Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta lopetit seksin (miehen kanssa)?

Vierailija
19.12.2017 |

Minulla on rv26 ja vatsa on tässä vaiheessa aika tiellä. Ei muutenkaan oikein huvita.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alussa, oli pientä verenvuotoa alkuraskaudessa mikä säikäytti. Myöhemmin minua alkoi ahdistaa muutokset vartalossa ja painonnousu. Mies vielä tyhmänä meni kommentoimaan ikävästi asiaa, eikä sitten huvittanut seksiä hänen kanssaan harrastaa, vaikka sinänsä olisi haluja riittänytkin.

Olisiko sitten pitänyt harrastaa seksiä miehen kanssa, joka jo ennen raskautta on sivulauseessa sanonut, että jättäisi minut jos lihoan liikaa ja sitten minun raskaana ollessani ilmaisee toistuvasti huolensa minun painon nousustani? Painohan nousi raskauden aikana 52 kilosta 73 kiloon. 10 kiloa jäi heti sairaalaan ja loput hävisi seuraavan vuoden aikana. Olisin kaivannut raskauden aikana hiukan toisenlaista tukea kuin painonnoususta huomauttelua.

Vierailija
22/27 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otsikossa on tarkennus "(miehen kanssa)"? Harrastetaanko naisten kanssa sitten seksiä pidempään? Vai viittaako itsetyydytykseen? ;D

No ihan siksi, ettei unohdu tänä "muodikkaana" LGTBDSGHK-aikana. Raskaana oleva nyt lähtökohtaisesti harrastaa toivottavasti seksiä vain raskauden alulle laittaneen muehensä kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta. Vaimo kävi aina kuumana, joten naitiin kuin kanit. Aina yritettiin käynnistää, muttei onnistunut. Seksiä raskausaikana liki joka päivä, muuten vain pari kolme kertaa viikossa parisuhteen ekana 20 vuottena.  Hyvät muistot molemmilla. Nykyisin vain kerran viikossa. Enempikin voisi olla.

Vierailija
24/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana ei kertaakaan. Vaimo pelkäsi keskenmenoa. Synnytyksen jälkeen vielä 1,5 vuoden tauko.

Nyt ollut taukoa muutama vuosi. Seksi on kuulemma täysin turhaa touhua.

Vierailija
25/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppu positiiviseen testiin

Vierailija
26/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettanut. Meillä 3 lasta. Yhdynnässä olimme jokaisen kohdalla edellisenä iltana. Takaapäin ja lusikka asennoissa.

Vierailija
27/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä koko raskauden ajan. Viimeinen kerta ennen synnytystä oli pari päivää ennen. Seksi oli ihanaa ja hellää ja puolisoni oikein hehkui raskaana ollessaan. Synnytyksen jälkeen odotin niin kauan kuin hän haluaa. Kuusi viikkoa meni ja sitten hän sanoi että haluaisi taas. Se oli kuin eka kerta. Piti olla oikein varovainen ja huolellinen sekä hellä.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme