Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu sikailee kännissä kuin minä ja Hakkarainen?

Vierailija
20.12.2017 |

Itselläni samanlaista kännisekoilua kuin Hakkaraisella.. Lisäksi haukun ihmiset lyttyyn jne.. Kamala morkkis itelläni. Avautukaa tekin noloista sekoiluistanne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo käytä viinaa, selvinpäin on hauskempaa.

Vierailija
2/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoilla ja kähmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilla ja kähmiä?

On ihmisiä, joilla ei ole lainkaan tarvetta pahoinpidellä tai ahdistella toisia ihmisiä.

Vierailija
4/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö ei kukaan muu ryyppää ja/tai sekoile känniss?

-ap

Vierailija
5/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin!!! Oon hajottanut kännissä lasivitriinin, miettinyt että haluaisin tappaa ystäväni (aamulla ihmettelin edellisillan ajatuksiani), päästänyt koiran karkaamaan huomaamatta sitä itse, mennyt sänkyyn ystäväni kanssa, alkanut parisuhteeseen ääliöiden kanssa, mennyt tienviereen pissalle ja sammunut siihen onneksi automme kuski ei jättänyt minua siihen :D, ollut itsetuhoinen. Ja kaikkea toki ei muista. Ihana synninpäästö. En kyllä sekoilujeni takia hakeutuisi julkisuuden henkilöksi

Vierailija
6/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin!!! Oon hajottanut kännissä lasivitriinin, miettinyt että haluaisin tappaa ystäväni (aamulla ihmettelin edellisillan ajatuksiani), päästänyt koiran karkaamaan huomaamatta sitä itse, mennyt sänkyyn ystäväni kanssa, alkanut parisuhteeseen ääliöiden kanssa, mennyt tienviereen pissalle ja sammunut siihen onneksi automme kuski ei jättänyt minua siihen :D, ollut itsetuhoinen. Ja kaikkea toki ei muista. Ihana synninpäästö. En kyllä sekoilujeni takia hakeutuisi julkisuuden henkilöksi

SAMA HOMMA! Ihanaa kun en ole ainut <3 Lisää muita kokemuksia! Ihan hirveä morkkis edellisestä vklp!!!

Vierailija
7/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä näinollen sekoilekkaan. Nuorempana kun tuli vedettyä perseitä, niin kyllähän sitä aina tietty jotain hassusti käyttäytyi, mutta en koskaan ajautunut haromaan ilman "lupaa" kenenkään hiuksia enkä suutelemaan kenenkään niskaa.

Mutta typeräähän sellainen ryyppääminen on saati sitten "kämmäilyllä" lesottaminen pitkin nettiä. Onpa todella hauskaa että ahdistellaan muita tai käyttäydytään aggressiivisesti hahhahhhah.

On ajaneet ohi jo ne ajat, kun sellainen oli ihmisistä jotenkin coolia.

Vierailija
8/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Arhinmäki ministerinä olympialaisissa.

Vierailija
9/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä silloin tällöin olen vetänyt överikännit ja maannut suullani jonkun luona. Toki en ole kähminyt ja ahdistellut.

Vierailija
10/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkö ei kukaan muu ryyppää ja/tai sekoile känniss?

-ap

Juu, kyllä minä myönnän käyttäytyväni huonosti kännissä.

Tulee töpeksittyä, koska harvoin kun juon, otan juodessani sitten kaksin käsin.

Eihän siitä hyvää seuraa ja voi olla sitten pitempään aina juomatta, kun muistaa mitä tuli tehtyä tai sanottua...

Olen aikuinen fiksu yli 30 vuotias nainen. Kännissä jotakin aivan muuta.

Vierailija
11/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puna nousee poskiin vieläkin kun muistelen mitä kaikkea olen kännissä toilaillut.  Viimeisestä kännisekoilusta on liki kaksikymmentä vuotta, mutta hävettää vieläkin.  Onneksi älysin lopettaa eikä tuo lopettaminen tapahtunut yhtään liian aikaisin.

Tuli soiteltua aivan ääliömäisiä puheluita, muutaman kerran asfaltissa turvallaan, kerran törmäsin silmäkulma edellä lattialistaan, muutama täysin muistamaton päivä, käänsin kaverin viinapullon...jne...voi Jeesus sentään!  Varmasti olen kähminytkin jotain, mutten ole jäänyt kiinni ja en todellakaan kerro näitä lesoillakseni vaan varoittavana esimerkkinä muille.  Viina ei kaikille sovi, ei minulle eikä Hakkaraiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän