Tunnen itseni kauniiksi mutta kun menen ihmisten ilmoille, niin kukaan
ei tunnu näkevän samaa kuin minä itse näen.
:(
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (33)
Mun ulkonäköä ei ole ihastellut kukaan ikinä.
T. Tavismies
Vierailija kirjoitti:
Ehkä huomaavat mutta eivät sano sitä. Eiväthän nyt suomalaiset toisiaan kehu ja ihastele.
Mutta kun katson ihmisiä niin kukaan ei edes katso minuun.
Ap
Miten ihmisten sitten pitäisi reagoida nähdessään sinut? Mitä tarkoitat sillä, ettei kukaan näe samaa kuin sinä? Odotatko, että he jäävät tuijottamaan sinua tai tulevat kehumaan kauneuttasi?
Suomalaiset eivät tosiaan toimi noin. Näen useinkin kaupungilla hyvin kauniita ihmisiä, mutten jää tuijottamaan heitä. Mielestäni se ei kuulu hyviin käytöstapoihin ja on muutenkin pöljän näköistä. Itsekin tiedän olevani ihan kivan näköinen, mutten huomaa sitä muiden käytöksestä juuri mitenkään - ehkä vain siitä, että jonkun miehen ja joskus naisenkin katse viivähtää minussa sekunnin pidempään kuin ehkä jonkun muun kohdalla. Näin se vaan Suomessa menee.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ulkonäköäsi.
Julkkiksista jos sanon esimerkin mikä olisi lähimpänä niin Helena Lindgren. Minun on sanottukin muistuttavan häntä tosin nuorempana versiona.
Ap
Tuijotus/katsominen on sitä seksuaalista häirintää nykyään, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotus/katsominen on sitä seksuaalista häirintää nykyään, siksi.
Miksi yllytät ko. toimintaan, kun se on maailman pahin synti 2017 suomessa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä huomaavat mutta eivät sano sitä. Eiväthän nyt suomalaiset toisiaan kehu ja ihastele.
Mutta kun katson ihmisiä niin kukaan ei edes katso minuun.
Ap
Haet huomiota? Miksi? Eikö pääasia ole, että koet itse olevasi asiallisen näköinen. Se riittää. Ei kenenkään tarvitse sinua nähdä.
Ei ne kehtaa. Suomalaiset on usein tosi kiusaantuneita tuntemattomia kohtaan.
Minä en pidä itseäni erityisen kauniina, mutta aika usein kehutaan.
Minäkin näen peilistä viehättävän naisen, jolla on lisäksi hauska persoona. Miehille olen silti näkymätön, olen aina ollut. Minua ei lähes koskaan lähestytä missään... ja jos lähestytään, miehet ovat minua 10-30 vuotta vanhempia. En ole koskaan seurustellut. Kukaan muu nainen ei tunnu ymmärtävän ongelmaani, koska heitä lähestytään säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näen peilistä viehättävän naisen, jolla on lisäksi hauska persoona. Miehille olen silti näkymätön, olen aina ollut. Minua ei lähes koskaan lähestytä missään... ja jos lähestytään, miehet ovat minua 10-30 vuotta vanhempia. En ole koskaan seurustellut. Kukaan muu nainen ei tunnu ymmärtävän ongelmaani, koska heitä lähestytään säännöllisesti.
Miesten mielenliikkeet ovat itselleni täysi mysteeri.
T: Rumilus, jota lähestytään
Maailma on täynnään kauniita ihmisiä, jos jokaista jäis tuijottamaan niin olis äkkiä auton alla. Sitä paitsi kaikkia ei miellytä samanlainen kauneus - itse pidän kauneimpina persoonallisen näköisiä ihmisiä, enkä ns. klassisia kaunottaria tai mallimiehiä.
MÄ taas olen ruma kuin ripuli mutta kaikki tuijottavat. Kai ne nauravat rumuudelleni :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ulkonäköäsi.
Julkkiksista jos sanon esimerkin mikä olisi lähimpänä niin Helena Lindgren. Minun on sanottukin muistuttavan häntä tosin nuorempana versiona.
Ap
HL ei kyllä se maailman kaunein nainen ole..
Mä oon perusnätti ja hoikka, suht huoliteltu 39v nainen. Mua miehet (perheenisät) katselee jossain Prismassa tms. Mutta Hgin yössä ei kukaan.
Minulle on tullut vanhemmalla iällä jotkut entiset luokkakaverit ym. kertomaan kuinka olivat niin ihastuneita minuun. Kuvittelin nuorempana olevani vain ilmaa! Kaikki muut kaverit seurustelivat. Kuulemma olin kaunis ja itsevarmanoloinen (esitys siis meni läpi, olin todella epävarma) niin eivät uskaltaneet lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tässä yhtenä päivänä asioin kassalla ja kassaneidillä oli niin tyrmäävän upeat hiukset (paksut, pitkät ja kiiltävät) että koko asioinnin ajan harkitsin kommentoisinko vai en. En sitten kuitenkaan sanonut mitään, ajattelin että se olisi liian outoa ja noloa ja tilanne muuttuisi kiusalliseksi. (olen siis itsekin nainen)
Ei saa tuijottaa, se on epäkohteliasta. On mahdollista että olet kaunis eikä se näy muista ihmisistä mitenkään. Ei kannata lannistua, vain marginaaliryhmä kokee useinkin jotain reaktioita vastaantulijoilta.