Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa :(

Vierailija
21.12.2017 |

Olen ollut jatkuvasti väsynyt ala-asteelta lähtien. Kaikki on tutkittu mutta mitään syytä tälle ei ole löytynyt. Masennusta tarjotaan syyksi, mutta kun en ole masentunut, vaan jatkuvasti poikki. Olen joskus niin väsynyt yön jälkeen että vaikutan varmasti aineissa olevalta. Nyt tähän väsymyksen päälle on vielä tullut nukkumisvaikeudet. En kestä tätä enää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on loisia kehossa. Ja monta.

Vierailija
2/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs loiset pysyy yli 10v muuten oireettomina? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa kilpirauhanen ja rauta-arvot.

Jos et jaksa testata nyt niin osta rautatabletteja ja b vitamiinia alkuun.

Vierailija
4/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs loiset pysyy yli 10v muuten oireettomina? AP

Mm. Koukkumadot sekä suolinkaisert. Äläkä luota lääkäriin pitää vain sua tyhmänä jos kerrot tästä.

Vierailija
5/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa kilpirauhanen ja rauta-arvot.

Jos et jaksa testata nyt niin osta rautatabletteja ja b vitamiinia alkuun.

Testattu ties miten monta kertaa, molemmat on ok. AP

Vierailija
6/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit esimerkiksi Suomessa vaikenevat tyystin loisongelmasta vsikka hyvin "tietävät" että ongelma on olemassa.

Vierailija
7/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo perus salaatista tai kurkusta voit saada suolinkaisen munia. Ja ne ei hevillä lähde elimistöstä kun ovat kasvaneet. Elinkaari noin 25 vuotta

Vierailija
8/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loishullu, nuo molemmat loiset on ihan oireellisia. Kyllä ne olisi jo huomattu.

Vierailija
9/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea? Onko testattu?

Vierailija
10/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmia? 

Vierailija
11/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syita voi olla lukemattomia. Ihan tunnetason tai aistien herkkyys ja säätelyn vaikeudet voi kuormittaa ylemäärin ja aiheuttaa tuota, allergiat ja altistumiset. Onko lapsuudenkotisi sisäilma tutkittu? Kognitiiviset vaikeudet, kuten kielelliset haasteet voivat kuormittaa. Unessa voi olla jotain, onko se tarpeeksi syvää, hengitätkö oikein, mikä on kuntosi? Olet voinut saada jo lapsena viruksen, josta on jäänyt krooninen väsymys. Millainen ilmapiiri lapsuuden kodissa? Oliko psyykkisesti kuormittavia tekijöitä? Onko elimistössäsi tulehdustila? Oletko ylipainoinen? Onko add, vireystilan säätely poissuljettu?

Vierailija
12/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kannattaa jo mennä vaihtoehtoisiin menetelmiin. Suosittelen esim. verianalyysiä, sillä sain itse oman työkykyni takaisin.

Myös youtube ja netti on pullollaan eri teorioita ja ohjeita. Kokeilisin raudan ja b-monivitamiinin lisäksi, c-vitamiinia, ubikinonia ja myyjän ohjeen mukaan aminohappovalmisteita. Ja suolistobakteerikanta kuntoon.

Vierailija
13/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jatkuvasti väsynyt ala-asteelta lähtien. Kaikki on tutkittu mutta mitään syytä tälle ei ole löytynyt. Masennusta tarjotaan syyksi, mutta kun en ole masentunut, vaan jatkuvasti poikki. Olen joskus niin väsynyt yön jälkeen että vaikutan varmasti aineissa olevalta. Nyt tähän väsymyksen päälle on vielä tullut nukkumisvaikeudet. En kestä tätä enää.

Miten sinä ymmärrät masennuksen? Että kyse on tunteista? Sairastin itse masennusta kolme vuotta tietämättä, että kyse on kliinisestä depressiosta, koska en tuntenut itseäni alakuloiseksi, surumieliseksi tai muuten mielialaltani masentuneeksi. Lopulta se uupumus ajoi yrittämään itsemurhaa, kun en enää vaan kerta kaikkiaan jaksanut mitään.

Minusta sinun kannattaisi ottaa tosissaan tuo masennusdiagnoosi ja kokeilla lääkitystä.

Vierailija
14/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täyttänyt arkesi ja aikasi kaikella tekemisellä? Exsä oli kans melkein aina "poikki" ja syy oli siinä, että kalenteri oli täynnä ohjelmaa aivan aamusta iltaan,jokapäivä!

Vierailija
15/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uniapnea suljettu pois?

Vierailija
16/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen väsymysoireyhtymä?

Vierailija
17/17 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaa ei olla tutkittu, mutta ongelma ei kadonnut mihinkään muissakaan asunnoissa. En tiedä unen laadusta, jos sillä on mitään väliä niin näen välillä unta heti kun torkahdan. Kognitiivisia vaikeuksia ei ole. Kunto on ok, ja olen aina ollut normaalipainoinen tai laiha. Add diagnoosi on, mutta heti kun olen vähänkään virkeämpi oireet katoaa aivan täysin joten en usko diagnoosin olevan sittenkään oikea.

Masennusta tämä tuskin on, koska no, en ole masentunut. Olen niin elämäniloinen ja onnellinen kuin jatkuvasti väsyneenä voi olla. Kontrasti tuntemiini masentuneisiin on kuin yöllä ja päivällä.

Tekemistä ei ole liikaa, koska en jaksaisi sitä. Teen vaan pakolliset hommat. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi