Lähtisitkö Miamiin tai Thaimaahan jos saisit päättää?
Kumpaan maahan matkustaisit mielummin: Miamiin tai Thaimaahan?
Kommentit (53)
Thaimaahan pääsee kätevästi junalla, joten sinne. Siellä voi sitten vuokrata polkupyörän, jolla on näppärä piipahtaa Miamissa shoppailemassa.
Tiina kirjoitti:
Kumpaan maahan matkustaisit mielummin: Miamiin tai Thaimaahan?
Ei Miami ole maa.
Kumpaankaan paikkaan en halua lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Miamissa on paremmat muijat.
Thaimaassa halvemmat
Thaimaahan.
Kerran ollut Miamissa, ihan hirveä paikka. Parasta paikassa on halvat lennot Karibialle. Thaimaassa olen viettänyt monta kuukautta ja mielellään menen sinne uudestaankin.
ehdottomasti Miamiin. Oltiinkin siellä pari kuukautta sitten kaksi viikkoa. Vuokrattiin auto ja käytiin esim Orlandossa Kennedy Space Centerissa ja Universal Studiolla, joka uskomattoman upea paikka.
Ostoksilla käytiin Sawgrass Mills outletkeskuksessa useampana päivänä. Siellä merkkivaatteet samaa hintaluokka kuin täällä jotkut henkkamaukan lumput.
Kyllä mää lähtisin Hotelli Sonneva Kiri, Koh Kood, viisi tähteä , ihan itäisessä thaimaassa.
Viikko halvimmassa, 400 neliön huvilassa tammikuussa näköjään 13 000 euroa.
En kyllä tajua mistä se hinta voi tuolla muodostua. Ei voi rakentamienen eikä ruokakaan olla missään suhteessa hintaan. Samalla saarella kiva resortti jossa voi tuolla hinnalla asua varmaan vuoden....
jos miamissa käy vauvafoorumin bissis-kakkaporukka ostamassa merkkituotteita niin ei sine koskaan, ehkä meksiko ois hyvä
Sain valita ja menin Thaimaahan, ja saman valinnan tekisin uudelleenkin. Thaimaa on ihana! Miamissa en oli käynyt, kuullut vain muilta enkä sen perusteella tykkää. Kallistakin on.
Tokioon tai New Yorkiin lähtisin, jos nyt voisin valita.
Kuules Tintti, mä en lähtis kyllä kumpaankaa.
Jos ei tuon parempia vaihtoehtoja, niin jäisin mieluummin vaikka kotiin.
Niin että Thaimaa on nounouta prostituution takia? Että joudut lomallasi väkisin ja väistämättä katsomaan jotain paritusta? Mistä tämmöinen Tieto ja Kokemus on sinulle syötetty?
Sittenhän sä joudut laittamaan Helsingin ja sitä myötä koko suomen nounou-listallesi. Helsingissä satoja tsekkinaisia itseään myymässä kellon ympäri ja viikkokausia kerrallaan.
Missä sun logiikka näissä listoissa oikein on? Miten sä sitten perustelet tämän mukaan että voisit matkustaa Miamiin?
Tai minnekään muuallekaan maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa olen käynyt, sekä KAUPUNGISSA nimeltään Miami, että maassa Thaimaa. Jos nyt saisi ilmaiseksi valita lennot ja ylöspidon jommassa kummassa, niin lento Chiang Maihin pohjois-thaimaassa ja joku kiva boutique-hotelli sen Vanhassa Kaupungissa olisi todella tervetullut lomanen! Hyvää ruokaa, shoppailua ja rento tunnelma. Ja puolet halvempaan hintaan kuin Phuketissa tai Krabilla jossa hinnat jostain padthai- annoksesta suorastaan ryöstöhinta.
Chiang Mai? Ankea kylä jossa pari temppeliä ja vanhassa kaupungissa tori kävelykadulla pari kertaa viikossa. :D Mitä ihmeen rupureissuja teet, jos tuon koet mielekkääksi? Itse olin kyseisessä perslävessä pari kuukautta töiden vuoksi ja kyllä on turha paikka. Boutique hotellit täynnä lutikoita kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Niin että Thaimaa on nounouta prostituution takia? Että joudut lomallasi väkisin ja väistämättä katsomaan jotain paritusta? Mistä tämmöinen Tieto ja Kokemus on sinulle syötetty?
Sittenhän sä joudut laittamaan Helsingin ja sitä myötä koko suomen nounou-listallesi. Helsingissä satoja tsekkinaisia itseään myymässä kellon ympäri ja viikkokausia kerrallaan.
Missä sun logiikka näissä listoissa oikein on? Miten sä sitten perustelet tämän mukaan että voisit matkustaa Miamiin?
Tai minnekään muuallekaan maailmassa.
Koska Thaimaassa on prostituutiota, mutta Miamissa ei! XD
Miksi vain nuo vaihtoehdot? Voittanut liput arpajaisissa?
Miamiseen, mutta siellä pitää olla rahaa.
Thaimaassa pärjää 1/4:llä/hlö siitä mitä Miamissa menee.
Miamiin, koska siellä on niitä sexyjä huumegangstereita ja elinvarkaita.
Vietnamiin mieluiten.
t: noissa molemmissa sekä Vietnamissa käynyt
Floridaa on tullut muutamaan otteeseen kierreltyä, Thaimaksessa en ole vielä ollut. Sinne siis.
Ööö... sana on VAI eikä mikään vitun tai -.- Ja tosiaan Miami ei ole maa. Thaimaassa olen käynyt (ja välttänyt täpärästi tsunamin, joka tuhosi hotellimme.) USA:han en halua poliisien tapettavaksi.