Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Löysin lukion Wilma-sivulta tulosteet otsikon alta mm.jaksotodistuksen jossa pvämäärä 19.12 joka toisen jakson osalta tyhjää täynnä, tuleeko siihen arvosanat ja suoritukset loppuviikosta vai pysyykö se tuollaisena tyhjänä mikä ei informoi sitten mitään?! Ensimmäisen jakson kurssiarvosanat siellä näkyykin, mutta 2-jaksokin päättyi jo 28.11 eiikä siitä siis näkyvillä mitään. Tämä meneillään oleva jakso3 päättyy helmikuun alussa.

Ulalla/pihalla :O

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Jakson kurssien arvosanat tulevat wilmaan kun opettaja on ko kurssin arvioinut. Jos jonkun aineen kohdalla on tyhjää jollakin kurssilla, niin sitä kurssia ei sillä jaksolla sitten luettu. Tai sitten lukiolainen ei läpäissyt kurssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Poika hoiti itse lukioon menon. Sanoin vaan että ota maafykebi kaikki kurssit. Eikä turhaan ottanut.

Vierailija

Edelleen ulalla/pihalla. Kun siitä ei ole kysymys etteikö olisi jotakin kurssia läpäissyt. Ihmettelen siis miksei 2-jakson arvosanoja siellä näy, ainoastaan tuon ensimmäisen. Ja nyt siis jakso3 jo menossa..

ap

Vierailija

Ja sinä olet se hysteerinen ylisuojeleva ressulaisen äiti. Anna sen poikasi jo olla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet se hysteerinen ylisuojeleva ressulaisen äiti. Anna sen poikasi jo olla!

Hah, olet sinä kyllä aika sankari ja reppana. Olisit nyt edes jouluksi hankkinut sen lääkityksen, nykyisin on tehokkaita lääkkeitä mm harhoihin.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hah, olet sinä kyllä aika sankari ja reppana. Olisit nyt edes jouluksi hankkinut sen lääkityksen, nykyisin on tehokkaita lääkkeitä mm harhoihin.

ap

Sinut kyllä tunnistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suoritukset osion alta pitäisi löytyä kaikki annetut kurssiarvosanat....

Eivät ole siellä(kään). Paitsi tuo jakso1 jossa mm matematiikka oli kaikille yhteistä, mutta sen jälk esim. omallani ollut pitkä matematiikka.

ap

Vierailija

Minä olen ysistä lähtien antanut lasteni hoitaa opiskelunsa itse. Jos twrvitsevat jotain, kertovat. Muuten en sekaannu. Enkä tod kyttää Wilmasta osasuorituksia.😂

Vierailija

Kyllä ne siellä näkyy, meillä ainakin. Jos oikeasti ei näy, kannattanee ehkä kysellä sieltä koulusta syytä, eikä täältä.