Vierailija

Kyseessä iso konvehtirasia, jossa erimakuisia suklaita. Parasta suklaata mitä olen maistanut.
Myydäänkö niitä ihan Cittarissa vai pitääkö käydä ostamassa jostain suklaapuodista?
Voisin ostaa rasian itselleni joululahjaksi.

• ylös 20
  • alas 4

Kommentit (18)

Vierailija

Myydään. Ostin K-supermarketista niitä punaisia palleroita kun siellä oli maistajaiset oli todellakin hyvää. Kyllä kannatti tarjota minulle yksi maistiainen, ostin heti kaksi pussia!

• ylös 15
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Makuasioita!! Lindtin suklaa ei koskaan ole mielestäni ollut superia. Monena vuonna sitä maistellut. Blaaf.

Ainoa suklaa, jota kaipaan, on Maraboun Aladdin, se vanha malli. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myydään. Ostin K-supermarketista niitä punaisia palleroita kun siellä oli maistajaiset oli todellakin hyvää. Kyllä kannatti tarjota minulle yksi maistiainen, ostin heti kaksi pussia!

Nuo pallerot on ihan kamalan makuisia.

• ylös 3
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ainoa suklaa, jota kaipaan, on Maraboun Aladdin, se vanha malli. 

Aladdinkin on kyllä hyvää! Syötiin tuossa jo yksi rasia ihan hupsista vaan. Varsinaiseksi joulusuklaaksi on iso Lindt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://www.lindt.fi/shop/sesongit/joulu/creation-dessert-400g

Tuo?

Ei päässyt suklaaraadin listalla edes Top100-joukkoon..

muistaakseni oli tuo. Ihme raati, minusta tuo oli taivaallista. Ellei tuo taivaallisuus sitten johtunut järkystä nälästä. En ollut syönyt vielä mitään koko päivän aikana:)

Harmi, kun tuosta ei näy hintaa. Työkaveri sanoi, että paketti maksaisi yli 50E...

Vierailija

Prismassa tuommoinen Lindtin Creation dessert -rasia maksaa jotain 15 euron hujakoilla. Viime viikolla ostin (ja söin). Aivan ihania, ei yhtään marmeladikummajaista tai muuta pahaa konvehtia joukossa.

Vierailija

Pitäisiköhän ostaa tuo Champs-Elysees, Cittarissa maksaa 14,59... Voishan sitä kokeilla Aladdinin sijaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.