Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömät ryyppäävät, vaikka alkoholi on muka liian kallista ja etuudet liian pieniä

Veronmaksaja ihmettelee:
19.12.2017 |

En ymmärrä miten Suomen maassa alkoholia sanotaan kalliiksi, vaikka "liian vähän" rahaa saavilla työnvieroksujillakin on varaa kiskoa sitä päivät pitkät.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksaja ihmettelee: kirjoitti:

En ymmärrä miten Suomen maassa alkoholia sanotaan kalliiksi, vaikka "liian vähän" rahaa saavilla työnvieroksujillakin on varaa kiskoa sitä päivät pitkät.

No onhan sillä Hakkaraisella kai se sahakin.

Vierailija
2/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä paska.

Terv. Kahden pienen lapsen äiti, VTM, absolutisti, BMI 21.5, savuton, työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole ollut varaa ryypätä vuosiin vaikka välillä olen ollut pätkätöissä.

Vierailija
4/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmainen etsii sen rahan vaikka mistä. Se samainen alkoholiongelmainen on voinut joutua työttömäksi juuri siksi, että juonut työpaikkansa. Sinä ilmeisesti kuvittelet, että kun ihminen jää työttömäksi, hän aloittaa heti ryypiskelyn? Taidat itse olla alkoholin suurkuluttaja.

Vierailija
5/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinusta veronmaksajaa tee, että sun lapsilisistä ja työttömyyskorvauksesta menee veroa, ap.

Vierailija
6/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työtön enkä juo paljoa, mutta voisimmekin kyllä juoda itsemme hengiltä, kun nähtävästi meitä ei tarvita. Sivistysmaassa ei voi suoraan laittaa meille työttömille nappia otsaan, sitä pidettäisiin tahdittomana.

Vierailija
7/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Saatanan raahustajat kantaa kaljaa aamusta iltaan.

Vierailija
8/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ryyppäävät, vaikka alkoholi on muka liian kallista ja etuudet liian pieniä

Joo ja ruokaakin ostetaan joskus, jopa einesruokaakin jonka voi vaan laittaa mikroon lämpiämään eikä tarvi perunoitakaan kuoria. Ja silloin tällöin vaatteita joskus isompikin nippu sukkia kerralla. Ja kenkiä joutuu joskus uusimaan, se on se elämä sellaista että kun ei ole enää varaa autoa pitää niin sitten alkaa kenkäpareja kulumaan nopeammin.

Kenkäpareja kuluu enemmän myös siksi, että joutuu asumaan asumisen hintakehityksen johdosta vähän syrjemmässä, ja se taas tarkoittaa pidempää matkaa kauppaan.

On vähän ärsyttävää kun hyvätkin kengät alkaa kulua pohjistaan jo muutamassa vuodessa, eikö noille kengille voisi taata esim. 5000 kilometrin kävelytakuuta?

No mut, jos sukkapari kastui rikkinäisen kengän takia, niin kaipa siihen viluun on sitten joskus otettava ryyppy tai pari alkoholia niin lämmittää, toki alkoholikin on sitten jo haettava jostain muualta kuin Suomesta koska se on täällä niin kallista.

Vierailija
9/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo kuin harvoin... Viimeksi juhannuksena join 2 kaupan siideriä. Olen tupakoinut viimeksi vuoden 1994 kesän ajan ja sen jälkeen en ollenkaan. Aikamoisia yleistyksiä taas tehdään työttömistä, mikä harmittaa, koska tällaiset leviävät kuin kulovalkea ympäri nettiä ja kaikki uskoo niihin. :(

Vierailija
10/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut tupakkaa enkä juonut alkoholia. Siitäkään huolimatta että yt:ssä tuli potkut. Mutta jatka sinä vain yleistämistä :)

Vierailija
11/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeisiin asioihin löytyy aina rahaa.

Vierailija
12/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteen tarvittava annos on aina sen hintainen että sen pystyy maksamaan vaikka mihinkään muuhun ei rahaa riittäisikään. Riippuvuussairaudet ovat sellaisia.

Vierailija
13/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työtön teki pimeitä töitä.

Vierailija
14/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kohta juodaan entistä enempi. Aion todellakin hyödyntää kapakoiden happy houria ja halpaa nelosolutta ruokakaupoissa. Ja kiva kun alkokin on jatkossa auki klo 21 asti. Ja saan riekkua klo 04.00 asti yökerhoissa kännäämässä. Huoli ei paina ja voi vaan dokaa kun ei käy töissä👍👍😊

KIITOS päättäjät.

Vierailija
15/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan sillä Hakkaraisella kai se sahakin.

Ei se saha ole Hakkaraisen vaan äipän ja veljen.

Vierailija
16/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tunnen lapsiperheen jossa juodaan joka viikonloppu, kun lapset on saatu hoitoon. Iltaisin kuluu useampi "saunakalja" lapsien nukahtaessa. Molemmat aikuiset työttömiä olleet viimeiset 10 vuotta. Valittavat kun raha ei riitä mihinkään ja onneksi seurakunnalta ym saa joululahja-avustukset lapsille.

Olen sanonut heille, että ei minulla työssäkäyvällä ihmisellä olisi todellakaan varaa juoda joka viikonloppu. Vetoavat pieniin tuloihinsa ja tylsyyteen ja mitä muutakaan elämässä olisi. Töitä eivät etsi, koska se vaatisi yli 3000e palkkaa toiselta, jotta olisi kannattavaa ja siihen ei tyhjällä kokemuksella pääse näin pienessä kaupungissa.

Vierailija
17/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on kallista ja etuuden ovat aivan liian pieniä. Pitää paikkansa. 

Vierailija
18/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tunnen lapsiperheen jossa juodaan joka viikonloppu, kun lapset on saatu hoitoon. Iltaisin kuluu useampi "saunakalja" lapsien nukahtaessa. Molemmat aikuiset työttömiä olleet viimeiset 10 vuotta. Valittavat kun raha ei riitä mihinkään ja onneksi seurakunnalta ym saa joululahja-avustukset lapsille.

Olen sanonut heille, että ei minulla työssäkäyvällä ihmisellä olisi todellakaan varaa juoda joka viikonloppu. Vetoavat pieniin tuloihinsa ja tylsyyteen ja mitä muutakaan elämässä olisi. Töitä eivät etsi, koska se vaatisi yli 3000e palkkaa toiselta, jotta olisi kannattavaa ja siihen ei tyhjällä kokemuksella pääse näin pienessä kaupungissa.

Ja sitä kokemustahan ei tietenkään kannata hankkia, koska tulot hetkellisesti tippuisivat. Ei riittäisi edes iltaviinoihin.

Vierailija
19/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras farssi on tämä kun nämä valittavat että "rahat ei riitä mihinkään"...

Vierailija
20/45 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää kolme jauhelihapakettia ostamatta niin saa pullon väkeviä. Ei se sen kummempaa ole, arvovalintoja.

T: yksinäinen juoppo joka elää lähinnä ruisleivällä