Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen liian empaattinen ihminen. Eläydyn liikaa toisten suruun, enkä pysty olemaan itkemättä.

Vierailija
20.12.2017 |

Jos työkaverit kertovat jotain surullista, niin heti tulee kyyneleet silmiin. Tulee, vaikkei heille tulisi.

Miten tästä pääsee eroon?

T.Itkevä toimistotyöläinen silmät punaisena, kun työkaverit koira jäi auton alle

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseänikin häiritsee kirjoitti:

Minä taas olen kylmä (turta) ja en pysty edes itkemään.

Pistä kylmyytesi koetukselle Life is Strange -pelin muodossa. Jos et senkään jälkeen kykene itkemään niin jotain on pielessä. :)

Ei mua mitkään kauhupelit tai elokuvat peloita, olenhan jo aikuinen ihminen. Eihän ne ole edes totta.

Vierailija
22/25 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta huonolta yhtään. Olet ihana ihminen kun sinusta näkee että välität. Itse olen liian empaattinen ( tunnepohjalta). Vaikka yritän peitellä tunteita näkee liian helposti läpi, tosin pyrin olemaan itkemättä muiden edessä. Itse haluaisin sammuttaa muista välittämisen tai puolittaa sitä ja kovettaa itseäni. En haluaisi ajatella mitä muut ajattelee. Pääsisi paljon helpommaalla elämässä eteenpäin. Itse en uskalla itkeä koska se nähdään liian helposti heikkoutena ainakin omassa ympäristössä. Minsuta ihminen joka uskaltaa itkeä toisten edessä on rohkea. Minut nähdään muutenkin ympäristössä heikkona ja tyhmänä ihmisenä valmiiksi. Mikäli erehdyn purkautumaan tunteistani ja joku ulkopuolinen kuulee sen muutun ilkeäksi monen ihmisen mielessä. Ihansama miten päni se on aina väärinpäin. Ainoastaan läheiset ystäväni arvostaa minua tällaisena kuin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itseänikin häiritsee kirjoitti:

Minä taas olen kylmä (turta) ja en pysty edes itkemään.

Pistä kylmyytesi koetukselle Life is Strange -pelin muodossa. Jos et senkään jälkeen kykene itkemään niin jotain on pielessä. :)

Ei mua mitkään kauhupelit tai elokuvat peloita, olenhan jo aikuinen ihminen. Eihän ne ole edes totta.

Melkoisen kaukana kauhupelistä.

Vierailija
25/25 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet ovat myrkyllisempiä kuin pimein viina tämän taivaan alla.

Tunteet ovat sairautta, aggressiota lukuunottamatta.

Mene lääkäriin. Hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi