Olen antisosiaalinen
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hullu psykopaatti varmaan. Et saa ainakaan minulta huomiota.
Ai siks ku en ole sellane julkkis jolla on 5000 kaveria facebookissa ja ryyppäämässä joka viikonloppu? Mua ei vaa kiinnosta olla missää porukoissa.
ap
Antisosiaalinen persoonallisuus on sellainen vähän kuin psykopaatti, mutta ei kuitenkaan. Pahimmassa päässä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko olla toisenlainen? Koetko emotionaalista yhteyttä ihmisiin? Jos et, niin haluaisitko?
Olishan se íhan kivaa olla sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimeentuleva, mutta ei. Joka kerta joku haastaa aina riitaa, vaikka en sanoisi yhtään mitään.
Millä tavalla haastaa riitaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siks ku en ole sellane julkkis jolla on 5000 kaveria facebookissa ja ryyppäämässä joka viikonloppu? Mua ei vaa kiinnosta olla missää porukoissa.
ap
Antisosiaalinen persoonallisuus on sellainen vähän kuin psykopaatti, mutta ei kuitenkaan. Pahimmassa päässä kuitenkin.
http://www.duodecimlehti.fi/lehti///duo12936
Eli antisosiaalisuusen ääripää on psykopatia.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
http://www.duodecimlehti.fi/lehti///duo12936
Eli antisosiaalisuusen ääripää on psykopatia.
Sama
Sä puhut persoonallisuushäiriöstä. Jos välttelet ihmistä, jonka kanssa et juuri nyt haluaisi puhua, käyttäydyt antisosiaalisesti - onko sinulla silloin ASPD?
Introvertti taitaa olla ap:n kohdalla oikea sana.
Olet antisosiaalinen, eivätkä muut kiinnosta, ja täällä kuitenkin messuat asiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ei kiinnosta olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä, viihdyn paremmin itsekseen.
ap
Ymmärrätkö mitä antisosiaalisuus tarkoittaa? Ei sitä, ettei kiinnostaisi olla ihmisten kanssa vaan sitä, ettei välitä muiden ihmisten tunteista eikä tunne syyllisyyttä tai huonoa omaa tuntoa, käyttäytyy julmasti toisia ihmisiä kohtaan kuvitellen hänellä olevan oikeus siihen.
Tarkoitin vaan lähinnä sitä, että mua ei muiden ihmisten kanssa oleminen kiinnosta tippaakaan.
ap
Kuten aiemmin mainittu, ymmärrätkö antisosiaalisuudesta yhtään? Se, että sua ei kiinnosta olla muiden kanssa, ei ole antisosiaalinen. Antisosiaalisuus ei tarkoita ettei ole ole sosiaalinen, vaan että ei välitä yhteiskunnan normeista eikä muiden hyvinvoinnista millään tavalla. Tai no on se enemmän mitä tuo mutta tuossa on pieni pätkä. Antisosiaaliset ovat hyvinkin sosiaalisia tyypillisesti
Minäkin voisin kuvailla itseäni antisosiaaliseksi ja olen täysin psykopaatin vastakohta.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychopathy