Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittääkö nämä joululaatikot vai pitäiskö tehdä lisää?

Vierailija
20.12.2017 |

Porkkanalaatikkoa 2 vuokaa
Lanttulaatikkoa 3 vuokaa
Vuoat nämä
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-foliovuoka-085l-5kpl-kansine…

Syöjiä aattona 3aikuista ja pieniruokainen teini ja joulupäivänä 11 aikuista ja se pieniruokainen teini.
Pääosassa ja eniten menee kalaa ja lämmintä ruokaa suht vähän. Perunalaatikon teen vielä.
Olen tässä kahden vaiheilla että teenkö kumpaakin yhden vuoallisen lisää. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee bataattilaatikkoa

Se on todella hyvää

Vierailija
2/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalaatikko mannaryyniin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko tosiaan, että lanttulaatikkoa menee kolme kertaa enemmän kuin perunalaatikkoa?

Vierailija
4/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen tehnyt saman kokoisiin vuokiin 3x lanttu ja 3x porkkana sekä lisäksi isompiin vuokiin 3x perunalaatikon,meitä on kaksi aikuista ja tarkoitus pärjätä aatto-päivä-tapaninpäivä näillä laatikoilla.

Vierailija
5/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa, paljonko toiseksi päiväksi jääneistä laatikoista tulee per henki, jos ne jaetaan 11 aikuiselle. 1-2 ruokalusikallista? Toki se voi riittää, jos puolet porukasta ei syö laatikoita lainkaan, mutta jos lähes kaikki ottavat niitä edes vähän, saat kokonajan jännittää, loppuvatko laatikot kesken.

Vierailija
6/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pakkaseen varulta ja paistat sitten jos näyttää siltä että tarvii. Loput laatikot voi sitten syödä vaikka loppiaisena tai koska nyt tekeekin mieli. Näin minä tekisin.

Vierailija
7/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko tosiaan, että lanttulaatikkoa menee kolme kertaa enemmän kuin perunalaatikkoa?

Niin menee ainakin meidän perheessä. Perunalaatikkoa syö vain mies, lanttulaatikkoa ottavat reilusti kaikki.

Vierailija
8/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin Suomea perunalaatikko on ihan tuntematon joulupöydässä ja muutenkin.

Monestihan laatikoita otetaan vain se ruokalusikallinen, kun muutakin ruokaa on runsaasti.

Vierailija
9/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teen yhdet vielä kumpaakin ja perunalaatikkoa tuplasatsun verrattuna normaliin.

Yllätyksenä tuli joulupäivän vieraat...

Vierailija
10/10 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teen yhdet vielä kumpaakin ja perunalaatikkoa tuplasatsun verrattuna normaliin.

Yllätyksenä tuli joulupäivän vieraat...

Tämä ap