Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että taas inhotti töissä heittää kymmeniä kiloja täysin syömäkelpoista ruokaa roskiin

Vierailija
21.12.2017 |

Ihan tosissaan on alkanut inhottaa töissä se että joudun heittämään kymmeniä kiloja syömäkelpoista ruokaa ( eilen tehtyjä leipiä ja leivonnaisia ) roskiin. Luulin että ajan kanssa totun siihen ruuan haaskaamiseen mutta toisin pn käynyt. Jokaisen "roskisvuoron" jälkeen vaan vituttaa enemmän.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän Kaksinaismoralistista arvostella kauppiasta siitä, että hän haluaa maksimoida voittonsa, jos ei vastaavasti itsekään ole valmis esim. ostamaan niitä vähän homeisia rypäleitä tai vanhempaa leipää.

Kauppiaan pitäisi kompensoida kunnon alella niin menisi kaupajsi. Miksi ostaisin samalla hintaa huonoa kun voin saada virheettömän...

Vierailija
42/43 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa mättää biojätteeseen silloin kun en ole itse sitä ostanut. Kuuluu työhön, eikä tee edes mieli syödä sitä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nostelen pihvit ym. mieleiset liharuoat omaan isoon rasiaan ja vien himaan pakkaseen. Mun homma kun on yövuoroissa heittää ns. toissapäiväiset pois asiakastarjonnasta.