Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Entä mitä itse ajattelette siitä?

• ylös 6
  • alas 3

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei kassalla kerkeä seuraamaan mitä kukin katsoo. Hihna täynnä ja lisää puskee.

• ylös 22
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ainakin itselläni oli aikoinaan kassalla työvaatteet kuin Kim Jong Unilla. Tuskin ne hirveästi ruokki mielikuvitusta.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Minä ainakin katson aina ja valitsen kassajononkin sen perusteella missä on parasta silmänruokaa.

Vierailija

Kymmenen vuotta kaupassa töissä ja eipä ainakaan meidän kaupan työtakki päällä tule juurikaan tissit ja muutkaan naisellisia muodot esiin. Työpuvun housut tosin istuu pepusta hyvin ja siitä joskus kuulee tavaroita hyllyyn kurkotellessa ja pyllistellessä alahyllyille tavaroita järjestykseen. Silmiä on jotkut miehet kehuneet kassalla ohimennen kauniiksi ja makuuhuone silmiksi, mutta siitä tulee ainakin mulle jotenkin kiusaantunut olo. 

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Miksi juuri kaupan kassa? Itseäni on eräs ihan normaalin näköinen nuori mies kadulla tullut puristelemaan tisseistä. Revi siitä.

Vierailija

Olen Ärrällä töissä ja johtuneekohan siitä että tiski on lattiatasoa korkeammalla vai mistä, mutta uskomattoman moni hoitaa koko asiointinsa katsomatta minua kertaakaan silmiin. Useammin miehet mutta välillä myös naiset. Työvaate ei tähän kyllä houkuttele eikä missään nimessä omakaan hillitty rintavarustus. Oikein on alkanut ottamaan päähän tämä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri kaupan kassa? Itseäni on eräs ihan normaalin näköinen nuori mies kadulla tullut puristelemaan tisseistä. Revi siitä.

Oliko hän humalassa tai ns. jälkeenjäänyt? Miten reagoit tilanteeseen?

Vierailija

Oho, no olenpas vähemmistössä, kun sanon, että moni, ja usein. Silloin nuorena nättinä tyttönä olo oli kuin näyteikkunassa, meinaan siihen malliin tuijoteltiin. Olin vielä "siunattu" hervottoman kokoisilla ryntäillä, jotka sittemmin leikkautin pienemmiksi. Aina oli väljä paita päällä, ja siinä usein vielä työpaikan oma liivi. Ei se silti katseita estänyt.

Olen kyllä itsekin kaupassa asioidessa kiinnittänyt huomiota joskus miesasiakkaisiin, jotka kovastikin tuijottelevat kassa parkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oho, no olenpas vähemmistössä, kun sanon, että moni, ja usein. Silloin nuorena nättinä tyttönä olo oli kuin näyteikkunassa, meinaan siihen malliin tuijoteltiin. Olin vielä "siunattu" hervottoman kokoisilla ryntäillä, jotka sittemmin leikkautin pienemmiksi. Aina oli väljä paita päällä, ja siinä usein vielä työpaikan oma liivi. Ei se silti katseita estänyt.

Olen kyllä itsekin kaupassa asioidessa kiinnittänyt huomiota joskus miesasiakkaisiin, jotka kovastikin tuijottelevat kassa parkaa.

Mitä itse ajattelit tai ajattelet miehistä jotka katsoi sinua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelit tai ajattelet miehistä jotka katsoi sinua?

Se tuntui tosi kiusalliselta. Tilanne, jossa ei ole mitään seksuaalista, ja joku tuijottaa rintojasi. En pitänyt niistä miesasiakkaista, se inho tuli automaationa. Yritin olla niin hyvä asiakaspalvelija kuin suinkin kykein, iloinen ja nauravainen, ystävällinen ja avulias. Sitten se kääntyi siihen, että jotkin miehet kuvittelivat liikoja.

Vierailija

Ei kukaan voi olla niin säälittävä että katsoo jonkun kassamyyjän tissejä. Melko alentavaa työntekijää kohtaan, silloin asiakas on lähempänä aasiakasta....

Vierailija

Mä aina vilkuilen kaupan kassatyöntekijän rintoja. Katson myös hänen nimilappunsa. Jos kassa haluaa huomauttaa minua rintojen katselusta niin silloin katson häntä silmiin ja vastaan kohteliaasti. Kuule "Liisa" sinun sinun on parempi vaihtaa nimilappusi paikkaa. :D

Vierailija

Tiskin toiselta puolelta:

Itse myyn kesäisin jäätelöä jätskikiskalla. Jos tulee komea mies niin kumarrun ottamaan jäätelöä niin, että näkymät ovat avoimet. Jos taas vähemmän komea tai nainen niin otan ihan normaalisti kumartumatta jätskit :)

Vierailija

Ai tällä tavoin vai?

toiselta puolelta:

Itse myyn kesäisin jäätelöä jätskikiskalla. Jos tulee komea mies niin kumarrun ottamaan jäätelöä niin, että näkymät ovat avoimet. Jos taas vähemmän komea tai nainen niin otan ihan normaalisti kumartumatta jätskit :)

Sivut