Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teuvo pelasti Laura Halmilan

Vierailija
20.12.2017 |

Tiedustelukohu unohtui saman tien kun tuli tätä tärkeämpää Teuvo-asiaa eetteriin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä muutenkin jo aika kaluttu luu.

Hakkarainenkaan ei kiinnosta enää muita kuin niitä jotka tekee asiasta politiikkaa, kuten hs.

Vierailija
2/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tehdä kattavan listan vuoden 2017 kohuista aikajärjestyksessä. Itse muistan yleensä kaksi uusinta kohua, kolmas jo unohtuu. Mikä oli kohuna ennen tuota tiedustelujuttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi tehdä kattavan listan vuoden 2017 kohuista aikajärjestyksessä. Itse muistan yleensä kaksi uusinta kohua, kolmas jo unohtuu. Mikä oli kohuna ennen tuota tiedustelujuttua?

Ei kun muistanhan mä: alpakat. Se tosin oli av:llä kielletty aihe. Mutta sitä edellisestä ei mitään muistikuvaa.

Vierailija
4/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää puuttuu Tasavallan presidentin lausunto hakkaraisgatesta. Niin pikkusieluisia me suomalaiset emme kuitenkaan ole.

Vierailija
5/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että Väyrysellä on joku hyvä valtti tuosta tiedustelujutusta seuraavassa presidenttiväittelyssä.

Vierailija
6/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt saada edes nimet oikein.

Vierailija
7/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo hyvää hyvyyttään asettautui martyyriksi ja syntiuhriksi, näin muiden ihmisten kolttoset eduskunnassa peittyivät martyyrin veren alle

Vierailija
8/8 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta nyt saada edes nimet oikein.

Minusta olisi mukavaa jos Laura Haimila olisi paljastanut puolustusvoimien tiedustelusalaisuuksia.