Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette tänään lasten kanssa, kotiäidit? Tylsää!

Vierailija
19.12.2017 |

H*lvetin liukasta pihalla, rahat ei riitä hoploppiin jne. Jotain tekemistä että pääsee pois kotoa
Lapset 2,5,6 ja 10

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ballface, leipokaa nisuäijiä.

Vierailija
2/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa muumeja ja syökää sipsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pois kotoa. Ei leivontaa, lisää siivousta

Vierailija
4/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa lapsen kanssa kirjastoon. Otetaan jouluksi lukemista. Sitten varmaan pitää mennä kauppaan.

Vierailija
5/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jumboon, niin muutkin.

Vierailija
6/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H*lvetin liukasta pihalla, rahat ei riitä hoploppiin jne. Jotain tekemistä että pääsee pois kotoa

Lapset 2,5,6 ja 10

Neljän lapsen kanssa sisällä......huhhuhh.......TUSKAA!!!!! 🤯

Vierailija
7/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset 2,5,6 ja 10

Menkää ostamaan sorasäkki ja hiekoittakaa piha. Jokaiselle penskalle pikku ämpäri käteen.

Vierailija
8/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukiolainen on jo joululomalla joten rohkenen vastata. Mennään tänään joululahjaostoksille, bestikselle ja muutamalle sukulaislapselle pitää ostaa lahjat. Ja ehkä jotain pientä myös poikaystävälle.

Vierailija
9/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joulukoristeita myös olisi tarkoitus hankkia! Meinasi unohtua.

Se lukiolaisen äiti, pian ostoksille lähdössä

Vierailija
10/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, opetelkaa kirjoittamaan ymmärrettävästi. Nytkin on ollut sellaisia viestejä mistä ei saa mitään tolkkua

Vierailija
11/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauheaa. neljä lasta.

Vierailija
12/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusiivousta, heikolla onnistumisprosentilla :D lapset 1 ja 3. Mutta hauskaa on, lapset saavat hinkuttaa tyhjää kuivilla pesuliinoilla ja pölyhuiskilla, minä siivoan tarkemmin mitä pystyn.

Vierailija
13/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tekemään lumiukkoja vaikka? Joulun alla tekemistä keksii sisälläkin. Käytte vaikka hakemassa tarvikkeet pipareihin ja niiden koristeluun.

Vierailija
14/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulusiivousta, heikolla onnistumisprosentilla :D lapset 1 ja 3. Mutta hauskaa on, lapset saavat hinkuttaa tyhjää kuivilla pesuliinoilla ja pölyhuiskilla, minä siivoan tarkemmin mitä pystyn.

Miten joku voi jaksaa tuollaista? Ihan tarpeeksi kestämistä tavallisessa arjessakin. Vielä lapsen kanssa siivoamaan, jestas sentään.

Vierailija
15/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset 2,5,6 ja 10

Leikkikää LEGOilla

Vierailija
16/16 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi jaksaa tuollaista? Ihan tarpeeksi kestämistä tavallisessa arjessakin. Vielä lapsen kanssa siivoamaan, jestas sentään.

Meillä lapset pysyvät enemmän jaloista pois, kun niille antaa aikuisten tehtäviä, toki lapsille sopivin versioin. Lattian luutuaminenkin on ihan hitti jollain nihkeällä liinalla.

Mutta jos kotoa todella haluaa pois, niin kirjastot tai kaverilla kyläilyt tulee ensimmäisenä mieleen. Noille isommillehan keksisi vaikka mitä, enemmän taitaa olla vaikeutta sopeuttaa 2-vuotias hommaan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme