Oletko Amerikan pastilli, Avec vai Lontoon rae ihmisiä?
Itse olen ehkä eniten Amerikan pastilli ihminen ja niitä mutustelen eniten. Ne on muutenkin parhaimman makuisia. Avec Ranskan pastillit on myös hyviä, mutta niissä se minttu alkaa jossain vaiheessa tökkimään niin pahasti, että menee maku. Lontoon rakeissa taas ehkä se lakritsi, mutta nekin on tosi hyvää tavaraa.
Kommentit (21)
Tykkään kaikista, amerikan pastillit ja lontoon rae lemppareita.
Tykkään kaikista, mutta paras on ehkä Avec. Tosin minulla on sama, että liikaa syötynä minttu alkaa tökkiä. Lontoon rakeita pystyy syödä eniten kerralla.
Amerikan ja Avec pastilleihin on tungettu palmuöljyä ja Lontoonrakeisiin glukoosisiirappia, kaiketi niitäkin mainostetaan alkuperäisinä.
Lontoon rae ylivoimaisesti, tykkään lakusta.
Amerikan pastillit itsellänikin. Olen aina pitänyt niitä korkeassa arvossa kun suklaanamuista puhutaan.
Kaikki ovat hyviä, mutta erityisen hyviä ovat oranssit amerikanpastillit.
Lontoon rae ehkä paras.
Amerikan pastillitkin on hyviä, mutta ehkä vähän liian rasvaisia, ainakin jos koko pussin syö niin alkaa liikaa maistumaan sellainen rasvaisuus.
Avec on jotenkin tylsä, noita kahta muuta tulee syötyä paljon harvemmin niin Aveciin on kyllästynyt.
Kaikki nam, mutta vain noin kerran vuodessa.
Kaikki nämä olivat ennen todella hyvä, nykyään laimeita halpakopioita. Kaikista puuttuu se tärkein eli maku..
Olen rekkamiehen pastilli ihmisiä.
T: Anaalihullu
Vierailija kirjoitti:
Olen rekkamiehen pastilli ihmisiä.
T: Anaalihullu
:DDD
En käy kylläkään kuin kahdessa kaupassa näinä aikoina, mutta kummastuttaa,
ettei lontoon rae pusseja ole karkkihyllyssä ??
Ei kai niin vanhaa ja suosittua karkkia ole lopetetettu ?
Hävikkiruoka myymälässä näin vielä hetki sitten, nyt ei enää sielläkään.
Millaisia ne amerikanpastillit ovat?
Amerikan pastilli. Tosin Avec veisi ehkä voiton, jos olisivat yhtä isoja.
Amerikan pastilli! Suklaata riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Olen palmuöljyihminen
Että periaatteessa toivot mieluiten pelkkää puhdasta palmuöljyä karamellien sijaan ?Ymmärrän.
Kaikki<3