Ottaako muita duunareita/työttömiä päähän ne tyypit, jotka eivät äänestä tai äänestävät itseään vastaan?
Itseäni vituttaa aivan älyttömästi. Muista kuinka varoittelin hyvin monia duunarituttaviani jättämättä äänestämättä - ja kielsin samalla äänestämästä persuja - mutta he tekivät juuri niin, eli eivät äänestäneet ja ne jotka äänestivät, äänestivät persuja.
Tätä hallitussekoilua ei olisi, jos olisimme kaikki äänestäneet, koska olemme enemmistö. Jos 30 prosenttia nukkuu ja tutkitusti heistä 90 prosenttia on juuri duunareita ja työttömiä, voi päätellä miten valtasuhteet muuttuisivat, jos kaikki tai edes osa nukkuvista kerrankin äänestäisi. Mutta ei tule tapahtumaan ja ennustan, että seuraavissa vaaleissa porvarit voittavat, kun TAAS jengi jaa nukkumaan. Ja kaiken maailman paskapuheet siitä, että puolueet ovat ihan samanlaisia tai että yksi ääni ei vaikuta mitään, voidaan unohtaa. Jos et äänestä, KÄRSIT NAHOISSASI JA SAMALLA KÄRSIVÄT MUUTKIN, kun porvarihallitus aloittaa uuden neljän vuoden vyörytyksen. Sen jälkeen on tuhottu kaikki se, mikä on ollut tähän mennessä itsestään selvää. Älkää luulko että muutokset näihin jää.
Kommentit (15)
Ainakin yhtä hulluja ovat ne valkokaulusköyhälistön jäsenet, jotka äänestävät Kokoomusta vaikka tekevät kokoomuslaisen kellon hinnalla töitä lähes kaksi kuukautta.
Ei, ajattelen nykyään niin että kyllä se Siperia opettaa. Minä olen varma asiastani ja keskustelen kyllä ihmisten kanssa ja pyrin sillä tavoin toki vaikuttamaan, mutta loppupeleissä se on jokaisen ihmisen itse kiinnostuttava ja tehtävä esimerkiksi se äänestyspäätös. En minä ala ketään kädestä pitäen opettamaan tai mitenkään määräilemään, siihen saa kyllä kulumaan vaikka kaiken aikansa.
Ja pitää nyt pitää mielessä, että ei nämä asiat yhdessä yössä tapahdu eikä toivoaan pidä menettää. Aikaa ja toivoa on aina. Asiat ovat olleet tässäkin maassa paljon pahemmin ja aina on selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yhtä hulluja ovat ne valkokaulusköyhälistön jäsenet, jotka äänestävät Kokoomusta vaikka tekevät kokoomuslaisen kellon hinnalla töitä lähes kaksi kuukautta.
Tämä myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ajattelen nykyään niin että kyllä se Siperia opettaa. Minä olen varma asiastani ja keskustelen kyllä ihmisten kanssa ja pyrin sillä tavoin toki vaikuttamaan, mutta loppupeleissä se on jokaisen ihmisen itse kiinnostuttava ja tehtävä esimerkiksi se äänestyspäätös. En minä ala ketään kädestä pitäen opettamaan tai mitenkään määräilemään, siihen saa kyllä kulumaan vaikka kaiken aikansa.
Ja pitää nyt pitää mielessä, että ei nämä asiat yhdessä yössä tapahdu eikä toivoaan pidä menettää. Aikaa ja toivoa on aina. Asiat ovat olleet tässäkin maassa paljon pahemmin ja aina on selvitty.
Pahinta on, että Siperia ei opeta, vaan porukka on yhtä passiivista kuin ennenkin. Jos ruoka vietäisiin pöydästä lopullisesti ja kuskattaisiin päättymättömään pakkotyöhön, niin ehkä sitten jokunen nukkuva saattaisi harkita äänestämistä.
Äänestäminen nykypäivänä on yhtä tyhjän kanssa. Olen itse äänestänyt aina, ensin Kokoomusta, sitten persuja. Nyt on tullut mitta täyteen ja saa äänestelyt jäädä. Miksi tarjoaisin mandaatin jollekin itseäni kyvyttömämmälle poliittiselle pyrkyrille joka haluaa vain päästä eduskuntaan ja lopulta sopeutumiseläkkeelle, kuten poikkeuksetta he kaikki, poislukien ne jotka kähmivät itsensä jonnekin sotepallille kavereiden pariin. Suomen joka ikinen poliitikko on pilalla. Aivan ne kaikki. He ovat pettäneet tämän maan, ja heidän henkinen perintönsä häilyy vielä pitkään senkin jälkeen kun heistä on aika jättänyt.
Äänestäminen on itsepetosta ja tehoton keino vaikuttaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen nykypäivänä on yhtä tyhjän kanssa. Olen itse äänestänyt aina, ensin Kokoomusta, sitten persuja. Nyt on tullut mitta täyteen ja saa äänestelyt jäädä. Miksi tarjoaisin mandaatin jollekin itseäni kyvyttömämmälle poliittiselle pyrkyrille joka haluaa vain päästä eduskuntaan ja lopulta sopeutumiseläkkeelle, kuten poikkeuksetta he kaikki, poislukien ne jotka kähmivät itsensä jonnekin sotepallille kavereiden pariin. Suomen joka ikinen poliitikko on pilalla. Aivan ne kaikki. He ovat pettäneet tämän maan, ja heidän henkinen perintönsä häilyy vielä pitkään senkin jälkeen kun heistä on aika jättänyt.
Tässä tätä väsynyttä propagandaa, johon ei kannata uskoa. Äänestämisellä voi vaikuttaa, olette nähneet sen parin viime vuoden aikana. Kokoomus ja Kepu ja Persut sai ääniä, ja nyt ne on sitten käyttäneet valtaansa. Jos SDP, Vassarit ja ehkä Vihreät pärjäisi, ei halituspolitiikka tietenkään olisi samanlaista, päinvastoin.
Jos taas on ollut niin tyhmä, että on työttömänä mennyt porvaripuoluetta äänestämään, saa syyttää itseään eikä systeemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, että Siperia ei opeta, vaan porukka on yhtä passiivista kuin ennenkin. Jos ruoka vietäisiin pöydästä lopullisesti ja kuskattaisiin päättymättömään pakkotyöhön, niin ehkä sitten jokunen nukkuva saattaisi harkita äänestämistä.
Nooh, eipä tämä nykymeno kauaa jatku. Seuraava pörssiromahdus tekee sellaisen määrän työttömiä tässä maailmassa, että siinä ei aktiivimallit auta mitään.
Ap:n mielestä pitäisi siis äänestää globalisteja, jotka vaativat suomalaisten duunarien ja keskiluokan elättävän Suomessa laittomasti oleskelevat kehitysmaalaiset ja isänmaatamme avoimesti halveksivia rotujensekoittajia, joiden politiikka hävittää suomensukuiset maapallolta
Mitähän puoluetta ap:n mielestä pitäisi äänestää? Jos ei halua elää sadan vuoden päästä islamistisessa kalifaatissa?
Yksikään puolue ei ole duunarien asialla.
Minä olin duunari, nykyään olen saanut pienen ylennyksen toimihenkilöksi, mutta viime vaalit oli ensimmäiset vaalit ikinä missä en äänestänyt, eikä äänestänyt miehenikään (duunari hänkin, joskin sai myöskin vastikään ylennyksen.) Syy oli niinkin yksinkertainen kuin ehdokkaiden mahdottomat valheet ja lupaukset. Toitotettiin sitä ja tätä ja tuota vaan ei annettu mitään konkreettisia esityksiä miten asioita hoidettaisiin. Päätin, etten äänestä ketään koska olisin äänestänyt väärin ja vastoin arvojani. Toivon, että seuraavissa vaaleissa tilanne on normalisoitunut, jos ei ole niin olemme menossa kohti USA:n mallia jossa kansaa hämätään epäolennaisuuksilla, valehdellaan ja lupaillaan suuria vaan yhtään mitään ei saada aikaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tätä väsynyttä propagandaa, johon ei kannata uskoa. Äänestämisellä voi vaikuttaa, olette nähneet sen parin viime vuoden aikana. Kokoomus ja Kepu ja Persut sai ääniä, ja nyt ne on sitten käyttäneet valtaansa. Jos SDP, Vassarit ja ehkä Vihreät pärjäisi, ei halituspolitiikka tietenkään olisi samanlaista, päinvastoin.
Jos taas on ollut niin tyhmä, että on työttömänä mennyt porvaripuoluetta äänestämään, saa syyttää itseään eikä systeemiä.
Kyllä moni suomalainen saa syyttää itseään. On äänestänyt kokoomusta ja tullut rinta rottinkilla ulos äänestys kopista. Nyt kun tulee paskaa niskaan urakalla niin ei vieläkään ymmärretä että on äänestänyt väärää puoluetta. Äänestys on ainoa tapa vaikuttaa. Mutta äänestäkää nyt sellaista puoluetta ja henkilöä jotka ajavat teidän asioita
Kyllä ottaa ja rajusti.