Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö Miamiin tai Thaimaahan jos saisit päättää?

Tiina
20.12.2017 |

Kumpaan maahan matkustaisit mielummin: Miamiin tai Thaimaahan?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami. Sieltä reissu Orlandoon (Disney World). Thaimaahan minua ei saa maksamallakaan, samalla suunnalla on käyty jo Japanissa pariinkin otteeseen.

Vierailija
4/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami ei ole maa.

Vierailija
5/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamiin glamourlomalle tietty!

T. Tuksu

Vierailija
6/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut molemmissa, mutta nyt menisin Thaimaahan lähinnä helppouden vuoksi. Pelkästään Miamiin (ei muuten ole maa vaan kaupunki) en jaksaisi jäädä, ja ajokortittomana pitäisi valita autoilevaa matkaseuraa.

Vierailija
7/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Miami on ollut maa? Floridaan, USA:han, joka tapauksessa lähtisin mieluummin kuin Thaimaahan. Ja päättäähän minä saan. Tänä talvena päätän olla lähtemättä kumpaankaan.

Vierailija
8/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losiin.

Vierailija
9/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa olen käynyt, sekä KAUPUNGISSA nimeltään Miami, että maassa Thaimaa. Jos nyt saisi ilmaiseksi valita lennot ja ylöspidon jommassa kummassa, niin lento Chiang Maihin pohjois-thaimaassa ja joku kiva boutique-hotelli sen Vanhassa Kaupungissa olisi todella tervetullut lomanen! Hyvää ruokaa, shoppailua ja rento tunnelma. Ja puolet halvempaan hintaan kuin Phuketissa tai Krabilla jossa hinnat jostain padthai- annoksesta suorastaan ryöstöhinta.

Vierailija
10/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaankaan

Vierailija
11/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridaan 2 vkn automatka meksikonlahden puolelle. Maksaa vaan kaksinkertaisesti mitä pakettimatka Thaikkulaan.

Vierailija
12/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menisin Miamiin. Pari kertaa olen nuorena käynytkin, mutta silti. Thaimaahan en suostuisi menemään vaikka minulle maksettaisiin, etoo koko ajatuskin.

Miamista voi käydä lyhyellä Karibian-risteilylläkin. Itse kävin ihan päiväristeilyllä Bahamalla ja oli jotenkin nostalgista seilata siellä päin maailmaa entisellä Ruotsin-lautalla.

Vierailija
13/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa käynyt x 2 ja menisin ehdottomasti uudestaan. Miamissa taas en ole koskaan käynyt ja USA lempi maani joten näistä tällä hetkellä houkuttelee enemmän Miami. Siellä tarkoitus käydä vielä joskus.

Vierailija
14/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin!

Vierailija
15/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami on kaupunki ja sieltä voi vuokrata auton, jotta pääseee myös toisiin kaupunkeihin ja biitseille. Mä meen Miamiin.

Vierailija
16/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, liian kuumia paikkoja minulle.

Vierailija
17/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa lähtisi jonnekin Miamiin kun vaihtoehtona on Los Angeles.  Se joka Losia jo aiemmin ehdotti.

Vierailija
18/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on minun nounou -listalla prostituution takia. En ole käynyt siellä enkä mene ikinä. En kestäisi nähdä vanhoja kaljamaha-äijiä hankkimassa aidsia pikkutyttöjen kanssa. Varmaan räjähtäisin.

Lisäksi se on massaturismi-mesta jonne kaikki matkaavat, tosin alkaa olla jo menossa muodista.

Florida kyllä kuulostaa kivalta.

Vierailija
19/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt molemmissa useampaankin kertaan. Hyvin erilaisia kohteita, joita ei voi oikein verrata. Jos lämpöä haluaa joulu-helmikuussa, on Thaimaa varmempi valinta. Thaimaassa on myös ihanan lämmintä vettä, hotelleissa saa paremmin rahalleen vastinetta ja syöminen ja juominen tulee paljon halvemmaksi. Toisaalta Miamissa on enemmän tekemistä, jos ei vesiurheilua lasketa. 

Vierailija
20/53 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamissa on paremmat muijat.