja viinilaseja lahjaksi!!
On se nyt parempi kuin kynttilä.
Ja tämäkin tänään kokemani on oma lukunsa. Sain tänään työtoverilta lahjapussukan, jossa oli kaksi epämääräistä säilykettä. Kummankin kannessa oli pölykerros, joka kertoi niitä säilytetyn viisi vuotta (ties enemmänkin) omassa kaapissa. Päivämääriä en ole vielä edes tiiraillut.
Noh... ele on kai tärkein.
En muuten häpeä.Tungen siihen vielä villasukatkin,revippä siitä!
Vierailija kirjoitti:
Voiko mielikuvituksettomanpaa lahjaa olla.
Voi.
Jalkakylpysuola joka on itsetehty tavallista jodisuolaa pussittamalla.
Tuonne jalat työnnän heti.
Sain kerran kummitytöltä joululahjaksi (vuosi sitten merkillisesti kadottamani) punaisen norttiaskin.
Oli jemmannu sitä koko vuoden jossain ja riemuni oli tottakai suuri kun tämä ihanuus kääreestä paljastui.
Sitä edellisenä vuonna sain siltä sokeripalan ja keksinmuruja tulitikkuaskissa.
Mahtava epeli, vai mitä.
Paska lahja.