Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän etten saa mitään muuta joululahjaa kuin sen kirjan, jota mieheltä pyysin =(

Vierailija
19.12.2017 |

Ei osta koskaan yllärinä mitään ja omilta vanhemmiltani lakkasin saamasta lahjoja kun lapset syntyi.
Olen jouluihminen ja keksin helposti mieluisia lahjoja läheisilleni. Myönnän olevani pettynyt =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Ensi vuonna käytä tyyppeihin vähemmän ja osta jotain ihanaa itsellesi.

2/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itse lahjat itsellesi ja vie paketoitavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myöskään saanut vanhemmiltani lahjoja kahteen vuoteen. Se on jotenkin niin sääli kun olisi mukavaa saada/antaa lahjoja. Vaikka tässä aikuisia ollaankin.

Vierailija
4/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aikuisina anneta enää lahjoja joten ostan itse omani. Kuulostaa ehkä vähän omituiselta mutta tykkään hemmotella itseäni. Lapsille omat lahjat ja mulle pullo punkkua ja hyvä käsirasva

Vierailija
5/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hauskaa siitä on että ostaa itselleen. Lahjan saamisessa iso osa on se yllätys. Se kun saa paketin, eikä tiedä mitä siellä on. Ja jos se vielä on mieluinen lahja, vielä ihanampaa. Jotain yllättävää, mitä et olisi itse itsellesi keksiä. Minusta on ihanaa katsoa kun muut ilahtuu aidosti lahjastani. Lahja voi olla hyvin edullinenkin, ajatus ja osuvuus saajalle tärkein.

Ap.

Vierailija
6/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osta koskaan yllärinä mitään ja omilta vanhemmiltani lakkasin saamasta lahjoja kun lapset syntyi.

Olen jouluihminen ja keksin helposti mieluisia lahjoja läheisilleni. Myönnän olevani pettynyt =(

Minä olisin tyytyväinen jos saisin edes yhden itselleni mieluisen lahjan jouluna. Muuten minua lähinnä ärsyttävät kaikki jutut, mitä muut kuvittelevat minun tarvivan. Minun lempijuttuni ovat ihan perustarpeita ja yhden turhan hajuveden hinnalla saisi monta pulloa hajustamatonta deodoranttia. Olen astmaatikko ja saan joka joulu hajustettuja juttuja ja kukkia.

Vierailija
7/7 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän sukujoulua ja aikaa sitten on sovittu, että vaan lapsille hankitaan lahjoja. Aikuiset syövät hyvin, juovat vähan parempaa viiniä (ei paljoa, kun lapsia paikalla), pelataan pelejä ja nautitaan yhdessäolosta. Ja lasten ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi