Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan hiirulainen

Vierailija
19.12.2017 |

Minusta tuntuu, että kaikki eivät pidä minusta töissä. Olen aika hiljainen, en tykkää juoruta tai puhua pahaa kenestäkään. Luonteeltani olen kiltti ja avulias.

En mielelläni kerro omasta elämästäni parisuhde yms. työpaikalla. Varmaan tämä vaikuttaa, kun en ole sosiaalinen sillai oikealla tavalla. Ymmärrän toki, jos en kerro itsestäni erityisempää vaikutan etäiseltä ja jopa ylimieliseltä.

Jotenkin nämä äänekkäät työkaverit, jotka jauhaa, jauhaa ja jauhaa ei vaan tunnu sellaisilta, joihin haluaisin syvemmin tutustua. Viihdyn rauhallisten ihmisten seurassa ja olen introvertti. Työ on minulle vaan työtä, minkä teen ja lähden sitten kotiin sen tehtyäni. Toisaalta eivät nuo kalkkarokäärmeet uskalla päin naamaa mitään ilkeää sanoa ja, jos sanoisivat, saisivat samalla mitalla takaisin! Ei todellakaan haittaa vaikkei kutsuta bileisiin.. ei kiinnosta. Mutta antakaa ihmisten olla erilaisia. Onneksi suurin osa on ihan mukavia ja tasapainoisia. Toi kaikista äsyttävin ihminen on kertonut minulle, että sen äiti-tytär -suhde on erittäin huono, ollut aina.. liittyiskö siihen tuo ilkeys ja pahansuopaisuus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne jotkut ovat. Haukkuvat kaikki ja ovat kaikkien kavereita. Herkemmät eivät sellaista kestä.

Vierailija
2/5 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppisellä alalla olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sut mun työkaveriks :)

Vierailija
4/5 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä sinusta, mutta ethän sinäkään pidä kaikista. Millä tavalla työkaverisi estävät sinua tekemästä työtäsi? 

Vierailija
5/5 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kiltiltä vaikuta nimitellä työtovereitaan kalkkarokäärmeiksi ja uhota antavansa samalla mitalla takaisin. 

Mutta en minä ainakaan inhoa vetäytyviä työkavereita. Se riittää työpaikalla, kun hoitaa työnsä ja on perusystävällinen. 

Onko jotenkin huono itsetunto, jos kuvittelet olevasi niin merkittävä, että herätät tunteita?