Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni kauniiksi mutta kun menen ihmisten ilmoille, niin kukaan

Vierailija
19.12.2017 |

ei tunnu näkevän samaa kuin minä itse näen.
:(

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät siltä että keikistelet "olenpas minä kaunis". Se ärsyttää sen verran, että ihmiset jättää noteeraamatta tahallaan, etteivät ruoki tuollaista käytöstä.

Vierailija
22/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vain niin, että jos kaipaa huomiota, sitä ei tule niin paljon kuin haluaisi. Ja jos taas haluaa olla rauhassa (esim. jos on parisuhteessa), silloin miesten harvoinkin tapahtuvat lähestymiset tuntuvat kiusallisilta ja "liian paljolta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ulkonäköäsi.

Julkkiksista jos sanon esimerkin mikä olisi lähimpänä niin Helena Lindgren. Minun on sanottukin muistuttavan häntä tosin nuorempana versiona.

Ap

HL ei kyllä se maailman kaunein nainen ole..

Sanoiko ap että HL on maailman kaunein?

Vierailija
24/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tunnu näkevän samaa kuin minä itse näen.

:(

Mistä tämä johtuu?

Enpäs tiedä. Minua kyllä katsotaan. Olen 50-vuotias nainen, pukeudun nuorekkaasti, minulla on meikkiä ja pitkät hiukset. Kävelen pää pystyssä ja hymy kasvoilla. 90% yli 30-vuotiaista miehistä katsoo. Eikä todellakaan säälivästi :D

Itse kyllä katselen mieluummin niitä alle 30-vuotiaita, mutta kyllä sekin lämmittää että vanhemmat äijät tykkää.

Vierailija
25/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäkää metoota. Ei kukaan uskalla enää sanoa mitään.Rohkeimmat uskaltavat vilkaista aurinkolasien takaa.

Vierailija
26/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ulkonäköäsi.

Julkkiksista jos sanon esimerkin mikä olisi lähimpänä niin Helena Lindgren. Minun on sanottukin muistuttavan häntä tosin nuorempana versiona.

Ap

Sanoiko ap että HL on maailman kaunein?

Kunhan halusi vähätellä jotta ap kokisi itsensä vähemmän kauniiksi. Ei voinut sanoa että Helena on ruma tai tavallinen niin piti sitten vähätellä kauneuden tasoa :D Yksi selvimmistä kateuden merkeistä. Muistan elävästi kun luokallamme oli kaunis tyttö johon kaikki pojat olivat lääpällään. Sai kehuja ja kun muut tytöt kuulivat vierestä kun häntä kehuttiin, niin nurkan takana tilanteen jälkeen alkoi supina että "ei se nyt niin kaunis ole! Musta ihan perusnätti, esim. sä Mirakin oot niiiin paljon nätimpi! No ei ku sä oot, Sonja!"

Vierailija
27/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
28/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän kaikki on hyvin, jos kukaan ei ole huomaavinaan mitään. Feministit ovat saavuttaneet yhden tavoitteensa. Eihän sitä kukaan halua ahdistelusyytettä, kun jo hississä päin vilkaiseminen on seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
29/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näen peilistä viehättävän naisen, jolla on lisäksi hauska persoona. Miehille olen silti näkymätön, olen aina ollut. Minua ei lähes koskaan lähestytä missään... ja jos lähestytään, miehet ovat minua 10-30 vuotta vanhempia. En ole koskaan seurustellut. Kukaan muu nainen ei tunnu ymmärtävän ongelmaani, koska heitä lähestytään säännöllisesti.

Kuva olisi kiva nähdä,mielellään alaston sellainen.

Vierailija
30/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla TODELLA kaunis nainen, että ohikulkeva mies viitsii ottaa riskin ja kääntää silmäänsä naista kohti puhumattakaan pään kääntämisestä. Tuossahan on jo kyseessä seksuaalinen ahdistelu ja törkeä seksuaalinen ahdistelu.

Vierailija
31/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ulkonäköäsi.

Ap

Niin, ei juuri sinun mielestäsi, mutta kauneus onkin subjektiivista ja monen mielestä hän varmasti on. Mielipideasioita. Kukaan ei tarvinnut sinun mielipidettäsi ko. naisesta. 

Vierailija
32/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ei riitä katseiden saantiin. Olemuksen pitää olla tietynlainen, jotta itse kiinnitän naiseen näkyvästi huomiota. Yleensä vältän katsomasta tarkkaavaisen/herkän/älykkään oloisia naisia, vaikka olisivatkin kauniita, sillä he he huomaisivat tuijotukseni ja se olisi kiusallista, ja toiseksi, heidän olemuksessa on kiinnostavampia seikkoja kuin heidän ulkonäkönsä. Yritän jostain syystä käyttäytyä heidän parissaan korostetun asiallisesti.

Tänään muuten asioin kaupassa ja kassalla oli suosikkimyyjäni. Hän tavallinen nuori nainen, joka ei ruma ole missään nimessä, mutta ei nyt häikäisevän kauniskaan. Hänen luonteessaan on silti jotain hyvin viehättävää. Hän varmasti yllättyisi jos tietäisi kuinka siistinä tyyppinä (ja siten jopa ulkoisestikin ihastuttavana) häntä pidän! Kassalla vain tervehdin tyynesti ilman pitkiä katsekontakteja, vaikka oikeasti ajattelen häntä monelta eri kantilta.

Vierailija
33/33 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole oikeasti kovin kummoisen näköinen? Ehkä myös ulkoinen olemuksesi ja ryhtisi eivät ole hyvät ja sinusta huokuu epävarmuus? Hymyiletkö? Katsotko silmiin? Kenen haluaisit sinua katsovan?

En minä ainakaan huomaa yhtään harmaavarpusta, joka pälyilee ympärilleen. En välttämättä muutenkaan katsele naisia, elleivät he sitten ole jotakin todella valovoimaisia ja upeita. Ihmisessä pitää olla tarttumapintaa. Jos hän on hajuton, mauton ja äänetön, niin massaan häviää varmasti.