Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa vieläkin viimeöinen uni isäni kuolemasta

Vierailija
20.12.2017 |

Oli niin todentuntuinen :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isältäsi onko kaikki kunnossa ja ole hänelle läsnä.

Vierailija
2/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen, kun menin ensimmäistä kertaa kotiin isän kuoleman jälkeen. Kuin aika olisi pysähtynyt siellä. Auto, josta isä oli aina niin tarkka, oli peittynyt siitepölykerrokseen. Tuo on jäänyt mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun isä oo ees vanha ja ihan terve on. Jotenkin ahdistaa vaan se uni, kun oon ollu aina isin tyttö.

Ap

Vierailija
4/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun isä oo ees vanha ja ihan terve on. Jotenkin ahdistaa vaan se uni, kun oon ollu aina isin tyttö.

Ap

Niinhän me kaikki ollaan. Mut ehkä sun alitajuntas koittaa kertoa sulle jotain, mitä olet huomannut ja mitä et halua itselles myöntää. Ehkä vaan iän tuomat harmaat ohimot? Ei sen vakavampaa. Ole silti valppaana. Jokin voi olla huonosti. Tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on oikeasti todella haurasta. Pitäkää toisistanne huolta.

Vierailija
6/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinhän me kaikki ollaan. Mut ehkä sun alitajuntas koittaa kertoa sulle jotain, mitä olet huomannut ja mitä et halua itselles myöntää. Ehkä vaan iän tuomat harmaat ohimot? Ei sen vakavampaa. Ole silti valppaana. Jokin voi olla huonosti. Tsemppiä!

En usko enneuniin.

Ap

Vierailija
7/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko enneuniin.

Ap

En minäkään vaan "aivoihin."

Vierailija
8/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alitajunta ja piilotajunta ovat kansanomaisessa psykologisessa tekstissä käytettyjä nimityksiä mielen tiedostomattomasta osasta, jonka sisältöä ei voida saada varsinaiseen tietoisuuteen eli tajuntaan. Alitajunnasta puhuessa voidaan tarkoittaa joko kognitiivista alitajuntaa tai dynaamista alitajuntaa."

Vierailija
9/9 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Psykoterapeutti Soili Kajaste sanoo, ettei tavallisimpia parasomnioita, painajaisunia, kannata vähätellä. Nehän ikään kuin heristävät sormeaan, että katso nyt, kun et muuten huomaa."