Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet ostanut joululahjaksi mukin - HÄPEÄ!

Vierailija
21.12.2017 |

Voiko mielikuvituksettomanpaa lahjaa olla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta. Etenkin sellaiset mitä ei itse raaski ostaa. Me ostetaan miehen kanssa toisillemme joka joulu mukit (muiden lahjojen lisäksi) ja ne on melkeinpä aina mieluisimmat lahjat, plus niitä tulee käytettyä - PALJON!

Vierailija
22/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, juuri ostin ihanan pupumukin lahjaksi itselleni, kakkosasuntoomme aamukahvimukiksi. Ihana lahja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä salaa toivon, että joku työkaveri tykkäis musta niin paljon, että antaisi mukin... Mun oma kahvimuki töissä katosi aikapäiviä sitten, olen elellyt ilman...

Vierailija
24/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin joululahja siskolta vuosia sitten, yhä joka päivä käytössä ja suosikkimukini. Myönnän, että xn mauttoman muumimukin laitoin kiertoon aikoja sitten. Makuasioita.

Vierailija
25/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifolorin kautta saa teetettyä aivan uniikin mukin, jossa on kuva, jollaista ei kenenkään muun mukissa ole.

Aloittaja saa hävetä oman mukinsa kanssa nyt ihan rauhassa siellä nurkassa ja miettiä mistä glöginsä haluaa juoda ellei mukista.

Vierailija
26/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt parempi kuin kynttilä. 

Ja tämäkin tänään kokemani on oma lukunsa. Sain tänään työtoverilta lahjapussukan, jossa oli kaksi epämääräistä säilykettä. Kummankin kannessa oli pölykerros, joka kertoi niitä säilytetyn viisi vuotta (ties enemmänkin) omassa kaapissa. Päivämääriä en ole vielä edes tiiraillut. 

Noh... ele on kai tärkein. 

Itse valettu kynttilä mikä on keskeltä katki.

Tätä moon aina halunnu.

Vierailija
27/34 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

savisorsa on paskempi

Nykyään sorsat ovat muovia

Vierailija
28/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukijan on ihan mainio lahja. Jos ei juomiseen halua käyttää, niin siihen voi laittaa tarjolle karkkia tai kynttilän palamaan, siinä voi säilyttää kyniä tai muuta pikkutavaraa.

Nimim. Mukien puolesta

Vierailija
30/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä häpeä! Jättikokoinen Darth Vader-muki tulee olemaan kahviaddiktille ja Tähtien Sota-fanille puolisolle  mieluinen lahja :)

Vierailija
31/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukijan on ihan mainio lahja. Jos ei juomiseen halua käyttää, niin siihen voi laittaa tarjolle karkkia tai kynttilän palamaan, siinä voi säilyttää kyniä tai muuta pikkutavaraa.

Nimim. Mukien puolesta

Mukihan*

Vierailija
32/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mukista. Joku halpa, typerä tekstimuki tyyliin " kylmä kahvi kaunistaa mutta maha ei vedä" ON mauton , mutta esim. Muumi-fanille muumimuki tai Iittalan ystävälle juhlavuoden taikamuki  ei ole ollenkaan huono lahja! 

Vierailija
33/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muki tolkulla....

Vierailija
34/34 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni ensimmäisenä yhteisenä jouluna taikamukin. Nyt 10 vuoden jälkeen saan häneltä 10v. juhla-Taikamukin. Harmi, että tiedän lahjan etukäteen, mutta en sanoisi sitä huonoksi lahjaksi. Päin vastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi