Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä jo uusi ja minä olen niin surullinen

Vierailija
19.12.2017 |

Erottiin kesällä mieheni kanssa, suhde oli kestänyt yli kymmenen vuotta. Rakkautta vielä oli, mutta suhde oli enemmänkin syvää ystävyyttä enää. Sovittiin, että pysytään hyvinä ystävinä ja tuetaan toisiamme jatkossakin, kun kummallakaan ei ole oikein muuta perhettä.

Nyt mies on ilmeisesti löytänyt uuden naisen ja tottakai olen onnellinen hänen puolestaan. Samalla olen kuitenkin todella surullinen ja vasta nyt meidän ero tuntuu todelliselta. Tuntuu, että menetän ainoan perheeni, kun mies on alkanut käyttäytyä eri tavalla kuin ennen, ei halaa eikä vastaa esim. viesteihin koko päivään. Hän käy yhä luonani silti mutta on etäisempi.

Olo tuntuu niin yksinäiseltä. Miten tästä pääsee eteenpäin? Ja miten mies löysi uuden näin nopeasti? Itse koen, että en edes halua miettiä uutta suhdetta, kun ero on näin tuore. Tuntuu siltä, että meidän suhde ei hänelle sitten merkinnytkään niin paljon kuin minulle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää sinun kannalta, mutta suhteenne ei ilmeisesti merkinnyt miehelle niin paljoa kuin sinulle, ja mies on päässyt elämässään eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän