Mitä teillä on ruoaksi tänään, pe ja la?
Ei jaksais miettiä tai tehdä mitään, kun jouluruoat mielessä..
Kommentit (19)
Tänään oli possun ulkofilepihvejä ja lohkoperunoita, huomenna makaronilaatikkoa. Lauantaina ajattelin hakea jotain valmista.
Jauhelihaperunalaatikkoa ja rääppeitä.
Pastasoossit tänään, huomenna syödään jossain ruokapaikassa tuokaostosten lomassa, lauantaina tulee porukkaa katsomaan el classicoa ja tehdään pitsaa ja fetasalaattia
Tänään jauhelihakeittoa, huomenna voisi tehdä pizzaa ja lauantaista ei tiedä.
Tänään uunilohta ja kasvisgratiinia, huomenna samaa ja lauantaina pizzaa pellillinen.
Tänään ja huomenna hernekeittoa, lauantaina sitten kalakeittoa. Nämä joulun aluspäivien ruuat on aina työn takana, mitään ihmeitä ei viitsi vääntää.
Paastoan aattoon asti että jaksan silloin syödä kunnolla.
Tikka Masalaa ( kastike purkista) ja riisiä, eilen keitettyjä perunoita. Itse syön leipää ( olen kasvissyöjä). Teenjoulusapuskat sitten ehkä lauantaina valmiiksi. Huomenna ja joulupäivänä saavat pizzaa..
Tönään itsetehtyä hernekeittoa, huomenne kurpitsakeittoa. Lauantaina mennään ulos syömään.
Lihakeittoo tänää ja huomen. Lauantaina kait otan pakastimesta nuo kanansuikaleet ja paistan, lorautan kermaa ja lusikallisen hunajaa sekaan + mausteet. riisiä keitän kaveriksi. Aaton aamuna possu uuniin.
Mut jos tuo lihakeitto ei riitä huomen iltaan asti, nii sit pitää hakia jotai mättöä kaupasta perjantai illaksi 🧐
Keittelin just pinaattikeiton päivälliseksi. Lisäksi keitettyjä kanamunia ja tuoreita sämpylöitä. Huomenna syödään reissun päällä matkalla pohjoiseen. Lauantain ruoka vielä kysymysmerkki. Varmaan jotain pastaa.
Kanakiusaus on uunissa. Huomenna kevyt lounas ja leffateatterin jälkeen ravintolaan piffille koko perhe ja lauantaina haetaan kebabit.
Essi Wuorelan joululaulu vei lopunkin ruokahalun - palataan asiaan Tapanina.
Säilykelihakeittoa ruokajonon antimista SLUSPSIS OMMONMOMMON
Tänään syötiin tortilloja, huomenna syödään spagettia ja jauheliha-koskenlaskijakastiketta ja lauantaina makkaraa ja myöhemmin joulupuuro.
Eilen tein kana-feta-punasipulipiirakan ja mies syö sitä vielä tänään. Itse söin töissä pizzan, huomenna varmaan salaattia ja ylihuomenna varmaan taas pizzaa tai hampparin. Oon siis töissä pikaruokaravintolassa.
Samat on fiilikset.
Tänään: porsaan ulkofilepihvejä (oli kaupassa -30 % niin siitä se ajatus sitten lähti), keitettyjä perunoita ja keitettyjä vihanneksia (pakasteesta)
Huomenna: tonnikalasalaattia, patonkia
Lauantaina; ei aavistustakaan. Noutopizza vois toimia.
Isoäidin nakkikastiketta perunoilla. Huomenna perjantaina kampasimpukkapastaa ja lauantaina ankanrintafilettä jonkun lisäkkeen kanssa, jota en oo vielä päättänyt.
Jauhelihapitsaa, perunaa ja pekoniin käärityt nakit