Älä osta mitään -kuukaudet alkoivat
Nyt kaikki säästämään tulevan vuoden leikkaukset mielessä. Kaikki työttömät, potentiaaliset työttömät ja kiukustuneet työssäkäyvät veronmaksajat. Haetaan jouluilo oikeasti muusta kuin rahaa vaativista asioista.
Aktivoidutaan säästämään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No minähän jo aloitin iloisen minimiostosten ajan.
Laita aina sopivin väliajoin raportteja miten sinun on käymässä, niin voimme tarkkailla tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
No minähän jo aloitin iloisen minimiostosten ajan.
Minä aloitin jo 3-vuotiaana kun sain ensimmäisen rahani.
En voi aloittaa, koska kahteen vuoteen en ole ostanut turhia kapineita. No, ehkä pari, mutta kaikki mahtuvat yhteen muovikassiin.
Mä ajattelin olla koko vuoden 2018 ostamatta yhtään mitään ylimääräistä. Ostan ruuassakin kaikista halvinta ja vain sen verran, että juuri ja juuri tulen sillä toimeen. Laskin, että saan tällä tavalla vuoden aikana säästöön noin 20 000 €.
Minulla on ollut jo monta älä osta mitään –vuotta. Ei ole kivaa.
(enkä elä millään tuilla ja avustuksilla)
Laitan tonnin kuussa säästötilille. En osta vaatteita, meikkejä tai muuta hömppää en sisusta. Eli mukana ollaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi aloittaa, koska kahteen vuoteen en ole ostanut turhia kapineita. No, ehkä pari, mutta kaikki mahtuvat yhteen muovikassiin.
En minäkään kapineita ostele. Nyt alan vain säästää myös ruuasta, tarpeellisistakin vaatteista, valitettavasti myös kulttuuritapahtumista, aivan kaikesta, mistä vain voi. Ja paljonhan sitä voi.
Aloita sinä, niin me jäämme seuraamaan miten sinun käy.