Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DHL toimitus päivän loppuun mennessä, mitä tarkoittaa?

Vierailija
20.12.2017 |

Kuinka myöhään mun pitää odotella? Tässä joutaisi mennä suihkuun ja iltapuuhiin eikä pakettia kuulu. Teksiviesti tuli tänään puoli kuudelta, että DHL toimittaa TÄNÄÄN päivän loppuun mennessä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin lokakuussa DHL:n pakettia, joka oli luvattu toimittaa kotiin klo 19 mennessä. Ei kuulunut. Sitten 19.05 puhelimeen kilahti viesti, jossa luki paketti on toimettu lähimpänä olevaan pakettiautomaattiin. Oli jätetty yli kuuden kilometrin päähän, jonne piti matkustaa kahdella eri bussilla. Lähin pakettiautomaatti olisi ollur kävelymatkan päässä. Mitään selitystä tai pahoittelua ei kuulunut. Ainoa viesti, jonka DHL:ltä myöhemmin sain oli Delivery successful. Todellakin toimitus onnistui.

Vierailija
22/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen kerta ovat (ehkä joku muu kuin DHL) väittäneet, ettei oltu kotona, ja siksi oli pakko viedä automaattiin tai postiin tms. Viimeeksi veivät noin 5 kilometrin päässä olevaan supermarkettiin, vaikka lähempänä 1 tai 2 kilometrin päässä on useita muita K-(super)marketteja ja postin pakettiautomaatteja. Soitin, ja joku ukkeli selitteli ettei tiedä asiasta mitään, mutta sai järjestettyä kotiovelle toimituksen. Kesti sitten päivän (vai oliko kaksi?) kauemmin.

Olisi paras, kun kaikki aina näiden epäonnistuneiden toimitusten jälkeen soittaisivat ja valittaisivat. Pakettimiehet muuten tottuvat siihen, että osasta paketeista voi aina väittää ettei kukaan ollut kotona. Kun ei valiteta, sama touhu jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ohjaan DHL-kuljetuksella tulevat lähipakettiautomaattiin. Eipä tarvitse röhnöttää kotona ja odottaa vaan saa hakea paketin koska haluaa.

Ongelma tuon kanssa on, että nykyään kun valitsee jonkun automaatin, se menee jonnekin ihan muualle ja sitten saa hakea jostain hevonperseestä

Pyysin myös toimitutusta itselle sopivaan automaattiin. Ilmeisesti oli täynnä ja toimittivat sellaiseen kaupunginosaa, jonne ei todellakaan ollut asiaa. Mä en hakenut pakettia. Jos valitsen toimituspaikan, haluan toimituksen myös siihen. En juoksentele paketin perässä pitkin kaupunkia.

Vierailija
24/35 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen kerta ovat (ehkä joku muu kuin DHL) väittäneet, ettei oltu kotona, ja siksi oli pakko viedä automaattiin tai postiin tms. Viimeeksi veivät noin 5 kilometrin päässä olevaan supermarkettiin, vaikka lähempänä 1 tai 2 kilometrin päässä on useita muita K-(super)marketteja ja postin pakettiautomaatteja. Soitin, ja joku ukkeli selitteli ettei tiedä asiasta mitään, mutta sai järjestettyä kotiovelle toimituksen. Kesti sitten päivän (vai oliko kaksi?) kauemmin.

Olisi paras, kun kaikki aina näiden epäonnistuneiden toimitusten jälkeen soittaisivat ja valittaisivat. Pakettimiehet muuten tottuvat siihen, että osasta paketeista voi aina väittää ettei kukaan ollut kotona. Kun ei valiteta, sama touhu jatkuu.

DHL on aina jotenkin saanut pakettinsa perille, mutta UPS:n kanssa on ollut kaksi kertaa ongelmana se, että väittävät, ettei ole voitu toimittaa "kun ei ole ollut kotona". Tämä oli täysin paskapuhetta, sillä kotona oltiin koko päivän ja kuskilla oli ovikoodi tiedossa. Varmaan loppui työpäivä, kuittasi mun toimituksen valehtelemalla "ei tavoitettu" ja kurvasikin autollansa asemapaikkaan.

Vierailija
25/35 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Meillä se tarkoittaa, että minä odotan ja sitten tulee ilmoitus, että pakettia on yritetty toimittaa ja se siirtyy pakettiautomaattiin (=hankala hakea) . Ja syy on ovikoodi. Tämä tapahtuu usein. Meillä ei kuitenkaan ole ovikoodia.

Vierailija
26/35 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Meillä se tarkoittaa, että minä odotan ja sitten tulee ilmoitus, että pakettia on yritetty toimittaa ja se siirtyy pakettiautomaattiin (=hankala hakea) . Ja syy on ovikoodi. Tämä tapahtuu usein. Meillä ei kuitenkaan ole ovikoodia.

Itseasiassa perun puheeni. En voi muistaa mikä kuriiri firma on aina ollut kyseessä. (oma mielikuva, että usea eri, silti en halua syyttää ketään syytöntä) . Meillä on hankala osoite ja sitä ei edes näy kaikissa navigaattoreissa, koska se on pihakatu.

Vierailija
27/35 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta klo 21:35 tuli meille paketti, soitti kyllä 30 min aikaisemmin että voiko vielä tulla.

Vierailija
28/35 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut paikaksi aina Autotalli ja sitten sen edessä on laatikko ja teksti laita tähän.

Aina on toiminut, ei voi ilmoittaa ettei saa yhteyttä.

Vierailija
29/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jokainen dhl toimitus päätyy viestiin "et yritimme toimittaa, et ollut kotona...." vaikka olin. Perseestä koko palvelu. Aina pitää uudelleen toimittaa johonki r-kioskiin

Vierailija
30/35 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa eilen DHL-kuskilta ja sanoi että joskus jopa 22.30 saakka kuljetuksia.

Vierailija
31/35 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, DHL Express toimittaa lähetykset kuluttajille pääsääntöisesti klo 21.00 mennessä.

Vierailija
32/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei ole vieläkään tullut. 

Ap

Ei ollut yllätys kun DHL kyseessä. Huonoja kokemuksia itsellä jokaisesta toimituksesta. Lupasivat toimittaa, ei näkynyt ja sit tulee viestitä et yrittänyt muka toimittaa vaikka olin koko päivän sisällä kotona😀 eli ei kyllä olleet. Sit toisella kertaa ala ovet lukossa missä ovi koodi eivät osanneet soittaa mulle et avaisin sen kun ei sinne koodia osanneet itse laittaa. Ei, taas tuote meni varastolle. Toimitus ajat muuttuvat ja eivät todellakaan toimita päivän loppuun tai mennessä.. Tai tulevat jopa myöhässä siittä.

Vierailija
34/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jokainen dhl toimitus päätyy viestiin "et yritimme toimittaa, et ollut kotona...." vaikka olin. Perseestä koko palvelu. Aina pitää uudelleen toimittaa johonki r-kioskiin

Perus😄😄😄😄

Vierailija
35/35 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi voi olla mahdollista?! Joku ylimääräinen yölisä ahneilla kuriireilla😡