Mies haukkuu rintojani..
Mies on luonteeltaan suorasanainen ollut aina. No, olimme eilen sitten saunomassa, niin mies tokaisi: Sinun vartalosi menettelisi jotenkin , jos rintasi olisivat pienemmät" hämmennyin.. Kysyin sitten, että millaiset pitäisi olla, niin mies vastasi " sellaiset sopivat, jotka eivät peitä sinua". Mies siis aina väitti ennen, että isot rinnat ovat parhaat.
No, illalla sitten menin tietokoneelle, niin mies oli etsinyt hoikkien ja pienirintaisten naisten kuvia :( olen surullinen..
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mies on luonteeltaan suorasanainen ollut aina. No, olimme eilen sitten saunomassa, niin mies tokaisi: Sinun vartalosi menettelisi jotenkin , jos rintasi olisivat pienemmät" hämmennyin.. Kysyin sitten, että millaiset pitäisi olla, niin mies vastasi " sellaiset sopivat, jotka eivät peitä sinua". Mies siis aina väitti ennen, että isot rinnat ovat parhaat.
No, illalla sitten menin tietokoneelle, niin mies oli etsinyt hoikkien ja pienirintaisten naisten kuvia :( olen surullinen..
Älä sure, mä voin tulla imekaimään niitä ja pitämään hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
No mun kullan A-kupin tissit joilla on kaksi lastakin imetetty ovat maailman ihanimmat tissit. Samettisen pehmeät, hyväntuoksuiset, hyvännäköiset sekä kiihottuessaan oikein kovanänniset. Sopii hänen muutenkin siroon vartaloon täydellisesti.
Ei liity mitenkään aloitukseen mutta halusin kertoa.
"Mun kullan"... Voiko kuulostaa enää imelämmältä? Vielä kun yhdistää noihin seikkaperäisiin kuvauksiin "kullan tisseistä" niin tulee melkein puklu.
Vierailija kirjoitti:
No mun kullan A-kupin tissit joilla on kaksi lastakin imetetty ovat maailman ihanimmat tissit. Samettisen pehmeät, hyväntuoksuiset, hyvännäköiset sekä kiihottuessaan oikein kovanänniset. Sopii hänen muutenkin siroon vartaloon täydellisesti.
Miten ajattelit tämän kommentin auttavan ap;ta jonka oma mies ajattelee samoin kun sinä?
Ap siis ei ollut pienitissinen.
Älä huoli... Sun mies on typerä kuin saapas että ei voi hyväksyy sinut rintoineen ja sellaisenaan.
Mun mielestä sun pitää hyväksyy itsesi naisena olit minkä kokoinen tahansa ja sun miehesi pitäisi se tajuta ettet muutu johanna tukiaiseksi vaa siksi isot rinnat ovat hot...
En vertaile tuksuun, mutta vaihda mielummin mies kuin tekisit muutoksen itsellesi...
Lekuri69 kirjoitti:
Mutta jos ne rinnat ihan oikeasti on rumat ja liian isot..roikkuvat...
Suosittelen että varaat ajan kirurgille.
Ihan maallikkoveljenäsi suosittelen, että varaat ajan psykoterapeutille.
Mä kyllä harkitsisin tommosessa tapauksessa rintojeni siirtämistä ihan toiseen osoitteeseen, ettei herkän sielun tarvitse kärsiä. Kyllä semmoinen toista nälvivä suhde on kuollut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Roikkotissisyys aiheuttaa impotenssia.
Paljonkos täällä kiltit miehet vinkuu kun eivät pääse lähikontaktiin minkäänlaisten tissien kanssa? Ootte te sitten yksiä, koskaan ei mikään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja on siis mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit tämän kommentin auttavan ap;ta jonka oma mies ajattelee samoin kun sinä?
Ap siis ei ollut pienitissinen.
Ehkä tarkoitus oli ilmaista, että jotkut osaa arvostaa kumppaninsa tissejä vaikka ne olis mimmoset .
Eli tämä oli nyt se perimmäinen syy miksi teit noi aikasemmat ”rinnatsitärinnattätä” aloitukset. Ensi kerralla mene suoraan asiaan.
Siis oletko ylipainoinen? Mainitsit, että miehesi oli etsinyt hoikkien ja pienirintaisten naisten kuvia. Miksi mainitsisit tuon hoikan, jos se olisi sinulle itsestäänselvää? Et ole kertonut kaikkea rehellisesti, jos olet ylipainoinen. Se muuttaa koko aloitusta.
Älkää jaksako enää vastata tämän tissiprovoilijan aloituksiin
Mutta jos ne rinnat ihan oikeasti on rumat ja liian isot..roikkuvat...
Suosittelen että varaat ajan kirurgille.