Teuvo Hakkarainen erotettiin
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Saisipa tähän liitettyä Timo Soinin ivallisen hymyn.
Soinihan ei rankaissut edes noin paljoa...
Kuvaa persuja hyvin, että he valitsivat varapuheenjohtajaksi mielummin Hakkaraisen kuin Niinistön. Ei ihme, että kaikki tolkun persut jättivät puolueen.
Erosi kyllä itse varapuheenjohtajan tehtävästä ja sai vakavan varoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni soini heitti jonkun soheltajan kokonaan puolueesta, tai oliko noita useampiakin, tai no yksi ainakin taisi olla eduskuntaryhmän päätös.
Oikeastaan sääli, että nämä alkupersut, joita haalittiin ehdokkaiksi suuren suosion huipulla häviävät ja tilalle tulee siitten maistereita ja muita, jotka eivät osaa puhua kansan kielellä.
Mutta onhan tuo alkoholiongelma ja muut käytös niin kelvotonta, että pitäisi älytä erota.
Teukka on harmiton verrattuna moneen sliipatumpaan limanuljaskaan. On vain isomman suurennuslasin alla harmeihin ajautuvan persoonansa vuoksi. Salassa tapahtuu paljon karmeampia tekoja kuin mitä yksikään Hakkaraisen tempaus on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä rangaistus tuo nyt oikeesti on? Sai varoituksen ja itse luopuu vpj:n paikasta. Tuskin se tähänkään asti on sitä puheenjohtajuuttaan paljoakaan hoidellut. Eihän se muuten edes siihen hommaan olis lähtenyt, piti vaan saada joku joka peittoaa Soinin porukat. Jostain syystä nää änkyräpersut tykkää Hakkaraisesta ja äänestää sitä vaikka äijä sekoilee mitä. Järkipersut on niille kauhistus. Ei, pitää olla känni-hakkaraista, luomis-lauraa ja dildo-eerolaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että teki noin vapaaehtoisesti? Tuskin annettiiin vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei erotettu. Erosi itse.
Näennäisesti. Eiköhän tuossa ole sanottu että nyt ilmoitat eroamisesta tai me erotamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että teki noin vapaaehtoisesti? Tuskin annettiiin vaihtoehtoa.
Eihän tuo ollut puolueen antama rangaistus vaan eduskuntaryhmän. Ei eduskuntaryhmä päätä puolueen puheenjohtajista, joten ei se ole käsitellyt Teuvon puheenjohtajuutta mitenkään eikä antanut mitään eroamiskomentoja. Puoluehan käsittelee Teuvon törppäilyt vasta ylihuomenna kokouksessaan.
Toki onhan Halla-aho voinut soitella Teuvolle ja antanut "neuvoja". Noloahan tuo on Jussille. Kun on iravaillut sinisille samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki onhan Halla-aho voinut soitella Teuvolle ja antanut "neuvoja".
Aivan varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
Ois pitänyt saada potkut koko eduskunnasta.
Ei eduskunnasta voi saada potkuja. Kansa on sinne valinnut itselleen kaltaisensa edustajan. Äänestäkää seuraavalla kerralla viisaammin.
Tepa on fiksuna kaverina ymmärtänyt, että Jussi joutuu hankalaan paikkaan jos ei itse eroa puheenjohtajistosta. Hän hoiti kuitenkin tärkeimmän homman eli esti soinilaisia pääsemästä kesän puoluekokouksessa vallan kahvaan. Nyt voidaan sitten ottaa joku vähän tolkumpi henkilö tilalle ja Teuvo saa rauhassa hakea seuraavissa vaaleissa tarvittavat äänet Keski-Suomesta. Kyllähän kansanmiestä pitää äänestää.
Miksi? Muut raiskaajat ja pedofiilit saavat rauhassa temmeltää persuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä rangaistus tuo nyt oikeesti on? Sai varoituksen ja itse luopuu vpj:n paikasta. Tuskin se tähänkään asti on sitä puheenjohtajuuttaan paljoakaan hoidellut. Eihän se muuten edes siihen hommaan olis lähtenyt, piti vaan saada joku joka peittoaa Soinin porukat. Jostain syystä nää änkyräpersut tykkää Hakkaraisesta ja äänestää sitä vaikka äijä sekoilee mitä. Järkipersut on niille kauhistus. Ei, pitää olla känni-hakkaraista, luomis-lauraa ja dildo-eerolaa.
Sehän se pointti olikin. Vastaavista Soini vain ”harjasi” ja asia loppuun käsitelty. Ei edes varoitusta.
Olisi ehdottomasti pitänyt erottaa puolueesta ja eduskunnasta samalla. Mutta persut on perseestä, ainakin perseessä.
Ois pitänyt saada potkut koko eduskunnasta.