Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankila kasvatti miehestäni Miehen

Vierailija
19.12.2017 |

Vapautui hiljattain viiden vuoden tuomioltaan ja pakko sanoa, että on vankilavuodet tehneet hyvää miehelle. Miehelläni on selvästikin ollut aikaa treenata itseensä kokoa linnassa - hän joutuu kävelemään sivuttain mahtuakseen sisään oviaukosta, käsivarret ovat kuin kaksi isoa tukkia, t-paita repeytyy jos siitä jos mieheni jännittää rintalihaksiaan.

Myös tatuoinnit ovat lisänneet mieheni seksikkyyttä. Ennen vankilaanmenoaan miehelläni ei ollut yhtään tatuointia, mutta nyt kakkunsa lusittuaan hänellä on koko yläkeho tatuointien peitossa. Mies kertoi, että jokaisella hänen tatuoinnillaan on syvempi merkitys ja niiden on tarkoitus kertoa hänen "Mein Kampfistaan".

Myös mieheni tyyli on vankila-aikana miehistynyt. Nykyään hän kampaa hiuksensa taaksepäin, kasvattaa mursuviiksiä, pitää mustia aurinkolaseja sisälläkin badass-ilme jatkuvasti naamallaan ja pukeutuu hihattomiin paitoihin, jotka paljastavat hänen valtavat lihaksikkaat käsivartensa.

Itse tykkään kovasti tästä mieheni uudesta badass-tyylistään ja se saa kiihottumaan hänestä entistä enemmän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys joo! Et tunne ketään linnassa olluttakaan.

Vierailija
2/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää trollailuahan tämä toivottavasti on. Mutta jos nyt jostain syystä oikeasti joku on tuota mieltä, niin kyllä minä sanoisin, että ainoa ja paras "miehistyminen" mitä vankilasta vapautumisen soisi tuoda mukanaan on se, että ihminen on ottanut itseään niskasta kiinni ja muuttaa tapansa - syyttömänä kun tuskin on sinne joutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mikä jännis <3

Vierailija
4/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääks hää myös nykyään pantterikuvioituja tangoja?

Ne on muotihitti kuulemma vankilas.

Vierailija
5/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää trollailuahan tämä toivottavasti on. Mutta jos nyt jostain syystä oikeasti joku on tuota mieltä, niin kyllä minä sanoisin, että ainoa ja paras "miehistyminen" mitä vankilasta vapautumisen soisi tuoda mukanaan on se, että ihminen on ottanut itseään niskasta kiinni ja muuttaa tapansa - syyttömänä kun tuskin on sinne joutunut.

Joka on yhtä tyhjän kanssa koska tässä maassa ei anneta anteeksi, oli syy mikä hyvänsä. Kerran linnassa - aina viallinen monien mielestä. Siihen tyssääkin sitten työllistyminen ja kaikki muu oheistoiminta. Sossun luukku kutsuu ja jos haluaa elää normaalissa sosiaalisessa viitekehyksessä niin mahdollisuutta siihen ei haluta antaa.

Sellainen on Suomi ja suomalainen kansanluonne. Tuomio voi olla paperilla sovitettu mutta käytännössä se on elinkautinen.

Vierailija
6/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tuollaiset miehet ovat minusta äärimmäisen epäseksikkäitä. Itse sytyn fiksuille treenaamattomille rillipäänörteille, niin hoikille kuin pulleillekin. :D <3

Osaan itse pitää itsestäni huolta, ei ole tarvetta piiloutua miehen selän taa. Mulle tärkeämpää, että mies osaa esim. keskustella ja omaa samantapaisia harrastuksia kuin minä... En tiedä, mitä hittoa tekisin, jonkun aivottoman lihaskimpun kanssa. Rikolliset kierrän myös kaukaa, kuulostaa joltain ällöltä väkivaltarikolliselta ja nololta vaimonhakkaaja-ainekselta.

Mut kukin tyylillään.

Vierailija
7/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ap huvikses tiputtaa saippua, kun tuutte mörrikkäs kans saunasta. Katotaan, ottaako sut vanhasta tottumuksesta ja voit sitten pienessä mielessäs miettiä, monenko miehen anaalissa kultasi kalu on uinut..

Vierailija
8/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapautui hiljattain viiden vuoden tuomioltaan ja pakko sanoa, että on vankilavuodet tehneet hyvää miehelle. Miehelläni on selvästikin ollut aikaa treenata itseensä kokoa linnassa - hän joutuu kävelemään sivuttain mahtuakseen sisään oviaukosta, käsivarret ovat kuin kaksi isoa tukkia, t-paita repeytyy jos siitä jos mieheni jännittää rintalihaksiaan.

Myös tatuoinnit ovat lisänneet mieheni seksikkyyttä. Ennen vankilaanmenoaan miehelläni ei ollut yhtään tatuointia, mutta nyt kakkunsa lusittuaan hänellä on koko yläkeho tatuointien peitossa. Mies kertoi, että jokaisella hänen tatuoinnillaan on syvempi merkitys ja niiden on tarkoitus kertoa hänen "Mein Kampfistaan".

Myös mieheni tyyli on vankila-aikana miehistynyt. Nykyään hän kampaa hiuksensa taaksepäin, kasvattaa mursuviiksiä, pitää mustia aurinkolaseja sisälläkin badass-ilme jatkuvasti naamallaan ja pukeutuu hihattomiin paitoihin, jotka paljastavat hänen valtavat lihaksikkaat käsivartensa.

Itse tykkään kovasti tästä mieheni uudesta badass-tyylistään ja se saa kiihottumaan hänestä entistä enemmän.

0/5 aika heikko

Vierailija
9/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiikeripörrötangat rulettaa! Boom-shakalaka-boom! Mister boombastic!

Vierailija
10/11 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, tuollaiset miehet ovat minusta äärimmäisen epäseksikkäitä. Itse sytyn fiksuille treenaamattomille rillipäänörteille, niin hoikille kuin pulleillekin. :D <3

Osaan itse pitää itsestäni huolta, ei ole tarvetta piiloutua miehen selän taa. Mulle tärkeämpää, että mies osaa esim. keskustella ja omaa samantapaisia harrastuksia kuin minä... En tiedä, mitä hittoa tekisin, jonkun aivottoman lihaskimpun kanssa. Rikolliset kierrän myös kaukaa, kuulostaa joltain ällöltä väkivaltarikolliselta ja nololta vaimonhakkaaja-ainekselta.

Mut kukin tyylillään.

I dont like no fly-guy.

I just wanna shy guy.

Vierailija
11/11 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin trollijuttu että huh..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi