Vaimoni ei suostu puhumaan minulle edes 2 viikon Thaimaan unelmaloman jälkeen
En tunne itseäni lainkaan tervetulleeksi takaisin
Kommentit (13)
Puhuisiko se sitten, jo loma olisi ollut kolmen viikon mittainen? Vai kuukauden?
Taas tätä samaa! Miten sä jaksat..vaimo sitä, vaimo tätä. Aikuinen ihminen haloo!
Sulla kuitenkin vaimo vielä on? Parempi kai sekin kun se että ei ole enää edes puhumatonta vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa! Miten sä jaksat..vaimo sitä, vaimo tätä. Aikuinen ihminen haloo!
Mistä voit tietää että se olen minä? Kyllä muillakin ihmisillä on vaimoja.
Mutta jos et pitänyt tästä niin odotas kun kuulet minun ja vaimoni hiljattaisesta parisuhdeterapiasta.
Ap
Mihin naiset tarvitsee läheisyyttä? Läheisyys loppuu lastensaannin jälkeen. Meilläkään ei ole ollut kolmeen vuoteen seksiä. Se nyt on vain hyväksyttävä. Jos mies ei halua, niin nainen ei seksiä saa. Piste.
M 34
Vierailija kirjoitti:
Mihin naiset tarvitsee läheisyyttä? Läheisyys loppuu lastensaannin jälkeen. Meilläkään ei ole ollut kolmeen vuoteen seksiä. Se nyt on vain hyväksyttävä. Jos mies ei halua, niin nainen ei seksiä saa. Piste.
M 34
Mutta miten tämä liittyy AP:n lomamatkaan?
Vierailija kirjoitti:
M 34
Kyllä se saa, ei vaan sinulta.
No se toivoi selvästi, että jäät sinne - takaisinpaluu oli se ongelma.
Kai sä toit kukkia? Suklaata? Säilykelihaa?