Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velat, kertokaa joulunodotuksestanne. Mitä odotatte joululta?

Vierailija
19.12.2017 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi olla vela, voisi viettää sukujoulua ihanasti vapaana ja nauttia vain sukulaislasten jouluilosta. Saisi olla kuin lapsi muiden joukossa. Mikäpä sen parempi joulu?

Vierailija
2/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulurauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä vapaapäiviä.

Vierailija
4/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan yhdessäoloa rakkaiden ihmisten kanssa, hyvää ruokaa sekä leppoisia työpäiviä.

Vierailija
5/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata, lepposta oleilua oman sekä miehen perheen kanssa, hyvää ruokaa ja ihania herkkuja sekä lahjoja.

Vierailija
6/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin ennenkin - hyppään koneeseen ja painun toiselle puolelle maapalloa, paikkaan, missä joulusta ei ole tietoakaan. 

Vierailija
7/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten lasten kanssa joululounasta ja joulurauhaa. Ihan tavallista.

Vierailija
8/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela ja odotan joulussa mm. näitä asiota: Herkullista ruokaa, yhdessäoloa vanhempieni, mieheni ja sisarusteni sekä koiran kanssa, joulusaunaa, omaa rauhaa, vapautta tehdä mitä haluaa, kirjojen lukemista, leffojen katselua, musiikin kuuntelua, lautapelien pelaamista, kivoja keskusteluja, myöhään valvomista, joulutunnelmointia, hiljaisuutta, viinin ja glögin juomista, lenkkeilyä lumisissa maisemissa, rentoa ja stressivapaata lomailua ilman aikatauluja, jne. Hyvää joulua! :) -N35

Vierailija
9/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan koristella kuusen mieleisekseni ja piparit ja joulukakut on myös nätisti koristeltu kun ne on aikuisten tekemät. ;) Rahaa ei mene leluihin ja muuhun krääsään, vaan panostetaan ruokaan ja yhdessäoloon. Ihana hiljaisuus; kukaan ei itke, kilju eikä rymistele samassa tilassa. Kukaan ei vedä kissan hännästä eikä töki koiraa silmään. Joulun jälkeen voi lentää hyvillä mieleen aurinkoon uuden vuoden viettoon. Näitä siis itse odotan.

Vierailija
10/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Varmaan ihan samoja asioita kuin lisääntynyt aikuinenkin? Eli lomaa, mukavaa yhdessäoloa tärkeiden ihmisten kanssa ja jouluruokien herkuttelua. Mä ainakin olen sellainen lapsenmielinen joulunostalgikko, että tykkään aikuisenakin katsoa jouluaattona Joulupukin kuumalinjan, Lumiukon ja Samu Sirkan joulutervehdyksen, vaikkei mulla omia lapsia olekaan!

Vierailija
11/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään mieheni kanssa Lappiin. Tehdään hyvää ruokaa, juodaan hyvää viiniä, katsotaan elokuvia, ulkoillaan, rentoudutaan ja lomaillaan.

Ei mitään stressiä mistään ja kaikkea kivaa tulossa. Ihanaa pitää lomaa jouluna.

Vierailija
12/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein mitään. Töissä käyn päivät ja nukun yöt jouluna niinkuin muulloinkin. Enemmän odotan seuraavaa tilipäivää, silloin tulee joulun ajan pyhälisät.

Vierailija
13/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisarusten lasten kanssa joululounasta ja joulurauhaa. Ihan tavallista.

Mutta eikö ole upea tunne, kun ne sisarusten lapset eivät ole omia, ja voit joulunvieton jälkeen mennä omaan kotiin, jossa odottaa korkeintaan lemmikki?

Vierailija
14/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa mukava täysin lapseton joulu, kun sisaruksillakaan ei tenavia ole. Syödään, löhöillään, nukutaan, katsellaan jotain hömppää, luetaan, neulotaan ja tietysti vaihdetaan lahjoja. Rentouttava loma tulossa.

Vierailija
15/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisiä vapaita. Aiotaan olla miehen kanssa kaksin kotona ja levätä, syödä ja juoda hyvin, saunoa ja katsella elokuvia takkatulen loimussa. Ei mitään stressiä.

Vierailija
16/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Varmaan ihan samoja asioita kuin lisääntynyt aikuinenkin? Eli lomaa, mukavaa yhdessäoloa tärkeiden ihmisten kanssa ja jouluruokien herkuttelua. Mä ainakin olen sellainen lapsenmielinen joulunostalgikko, että tykkään aikuisenakin katsoa jouluaattona Joulupukin kuumalinjan, Lumiukon ja Samu Sirkan joulutervehdyksen, vaikkei mulla omia lapsia olekaan!

Noin sitä varmaan tekisi, jos olisi lapseton. Mutta pääasiana juuri se, että saa itse valita sen ja nauttia siitä. Velat voivat myös rauhassa ostaa monillekin ihmisille joululahjoja, siitä tulee hyvä mieli. Perheelliset selviävät juuri vain niistä pakollisista, ja niistäkin vain stressin alla.

Vierailija
17/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa, hyvää viiniä, perheen kanssa yhdessä oloa, lautapelejä, rentoutumista, ja vielä kerran yhdessä oloa :)

Vierailija
18/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme sisarellemme viettämään joulua, jossa sitä on lasten takia antaumuksella laitettu. On ruokaa, kuusi, pukki jne... Perisuomalaisia joulutraditioita siis. Illalla palaamme takaisin kotiimme ja nautimme jälleen omasta rauhastamme.

Tosin on joulua vietetty etelässä, töissä, baarissa ja yksin kotonakin. Ei ole koskaan ollut ahdistavaa tai yksinäistä.

Vierailija
19/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulossa mukava täysin lapseton joulu, kun sisaruksillakaan ei tenavia ole. Syödään, löhöillään, nukutaan, katsellaan jotain hömppää, luetaan, neulotaan ja tietysti vaihdetaan lahjoja. Rentouttava loma tulossa.

Olettepa fiksu sisarusparvi, kun ette ole lisääntyneet. Kuulostaa ihanalta joululta.

Vierailija
20/25 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa yhteistä aikaa rakkaideni kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi