Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan myyjä ei toivottanut minulle hyvää joulua, edelliselle asiakkaalle kyllä

Vierailija
21.12.2017 |

Johtuikohan ostoksistani.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen kyllä jää mietityttämään.

Vierailija
2/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit kaljaa ja tupakkaa ja myyjä tiesi, että käyt vielä monta kertaa ennen joulua. Toivottaa sitten lähempänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla köyttä ja maksalaatikko hihnalla? Vai mitä ostit?

Vierailija
4/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ostin tosiaan reilun satsin olutta, röökiä, hernekeittoa ja kissalle ruokaa. Edellisellä asiakkaalla oli kukkia ja elektroniikkaa. Mutta en aio käydä siinä kaupassa enää ennen joulua. ap

Vierailija
5/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Ostin tosiaan reilun satsin olutta, röökiä, hernekeittoa ja kissalle ruokaa. Edellisellä asiakkaalla oli kukkia ja elektroniikkaa. Mutta en aio käydä siinä kaupassa enää ennen joulua. ap

Hyvää joulua ja parasta joulumieltä sulle ap Rakas!

Vierailija
6/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Samoin sinulle. Pärjääthän maanantaihin ilman seuraani. Eiköhän se tästä. ap

Vierailija
7/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kaupan myyjänä ollut. Ei kehtaa jokaiselle peräjälkeen toivottaa ettei vaikuttaisi joltain robotilta. Älä ota henkilökohtaisesti.

Vierailija
8/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Samoin sinulle. Pärjääthän maanantaihin ilman seuraani. Eiköhän se tästä. ap

Kiitos. Onhan se pärjättävä, vaikka tiukkaa tekee.

Vierailija
9/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ettette toivota. Yksinäisen köyhän joulussa ei ole mitään hyvää. Kännissä menee joulu, et onneks kalja ja nuudelipakettirahat sain kerättyy pulloista.

Vierailija
10/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan yksi naiskassa ei IKINÄ tervehdi minua, kaikkia muita kyllä. Ihmettelen

Vierailija
11/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en toivottele mitään kellekään, ellei asiakas toivota sitä ensin mulle. Yleensä ne tuntuu toivottavan sitä sille ovelle, josta menevät ulos..

Vierailija
12/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupan yksi naiskassa ei IKINÄ tervehdi minua, kaikkia muita kyllä. Ihmettelen

Näistä saa kyllä sellaisen kuvan, että kantavat jotain henkilökohtaista kaunaa. Tervehdin reippaasti ja vastauksena hiljaisuus tai joku vaimea "hei", röyhkein yksi muija joka vaan tympeenä vilkaisee eikä sano mitään. Muille kyllä on aivan eri äänet kellossa näillä. Johtunee siitä että olen jonkinlainen hylkiösinkkumies ja käyn siellä aina yksin ostelemassa samoja, pääosin samoissa vaatteissa jne.

Vierailija
13/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu naama miellyttää

Vierailija
14/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kassamyyjä ja toivotan hyvää joulua/juhannysta/päivänjatkoa/tms. niille asiakkaille jotka edes yrittävät käyttäytyä ja vaikuttavat vastaanottavaisilta. Miksi tuhlata aikaansa asiakkaaseen joka osoittaa käytöksellään että yhtään ei kiinnosta olla kaupassa mutta ei kehtaa alkaa valittaankaan?

Vierailija
15/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja ostin joulukonvehteja..

Vierailija
16/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostit kaljaa ja tupakkaa ja myyjä tiesi, että käyt vielä monta kertaa ennen joulua. Toivottaa sitten lähempänä. 

Näin se todennäköisesti oli ainakin minun kohdallani. Kävin tänään Alkossa ja edelläni oli herrasmies viinalastin kanssa. Oli konjakkia, hienoja viinejä ym. 

Toivoteltiin hyviä jouluja kahden henkilökuntaan kuuluvan voimin. Itse ostin tavanomaisen Liisa-litrani ja ei edes kysytty haluanko kuittia :D

Tietävät, että tulen huomenna ja ylihuomenna kuitenkin. Kyllä ne sitten toivottavat, kun ostan neljä Liisa-litraa ja pari kossua vielä joulunpyhiksi. 

Vierailija
17/17 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta oon ite kassalla töissä ja voin tarjota tän toisen näkökulman tilanteeseen. Ite yritin toivottaa joulun alla monille hyvät joulut, mutta ei jotenkin istu suuhun hyvin, kun muuten yleensä sanon vaan kiitos ja hei tms. Ja jos olet sellainen asiakas, joka kuitin (tai ei kuittia-murahduksen, tai pelkän hiljaisuuden.....) jälkeen vaan lähdet siitä pakkaamaan, niin tuntuu tosi tyhmältä alkaa huutelemaan enää mitään hyvää joulua, kun siihenkään tuskin mitään vastausta saa. Mutta jos ystävällisesti katot silmiin siinä kun annan kuittia ja sanon loppusanat, niin mieluusti toivotan hyvää joulua, kun se tilanne on vielä ns. meneillään, eikä tosin tarvii alkaa enää huutelemaan sinne hihnan päähän jotain teennäisiä toivotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme