Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karmeita ja masentavia joulumainoksia töllössä

Vierailija
20.12.2017 |

yhdessä lapsella on mielikuvituskaveri, jonka kanssa surullisena elää perheessään, yhdessä lapsi katkaisee virran että perhe huomaisi hänet ja pelataan lautapeleja, yhdessä äiti keksii nalleleikin kun ukko pieksää häntä, mutta lapset kuulevat silti, yhdessä tulee joululaulu pelottavana ja synkkänä, kuin kauhuelokuvassa, ihmiset käyttäytyvät kuin zombit... jne.
Onko kaikki nämä tehnyt sama ranteen sahaaja samasta mainostoimistosta, vai mikä maailmanlopun meininki tässä nyt on käsillä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan hmm..erikoinen on sekin mainos jossa lapsi laittaa joka paikkaan kopioita lelulehden tms. sivusta jossa on toivomansa lelu ja sitten aattona repii kaksin käsin paketeita auki, ja murjottaa koko illan kun ko lelua ei tullut. Illalla menee mököttävänä sänkyyn ja kappas, siellä katossa se paketti on ja kaikki on niin hienosti taas...

tätä en oo nähnyt.

Vierailija
22/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiseen jouluun kuuluu viina ja perheväkivalta.

Eilin piti hieraista silmiäni, kun vilkaisin Joulukalenteria hetken. Siinä mies istui pöydän ääressä ja veti Koskenkorvaa kaksin käsin. Kunnes sammui. Sen jälkeen tuli kolme heppua sisään taloon, joista yksi olisi kovasti halunnut hakata sammunutta ukkoa.

normimeininki. mikä joulukalenteri tämä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö nämä YouTubesta?

Ilmeisesti en katso niin paljoa telkkaria, että olisin kaikki ehtinyt bongata...

Niin ja miksi HobbyHallin patsastelijat ja Fazerin "pysäyttävän hyvää" on molemmat tehty sillä ärsyttävällä tekniikalla?

Vierailija
24/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mainos on se, jossa pikkupoika muistelee tekemiään tuhmuuksia ja lopuksi  reippaasti kovaan ääneen esittää pukille lahjatoivelistan. Listassa on yksi toive jokaiselle muulle perheenjäsenelle, mutta itseleen poika ei toivetta esitä.

Karmein mainos on se S-kaupan ja se täysin loppuun kulutettu Ruotsin kuningashuone ilveily. S-kaupalla viimevuonna muutenkin todella moukkamaista mainontaa. 

Vierailija
25/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppojen mainos, jossa on se järkyttävä dändidi-renkutus"laulu":

Telkussa kääntyy kanava heti.

Tämä on minun ykkösinhokki. Vihaan muutenkin K-Markettien mainosten (tarkoituksellista?) teennäistä tunnelmaa ja tähän on vielä ämpätty mukaan raivostuttava renkutus. En kävisi yhdessäkään K-Marketissa näiden mainosten takia, mutta joskus on pakko hakea Postilla tai Matkahuollolla tilatut paketit lähikaupasta.

Saarioisten joulumainokset ovat olleet monien vuosien ajan ällöttäviä. Tänä vuonna ei onneksi ole tullut sitä versiota, jossa Joulupukki vihjailee seksistä (”vällyjen väliin vähän pötköttelemään”), sillä minua ei todellakaan ruoan yhteydessä kiinnosta mielikuva Joulupukista lykkimässä Muoria. Ei se tämänvuotinenkaan mainos hyvä ole, mutta ei onneksi niin mieleenpainuva.

Vierailija
26/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tuota nalleretki-juttua ja kysyin pojaltani (teini) sen tarkoitusta. Karmaiseva jotenkin. Äiti heittää lapset metsään yksikseen ja menee itse talon lämpimään. Aivan kuin joku hannu ja kerttu, heippa vaan lapset. Kyllä joku noita teistä huolehtii.

Vierailija
27/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on vaan normi kestomurjottava teini enkä tajunnut transuksi.

Vierailija
28/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt tuota nalleretki-juttua ja kysyin pojaltani (teini) sen tarkoitusta. Karmaiseva jotenkin. Äiti heittää lapset metsään yksikseen ja menee itse talon lämpimään. Aivan kuin joku hannu ja kerttu, heippa vaan lapset. Kyllä joku noita teistä huolehtii.

Siinä on tarkoitus ettei lapset saa turpaan isännältä kautta tarvitse nähdä kun äiti saa turpaan...

Vierailija
29/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne mene aidan yli ja toisella puolen näkyy joku tönö. Olen olettanut, että lapset juoksee naapuriin. Mutta joka tapauksessa todella surullista ja ahdistavaa ajatella, että tuollainen joulu on monessa perheessä tänäkin vuonna.

Hobby Hallin hautajaismusiikki -mainos on kyllä totaalisin aivopieru joulumainosten tekijöiltä. 

Vierailija
30/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nalleleikki (vai retki) on ihan kauhea. Surullista, että joku joutuu oikeastikin tuollaisen keskellä elämään.

Se zalandon mainos on kanssa ihan kauhea, varsinkin se musta nainen on mun mielestä kammottava.

Ohhoh, jotain muutakin kammottaa tuon mainoksen musta nainen! En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin puistattavasti elehtii. Olisi hankalaa olla samassa tilassa hänen kanssaan.

Vierailija
31/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiseen jouluun kuuluu viina ja perheväkivalta.

Eilin piti hieraista silmiäni, kun vilkaisin Joulukalenteria hetken. Siinä mies istui pöydän ääressä ja veti Koskenkorvaa kaksin käsin. Kunnes sammui. Sen jälkeen tuli kolme heppua sisään taloon, joista yksi olisi kovasti halunnut hakata sammunutta ukkoa.

normimeininki. mikä joulukalenteri tämä oli?

The Joulukalenteri.

Vierailija
32/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa tosiaan ovat tunnelmalliset, kauniit ja iloiset joulumainokset. Radiomainoksista ärsyttää Hobbyhallin Hannele Lauri ja joku lässyttävä tonttuääni siinä sivussa. Yäk.

Vierailija
33/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elloksen mainos jossa naiset keikkuu alusvaatteissa ja yksi pompottaa käsillään rintojaan. Aivan liian seksistinen mainos

Vierailija
34/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kunkkuperhe on aivan hervoton! Gigantin poika kuvannee homppea ei transua?

Vierailija
35/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyviä joulumainoksia tänä vuonna. Itse tykkäsin viime vuonna siitä lidlin mainoksesta, jossa mies seisoo siinä ovella ja katsoo sitä joulupöytää ja näkee sitten itsensä ja ilmeisesti sisaruksensa siinä pienenä. Se oli kyllä ihana mainos. Toivoin jotenkin, että olisi näytetty vielä tänäkin jouluna.

Vierailija
36/56 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nauhoitetaan paljon ohjelmia jotka meitä kiinnostaa. Sitten kun ne nauhalta katsotaan, hypitään mainosten yli. Mä en jotenkin jaksa kattoo yhtään mainosta, toisaalta mainokset ovat nykyisin niin vaikeaselkoisia, ettei niitä edes ymmärrä. The story ? Mutta siihen Prisman mainokseen olen törmännyt ja se on ihan tajuttoman mauton. Mutta kai se menee niin, että " puhutaan mitä puhutaan, pääasia että puhutaan" . Oiva esimerkki siitä, että tämäkin Prisman mainos on tehtävänsä tehnyt: jäänyt ihmisten mieleen. Tämä mullekkin tuli ekana mieleen ja taitaa ollakin ainut jonka voisin nyt mainita kun muut menny niin ohi.

Vierailija
37/56 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne vähän maailmanlopun meininkiä tänä vuonna, niin ku maailmakin tällä hetkellä.

Mahtaako enää ensi vuonna joulua tullakaan.

Vierailija
38/56 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kauppojen mainos, jossa on se järkyttävä dändidi-renkutus"laulu":

Telkussa kääntyy kanava heti.

Saarioisten joulumainokset ovat olleet monien vuosien ajan ällöttäviä. Tänä vuonna ei onneksi ole tullut sitä versiota, jossa Joulupukki vihjailee seksistä (”vällyjen väliin vähän pötköttelemään”), sillä minua ei todellakaan ruoan yhteydessä kiinnosta mielikuva Joulupukista lykkimässä Muoria. Ei se tämänvuotinenkaan mainos hyvä ole, mutta ei onneksi niin mieleenpainuva.

xD   reps LOL.  Ei muakaan senpuoleen, se oli mauton. 

Vierailija
39/56 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jingle Bellsin mollimetalliversio on loistava! Alan aina laulamaan mukana. Paras joulumainos vuosiin. Tai en mä sitä katso mitä siinä mainostetaan, mutta mahtava idea=)

Mutta tämä DÄM-diidi-diidi-diidi-DÄM-diidi-diidi-diidi on kidutusta...

Vierailija
40/56 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman kunkkuperhe on aivan hervoton! Gigantin poika kuvannee homppea ei transua?

Kyllä se on transnainen. Minusta hyvä mainos.

Kaikkien aikojen raivostuttavin mainos on kyllä se saatanan DÄNDIDIII, aaaarfhgh!!!