Mihin muuttaisit näistä.. Nuorgam, Jyväskylä, Vaasa, Joensuu tai Helsinki?
???
Kommentit (26)
Vaasa ehkä. Käyn siellä useasti ja asun jo nyt Pohjanmaalla. Haluan asua merenkin lähellä. Vaasa ei ole liian iso paikka. Nuorgam kiinnostasi myös, mutta en tiedä, osaisinko asua siellä.
Jyväskylään tai Joensuuhun. Jyväskylässä olen joskus asunut ja kaupunki on kiva, vaikka nykymieltymyksieni mukaan hieman liian tiheään asuttu ja vilkas. Joensuussa en ole edes käynyt, mutta musta sillä kaupungilla on kiva imago + on jo Jyväskylää sopivamman oloinen, kiva murre ja yliopisto tuonee hieman eloa kaupunkiin.
Helsinki ja Vaasa karsiutuvat pois, väestöpoliittinen ja kielellinen asenne karsivat nuo kaksi kaupunkia pois vaihtoehdoista.
Pysyn Helsingissä. En mä Suomessa muualle vaihtais. Nyt kesän tullen taas tykkään tästä tosi paljon. Ja Suomessa on tosi upeita paikkoja kaikkialla, en Helsinkiä nosta jalustalle, mutta mulla on täällä hyvä.
nimim. pohjoisesta alunperin
Annetuista vaihtoehdoista vain ja ainoastaan Helsinkiin. Kaikista muista olis aivan liian pitkä duunimatka toimistopäiville, enkä usko että viihtyisin pikkukaupungeissa.
Ainakaan en Helsinkiin enkä Vaasaan. Molemmat aiheuttaa vatsanväänteitä pelkkinä niminä, enkä ole edes käynyt kuin toisessa, enkä mene toiste. 🤢
Jyväskylä tai Joensuu.