Mitä arjen pieniä vastoinkäymisiä sinulle on tapahtunut äskettäin
Aloitan: Hävitin kännykkäni. Piti saada varakännykkä käyttöön ja menin ostamaan uuden simkortin siihen. Varakännykän "kelkka" oli jotenkin jumissa ja sain simmin sinne sisään mutta ei kuitenkaan toimi ja nyt koko simmiä ja kelkkaa ei saa ulos ollenkaan. Edelleen ilman kännykkää.
Kommentit (41)
Käytin sateenvarjoa aurinkosuojana ja tuuli heitti sen ympäri. Rikki se tietty meni ja se siitä suojasta sitten.
Tein tytön ap/ip -toimintaan taatelikakkua kiitokseksi....no, voitelin vuuan huonosti ja isoja paloja irtosi kakusta siitä keskeltä. En voi tota nyt millään viedä tarjolle 😣
Vierailija kirjoitti:
Kuume aloitti toisen kierroksen parin paremman päivän jälkeen. Joulutouhut tekemättä, lahjoja ostamatta.
Sama, tuntuu tosi kurjalta. Ollaan aiemminkin oltu jouluna kipeinä, mutta saatu sitä ennen joulu lapsille laitettua. Nyt uhkaa jäädä.
Lapsen toppahousuja ei löytynyt aamulla mistään. Toivottavasti löytyvät koulusta.
Nukahdin illalla suihkun jälkeen sohvalle hiukset kosteina. Nyt on valtava kiharapilvi puoli metriä pään ympärillä ja muistuttaa lammasta.
Meillä on vaatehuoneessa sellainen korokejakkara, jonka päälle mun pitää aina nousta, kun haluan ylettyä ylähyllylle. No alastullessa astuin sitten harhaan ja suoraan penkin terävän reunan päälle. Ei sattunut yhtään, ei.....
Ja eteisessä astuin suoraan sulaneeseen lammikkoon. Kenkien mukana oli tullut lunta sisälle.
Näitähän riittää...
Naarmutin autoa. Ei onneks mennyt lommolle, mutta veetuttaahan se silti.
Olin kirjannut kalenteriini ulkojacuzzin huollon väärään aikaan ja ovikellon soidessa yhdeksältä olin vielä kylpytakissa hiukset vastapestynä :D
Kouluikäinen lapsi oli pissannut ilman että muisti nostaa pytyn kannen ensin...
Unohdin ensimmäisen kerran elämässäni avaimet (sekä koti- että autonavaimet) kotiin. Ja tietysti juuri silloin, kun olisi pitänyt autolla lähteä viikon ainoaan ja tärkeään tapaamiseen. Aivan kamala tunne, paniikki iski! Onneksi huoltomies kävi avaamassa oven ja pääsin lähtemään tapaamiseen.
Kaksi viikkoa sitten olin lähdössä pyörällä asioille niin pyöräni satula pamahti oudosti rikki ja samalla puhelimeni tippui asfaltille, joten tuloksena rikkinäinen pyörä ja entinen kännykkä.
Positiivinen plussa testi.
( Kiva oksennella ja nukkua ja" nauttia" joulu sta kun tiestää että tammikuussa raskaudenkeskeytys.)
Tiputin autoni avaimet hissikuiluun.
Unohdin kukkaroni vanhempieni autoon eilen. Ei siis lounasta tänään. :( Piti myös ostaa joululahjoja, mutta jää huomiseen.
Taiteilin mikrokeiton kanssa, oli lohikeitto ja inhoan sitä, että kansi ja astia jäävät haisemaan. Niinpä näppäränä otin pienen roskispussin mihin laitoin sen repästävän kannen ja tietenkin se pirun läpyskä tarttui hihaan ja nyt haisee koko hiha lohikeitolta. Töissä siis olen, en pääse vaihtamaan.
Lentoni oli myöhässä pari tuntia ja sen seurauksena myöhästyin jatkolennolta. Kun viimein pääsin määränpäähän, illan viimeinen juna ja bussi olivat juuri menneet ja jouduin odottamaan rupuisella kentällä koko yön aamu viiteen.
Kuorin klementiiniä ja mehua tirskahti silmään. Eilen kynsi lohkesi puolivälistä, oli pakko leikata lyhyeks ja on kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen toppahousuja ei löytynyt aamulla mistään. Toivottavasti löytyvät koulusta.
Sieltä löytyi onneksi, huh! Yksi vastoinkäyminen selätetty. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Tiputin autoni avaimet hissikuiluun.
No tää on jo vähän isomman luokan kömmähdys. 😱 Mites nyt?
En löytänyt kännykkää kiireessä mistään ja pitkän paniikinomaisen etsimisen jälkeen löysinkin sen suoraan silmieni edestä. Yleensä ne on liian lähellä.