Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DHL toimitus päivän loppuun mennessä, mitä tarkoittaa?

Vierailija
20.12.2017 |

Kuinka myöhään mun pitää odotella? Tässä joutaisi mennä suihkuun ja iltapuuhiin eikä pakettia kuulu. Teksiviesti tuli tänään puoli kuudelta, että DHL toimittaa TÄNÄÄN päivän loppuun mennessä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alueella, jossa asun (Hki) toimittavat 21 asti. Kerran soitti 21.05 ja erittäin kohteliaasti pyysi anteeksi häiriötä. DHL on paras :)

Vierailija
2/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lähettää joulupaketit DHL.llä kotimaisen kommaripostin sijasta :) mutta missä vitussa täällä Kannuksessa on DHL:n toimisto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei no hyvä, odotan sitten vielä!

Ap

Vierailija
4/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo DHL kuljettaa Euroopan etelä kärjestä ovelta haettuna paketin Helsingin terminaaliin alle 24 tunnissa. Posti tuo lopun 200km kolmessa päivässä. Sen takiahan Posti muutti nimensä Itellaksi, että pärjäisi euroopan markkinoilla. Ei vaan taida pelkkä nimi riittää.

Vierailija
5/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei ole vieläkään tullut. 

Ap

Vierailija
6/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa oottaa 24.00 asti. Sitten huilaat vähän ja alat oottaa uudestaan. Kyllä.se siitä joskus.

Vierailija
7/35 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti puoli kymmenen jälkeen uskalsin mennä suihkuun kun ajattelin etteivät enää siihen aikaan tule. Eiköhän sitten kun olen pesemässä perseeseen asti pitkää tukkaani, soi puhelin. Lähdin pyyhe päässä alarappuun hakemaan paketin. Eipä ainakaan tarvinnut odottaa huomiseen. DHL-poika näytti pelästyneeltä kun näki aidosti suihkunraikkaan "hehkeän" naisen XD

Vierailija
8/35 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuljeta. Olen seurannut DHL:n sivuilta kuljetuksen etenemistä . Aikatavalla pohjois Saksasta on nyt kestänyt jo 7vrk, eikä kuulu vieläkään. Tänään on puolilta päivin otettu käsiteltäväksi Suomessa.... Tleekohan ensviikolla ?

Vierailija
9/35 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL:n omistaa muistaakseni nykyään Saksan Posti => osa lähetyksistä kulkee ajan kanssa normaalisti postitse, eikä tätä olennaista pikku yksityiskohtaa kerro kukaan etukäteen.

Vierailija
10/35 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistus on kyl toisinpäin?

11/35 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DHL:n omistaa muistaakseni nykyään Saksan Posti => osa lähetyksistä kulkee ajan kanssa normaalisti postitse, eikä tätä olennaista pikku yksityiskohtaa kerro kukaan etukäteen.

Moni sekoittaa nämä kaksi Dhl-lafkaa. Toinen on Saksan posti (vertaa: Suomen Itella) ja toinen kuriirifirma. Itse kun tilaan tuotteita Saksasta, lähetys kulkee Saksan sisällä Saksan postin (=Dhl) kautta ja siirtyy Itellan vastuulle, kun rahti laitetaan laivaan/lentokoneeseen. Toi kuuriiri-Dhl on oma juttunsa.

Vierailija
12/35 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ohjaan DHL-kuljetuksella tulevat lähipakettiautomaattiin. Eipä tarvitse röhnöttää kotona ja odottaa vaan saa hakea paketin koska haluaa.

Vierailija
13/35 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHLn Tänään päivän päätteeksi tarkoitti meillä 22:15 toimitusta...

Vierailija
14/35 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL-yövuoro? kirjoitti:

DHLn Tänään päivän päätteeksi tarkoitti meillä 22:15 toimitusta...

Voi ei 😓 oon aamusta lähtien ollut kotona odottamassa pakettia, jota ei vieläkään oo tullut. Mut ilmeisesti tää ei ole edes pitkä odotusaika kun katsoo tätä keskustelua. Helpommalla olis päässyt kun ois vaan laittanu hakevansa postista.

Vierailija
15/35 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin lakon aikaan sain paketin klo 21.25. Eilen meni sitten kirjaimellisesti päivän loppuun. Klo 17 asti odottelin pakettia enkä uskaltanut mennä suihkuun tai ruokakauppaan. Odottelin ja odottelin, ja sitten tuli ilmoitus klo 19.55, että paketti on kuriirilla toimituksessa. Taas odottelin ja odottelin ja luin tätä keskustelua. Klo 23 päätin luovuttaa ja mennä nukkumaan. Sitten heräsinkin 23.40 puheluun ja tiedusteltiin, että otanko paketin vastaan. Toki otin kun kerran olin jo herännyt. Paketin sain käsiini klo 23.46.

Vierailija
16/35 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tänään luki että saapuisi 8.00-14.00 ja ei ole vieläkään kuulunut. Paketin sisältö piti olla lahja joka olisi välittynyt eteenpäin, mutta en ole varma saanko pakettiani ajoissa. Oli siis tarkoitus postittaa eteenpäin. Jalkapallo harjoutukset alkamassa enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Päätin jättää kuriirille viestin terassille että on okei jättää se sinne.

Vierailija
17/35 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Harjoitukset

Vierailija
18/35 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap odottanut pakettia vuosia 🙄?

Vierailija
19/35 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, tuo "päivän loppuun mennessä" tuntuu olevan hyvin epämääräinen konsepti

Vierailija
20/35 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ohjaan DHL-kuljetuksella tulevat lähipakettiautomaattiin. Eipä tarvitse röhnöttää kotona ja odottaa vaan saa hakea paketin koska haluaa.

Ongelma tuon kanssa on, että nykyään kun valitsee jonkun automaatin, se menee jonnekin ihan muualle ja sitten saa hakea jostain hevonperseestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi