Mitä teette tänään lasten kanssa, kotiäidit? Tylsää!
H*lvetin liukasta pihalla, rahat ei riitä hoploppiin jne. Jotain tekemistä että pääsee pois kotoa
Lapset 2,5,6 ja 10
Kommentit (16)
Kattokaa muumeja ja syökää sipsiä.
Halusin pois kotoa. Ei leivontaa, lisää siivousta
Mä olen menossa lapsen kanssa kirjastoon. Otetaan jouluksi lukemista. Sitten varmaan pitää mennä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
H*lvetin liukasta pihalla, rahat ei riitä hoploppiin jne. Jotain tekemistä että pääsee pois kotoa
Lapset 2,5,6 ja 10
Neljän lapsen kanssa sisällä......huhhuhh.......TUSKAA!!!!! 🤯
Vierailija kirjoitti:
Lapset 2,5,6 ja 10
Menkää ostamaan sorasäkki ja hiekoittakaa piha. Jokaiselle penskalle pikku ämpäri käteen.
Mun lukiolainen on jo joululomalla joten rohkenen vastata. Mennään tänään joululahjaostoksille, bestikselle ja muutamalle sukulaislapselle pitää ostaa lahjat. Ja ehkä jotain pientä myös poikaystävälle.
Niin ja joulukoristeita myös olisi tarkoitus hankkia! Meinasi unohtua.
Se lukiolaisen äiti, pian ostoksille lähdössä
Hei oikeesti, opetelkaa kirjoittamaan ymmärrettävästi. Nytkin on ollut sellaisia viestejä mistä ei saa mitään tolkkua
Joulusiivousta, heikolla onnistumisprosentilla :D lapset 1 ja 3. Mutta hauskaa on, lapset saavat hinkuttaa tyhjää kuivilla pesuliinoilla ja pölyhuiskilla, minä siivoan tarkemmin mitä pystyn.
Menkää tekemään lumiukkoja vaikka? Joulun alla tekemistä keksii sisälläkin. Käytte vaikka hakemassa tarvikkeet pipareihin ja niiden koristeluun.
Vierailija kirjoitti:
Joulusiivousta, heikolla onnistumisprosentilla :D lapset 1 ja 3. Mutta hauskaa on, lapset saavat hinkuttaa tyhjää kuivilla pesuliinoilla ja pölyhuiskilla, minä siivoan tarkemmin mitä pystyn.
Miten joku voi jaksaa tuollaista? Ihan tarpeeksi kestämistä tavallisessa arjessakin. Vielä lapsen kanssa siivoamaan, jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Lapset 2,5,6 ja 10
Leikkikää LEGOilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi jaksaa tuollaista? Ihan tarpeeksi kestämistä tavallisessa arjessakin. Vielä lapsen kanssa siivoamaan, jestas sentään.
Meillä lapset pysyvät enemmän jaloista pois, kun niille antaa aikuisten tehtäviä, toki lapsille sopivin versioin. Lattian luutuaminenkin on ihan hitti jollain nihkeällä liinalla.
Mutta jos kotoa todella haluaa pois, niin kirjastot tai kaverilla kyläilyt tulee ensimmäisenä mieleen. Noille isommillehan keksisi vaikka mitä, enemmän taitaa olla vaikeutta sopeuttaa 2-vuotias hommaan mukaan.
Voi ballface, leipokaa nisuäijiä.