!!APUA!! Mitä miehelle joululahjaksi??
Mä en keksi mitään!!!!! Nyt vinkkejä, miehen ikä 30. Ja nyt ei mitään crokseja eikä välikerrastoja tai sukkakalsari osastoa, vaan kunnon lahjavinkkejä
Kommentit (19)
Vaikea vinkata mitään ihmiselle jonka mieltymyksistä ei tiedä mitään. Lahjakortti hierojalle voisi kyllä ilman enempiä taustatietoja olla ihan jees lahja.
Luuletko, että kaikille miehille toimii samat lahjat? Ei me voida tietää onko sun mies sellainen, joka tykkää hifistellä keittiössä, vai rassata autoaan vai ulkoilla koiran kanssa. Jos haluat vinkkejä, tarvitsemme lisää tietoa miehestä. Pelkkä ikä ei riitä mihinkään muuhun kuin korkeintaan siihen, että jätetään ehdottamatta verenpainemittaria.
Ostin lahjakortin hierojalle, juoksutakin, raaputusarpoja ja pelin pleikkariin. 30v mies kyseessä myös.
Rahaa on käytettävissä ehkä n 50-70, sillä ei matkalle oikein pääse mut joku yhteinen juttu olis kiva🤔huonosti juo viinaa ja pillua onnenemmän tarjolla enemmän kun ehtii😘
Eihyväheilu kirjoitti:
Mä en keksi mitään!!!!! Nyt vinkkejä, miehen ikä 30. Ja nyt ei mitään crokseja eikä välikerrastoja tai sukkakalsari osastoa, vaan kunnon lahjavinkkejä
Mikä vika muka sukissa on jos ovat merkkisukat? Ostin omalle miehelle Tommy Hillfilgerin sukat jotka oli nätissä talvisessa peltirasiassa ja pakkauksessa on 5 paria. Saa toki muutakin. Kerro nyt vähän enenmän millainen miehesi on, pelkkä ikä ei riitä. Mitä harrastaa? Mistä tykkää?
Johonkin konserttiin liput? Keikalle... Mistä musasta tykkää, sen mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että kaikille miehille toimii samat lahjat? Ei me voida tietää onko sun mies sellainen, joka tykkää hifistellä keittiössä, vai rassata autoaan vai ulkoilla koiran kanssa. Jos haluat vinkkejä, tarvitsemme lisää tietoa miehestä. Pelkkä ikä ei riitä mihinkään muuhun kuin korkeintaan siihen, että jätetään ehdottamatta verenpainemittaria.
Aattelin sillä olla kertomatta enempää, että jos kerron että on vaikka tekniikasta ja urheilusta kiinnostunut niin monet vinkit viittaavat niihin. Haluan uusia ideoita joita en tulis miettineeksikään. 😅 Pleikkapeli!! Siinä vois olla ideaa! Nyt Pitää kilauttaa kaverille!
Eihyväheilu kirjoitti:
Rahaa on käytettävissä ehkä n 50-70, sillä ei matkalle oikein pääse mut joku yhteinen juttu olis kiva🤔huonosti juo viinaa ja pillua onnenemmän tarjolla enemmän kun ehtii😘
Pelaako? Kohta alkaa Steamin alet
Vierailija kirjoitti:
Pelaako? Kohta alkaa Steamin alet
Välillä pelaa kun osais vaan ottaa aikaa itelleen! Mikä steam😬? T: urpo😂
Mä ostin hyvin perusjuttuja, mutta tänään keksin vielä yhden kätevän lahjan, nimittäin semmoset sormikkaat, joissa on lämpöä johtavat sormenpäät eli ne kädessä voi räplätä puhelinta myös ulkona. Tuo mies on vähän huono pitämään hanskoja kädessä talvella ja itsellänikin on välillä ongelmia, kun pitää ottaa hanskoja pois ja laittaa takaisin. KappAhlista maksoi alle kympin nuo, siistit mustat ja tummanharmaat sormenpäät. Myydään toki varmasti myös monessa muussakin liikkeessä.
Olen tuota ikäluokkaa mies. Haluaisin pervoilla tyttiksen kans. Se olis paras lahja. Mikään tavaralahja ei nappaa.
Yhteinen matka? :)