Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono suhde, ero on hyvä vaihtoehto, jopa lasten kannalta

Vierailija
12.04.2006 |

Niin, nyt kun omasta erosta on jo tarpeeksi kauan aikaa ja olen pystynyt asioita miettimään ilman että syyllistän kaikesta itteeni, tahdon sanoa muillekkin että ero ei ole maailmanloppu.

Itse uskoin aluksi suunnilleen niin, olin täysin alistunut vahvaluonteisen miehen kanssa eläessä. Hän sai minut vuosien aikana uskomaan, että kaikki mikä suhteessamme oli vialla, johtui minusta.

Nyt kun on erottu, olen kelannut yhteisiä vuosia ja voi miten tuska nousee pintaan, kun mietin mihin kaikkeen alistuin..........

Naiset, pitäkää itsetuntonne korkealla, jos miehenne sattuu olemaan kovin vahvaluonteinen....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän suhteessa oli huonoa? Onko isällä nykyään hyvät suhteet lapsiin?

Vierailija
2/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti eron jälkeen. Usein vielä sellainen nainen joka on edellisessäkin liitossa ollut alistettu ja jopa petetty. Kia se tuttu helvetti on parempi kuin vieras taivas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen aikana isä ei viitsinyt juurikaan olla lasten kanssa. Lähinnä jos pyysin ja silloinkin vastahakoisesti. Mutta nyt kun on vkl isi niin ainakin lirkuttaa lapsia hakiessa ja tuodessa niille ihan toisella tapaa kuin koskaan ennen. Tiedä sitten onko se koko totuus, 7-vuotias ainakin kertoo viikonlopuista jotain ihan muuta