Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassat! Moniko mies oikeasti katsoo tai vilkuilee rintoja?

Vierailija
19.12.2017 |

Entä mitä itse ajattelette siitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katselin kassaneidin silmiä.

M44

Vierailija
2/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kassalla kerkeä seuraamaan mitä kukin katsoo. Hihna täynnä ja lisää puskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miesmyyjien rintoja?

Vierailija
5/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni oli aikoinaan kassalla työvaatteet kuin Kim Jong Unilla. Tuskin ne hirveästi ruokki mielikuvitusta.

Vierailija
6/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin katson aina ja valitsen kassajononkin sen perusteella missä on parasta silmänruokaa.

Vierailija
8/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta kaupassa töissä ja eipä ainakaan meidän kaupan työtakki päällä tule juurikaan tissit ja muutkaan naisellisia muodot esiin. Työpuvun housut tosin istuu pepusta hyvin ja siitä joskus kuulee tavaroita hyllyyn kurkotellessa ja pyllistellessä alahyllyille tavaroita järjestykseen. Silmiä on jotkut miehet kehuneet kassalla ohimennen kauniiksi ja makuuhuone silmiksi, mutta siitä tulee ainakin mulle jotenkin kiusaantunut olo. 

Vierailija
9/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri kaupan kassa? Itseäni on eräs ihan normaalin näköinen nuori mies kadulla tullut puristelemaan tisseistä. Revi siitä.

Vierailija
10/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ärrällä töissä ja johtuneekohan siitä että tiski on lattiatasoa korkeammalla vai mistä, mutta uskomattoman moni hoitaa koko asiointinsa katsomatta minua kertaakaan silmiin. Useammin miehet mutta välillä myös naiset. Työvaate ei tähän kyllä houkuttele eikä missään nimessä omakaan hillitty rintavarustus. Oikein on alkanut ottamaan päähän tämä asia.

Vierailija
11/22 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri kaupan kassa? Itseäni on eräs ihan normaalin näköinen nuori mies kadulla tullut puristelemaan tisseistä. Revi siitä.

Oliko hän humalassa tai ns. jälkeenjäänyt? Miten reagoit tilanteeseen?

Vierailija
12/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ikinä. Olen kaupassa ostamassa ruokaa enkä katselemassa ihmisiä.

Vierailija
14/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, no olenpas vähemmistössä, kun sanon, että moni, ja usein. Silloin nuorena nättinä tyttönä olo oli kuin näyteikkunassa, meinaan siihen malliin tuijoteltiin. Olin vielä "siunattu" hervottoman kokoisilla ryntäillä, jotka sittemmin leikkautin pienemmiksi. Aina oli väljä paita päällä, ja siinä usein vielä työpaikan oma liivi. Ei se silti katseita estänyt.

Olen kyllä itsekin kaupassa asioidessa kiinnittänyt huomiota joskus miesasiakkaisiin, jotka kovastikin tuijottelevat kassa parkaa.

Vierailija
15/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, no olenpas vähemmistössä, kun sanon, että moni, ja usein. Silloin nuorena nättinä tyttönä olo oli kuin näyteikkunassa, meinaan siihen malliin tuijoteltiin. Olin vielä "siunattu" hervottoman kokoisilla ryntäillä, jotka sittemmin leikkautin pienemmiksi. Aina oli väljä paita päällä, ja siinä usein vielä työpaikan oma liivi. Ei se silti katseita estänyt.

Olen kyllä itsekin kaupassa asioidessa kiinnittänyt huomiota joskus miesasiakkaisiin, jotka kovastikin tuijottelevat kassa parkaa.

Mitä itse ajattelit tai ajattelet miehistä jotka katsoi sinua?

Vierailija
16/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelit tai ajattelet miehistä jotka katsoi sinua?

Se tuntui tosi kiusalliselta. Tilanne, jossa ei ole mitään seksuaalista, ja joku tuijottaa rintojasi. En pitänyt niistä miesasiakkaista, se inho tuli automaationa. Yritin olla niin hyvä asiakaspalvelija kuin suinkin kykein, iloinen ja nauravainen, ystävällinen ja avulias. Sitten se kääntyi siihen, että jotkin miehet kuvittelivat liikoja.

Vierailija
17/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin säälittävä että katsoo jonkun kassamyyjän tissejä. Melko alentavaa työntekijää kohtaan, silloin asiakas on lähempänä aasiakasta....

Vierailija
18/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina vilkuilen kaupan kassatyöntekijän rintoja. Katson myös hänen nimilappunsa. Jos kassa haluaa huomauttaa minua rintojen katselusta niin silloin katson häntä silmiin ja vastaan kohteliaasti. Kuule "Liisa" sinun sinun on parempi vaihtaa nimilappusi paikkaa. :D

Vierailija
19/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskin toiselta puolelta:

Itse myyn kesäisin jäätelöä jätskikiskalla. Jos tulee komea mies niin kumarrun ottamaan jäätelöä niin, että näkymät ovat avoimet. Jos taas vähemmän komea tai nainen niin otan ihan normaalisti kumartumatta jätskit :)

Vierailija
20/22 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tällä tavoin vai?

Vierailija kirjoitti:

Tiskin toiselta puolelta:

Itse myyn kesäisin jäätelöä jätskikiskalla. Jos tulee komea mies niin kumarrun ottamaan jäätelöä niin, että näkymät ovat avoimet. Jos taas vähemmän komea tai nainen niin otan ihan normaalisti kumartumatta jätskit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä