Millainen joulukortti amk:ssa olevalle siskolle?
Oon menossa jouluksi kotikotiin ja olisi muutama päivä aikaa keksiä joulukortti. Minkälaisista jutuista amk:ssa olevat tytöt yleensä tykkäävät?
Kommentit (12)
Muuten jouluvalmistelut jo tehty? :D
AMK joulukortti puuttuu vielä, aika hyvä, kuolen nauruun!
Itse olen käyttänyt kaikkien vähän tyhmempien sukulaisten kortteina näkövammaisten isofonttisia.
Ajattelin piirtää kassakoneen, jolla on tonttulakki. Sisko siis tradenomiopiskelija. Olisiko se kiva?
AP
Pääseekö se sisko pois sieltä AMK:sta jouluksi, vai pidetäänkö siellä lukkojen takana?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin piirtää kassakoneen, jolla on tonttulakki. Sisko siis tradenomiopiskelija. Olisiko se kiva?
AP
Kuvalla ei mitään väliä kunhan tekstinä on: "Hyvää joulua tulevalle tohtorille (amk)!"
Vierailija kirjoitti:
AP
Ota nyt järki käteen! Ei ne kassahommatkaan puussa kasva. Laita mieluumin kuva naisesta, joka istuu perinteikkään työttömyyskortiston edessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joulun liittyä opiskeluun?
Ei tietenkään, mutta en halua tehdä geneeristä joulupukkilumiukkokorttia. En myöskään tiedä mistä amk:ssa olevat yleensä tykkäävät, koska en tunne oikein ketään sellaista
AP
Kirjoita toivotukset ainakin keppikirjaimilla, koska AMK-opiskelijat osaavat yleensä vain joko lukea tai kirjoittaa. Suosittelen että kuva on myös hyvin selkeä ja viittaa ilman tulkintoja jouluun. AMK:ssa oleva ei välttämättä normaalilla tavalla hahmota vuoden kiertokulkua ja siihen liittyviä juhlia ja aikakausia.
Toivottavasti tästä oli sinulle apua. :)
T. Insinööri AMK + ELÄMÄMKOVAKOUKU
No hehheh.