Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kuvittelee, että joulun aikaan on kaikilla pitkä loma?

Vierailija
21.12.2017 |

Olen kaupassa töissä, ja jo tänään on alkanut kyselyt alkavasta lomasta?? Ja siis tyyliin, että vieläkö pitää olla töissä? Hei haloo, miten kaupasta ollaan lomalla vuoden vilkkaimpaan aikaan? Älkää käykö, jos toivotte mulle lomaa. Kyselijät ovat olleet järjestään tyrmistyneitä, kun olen keronut, että sunnuntainakin olen vielä töissä. Vain maanantai ja tiistai on vapaapäiviä. Tuntemani "lomailijat" ovat työttömiä tai lomautettuja. On se kumma, kun töissä pitää kaikkien mielestä olla, mutta myös aina lomalla heti, kun joitakin pyhäpäiviä siintämässä jossain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetpa hyvin asiakkaasi. He vaan eivät tunne sinua.

Vierailija
2/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kuvittelee niin. Älä yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pitää lomia joulunaikaan kun silloin matkatkin ovat kalliita. Onneksi työpaikallani on tarpeeksi halukkaita ettei ole pakko tuhlata lomapäiviä tähän vuodenaikaan.

Vierailija
4/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään, joka olisi joulunpyhinä töissä. Toisaalta en tunne ketään kaupassa töissä olevaa, lääkäriä, palomiestä, poliisia, sairaanhoitajaa, lähihoitajaa tai muuta, joiden työ ei ole kalenterista kiinni.

Tai no tunnen pari lääkäriä ja sairaanhoitajaa, mutta heillä on omat praktiikat, jotka ovat pyhät kiinni - ei mitään ensiapuklinikoita.

Meidän lähipiirissä on ylikorostettuna koulutus- ja koulumaailman ihmiset, joten kaikilla on melko pitkät lomat kesällä ja joulunpyhien aikaan.

Vierailija
5/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana samaistun ap:n tuntemuksiin täysin!

"Koskas loma alkaa"

"Onko jouluna pitkät vapaat"

"Siis ihan oikeesti, joudutko sä olemaan jouluna töissä?"

Ei kyllä meillä on tapana pistää 20.12. sairaalan ovet kiinni ja jäädä joululomalle loppiaseen asti....

Vierailija
6/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti SAA olla töissä. Ja vielä optimisatsilla.

Aattoilta kuudesta alkaa tuplapalkka naksuttaa. Joulupäivä ja Tapsa perään.

Sitte väliviikko vapaata ja 30.pvä kahteen tuplapalkka yövuoroon takaisin töihin. Niin ja yölisä 40 pojoa vielä siihen päälle.

Paras mahdollinen Joulu. Helvetin hyvät massit ja töissä vielä hiljaista. Netflix huutaa ja konvehti maistuu...

Hyvää Joulua.

Vierailija
7/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ja ti on lomaa, muut ihan normityöpäiviä, varmaan jossakin julkisella ollaan pois

Vierailija
8/8 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä kun jotkut ihmiset oikeen hämmästyvät ja ns jopa voivottelevasti sanovat että no voi miten sä nyt aattona olet töissä. Mitä väliä? Teen työtä vanhainkodissa. Jonkunhan se työ on päivästä riippumatta tehtävä. Tuntuu välillä että viikonloppu ja juhlapyhä työt ovat suurempi menetys ja ongelma muille kuin itselle. Pääsen aattona töistä klo 15. Siinähän on koko ilta vielä aikaa. Joskus aiemmin olin myös työvuorossa syntymäpäivänäni. Voivoi miten sulla on se töitä eikö työnantaja muistanut synttäreitä. Öö...jos olisin halunnut siihen vapaan olisin oletettavasti esittänyt toivevapaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme