Tietäiskö kukaan mistä kirjasta kyse?
Kävin noin viikko-kaks sitten Suomalaisessa kirjakaupassa ja katselin yhtä kirjaa, mutten raaskinut ostaa kun olin sinä päivänä jo tuhlaillut kauheasti rahaa lahjoihin. Se jäi kuitenkin vähän kaivelemaan ja nyt tekis mieli ostaa se mutta en välttämättä enää ennen joulua ehdi kauppaan enkä nyt löydä sitä suomalaisen nettisivuiltakaan kun en muista kirjan nimeä. (olen siis selannut kyseistä genreä läpi, mutta ei löydy).
Hintaluokka oli jotain n.29-39e, se oli liikkeen edessä pöydillä, mihin on yleensä kasattu uutuuskirjoja, ja tarjouskirjoja. Luulen että tää oli ehkä uutuus. Tai sitten oli muuten vaan tyrkyllä joululahjaksi. Kirja käsitteli antiikin Kreikan jumalia ja oli sellanen "tietokirja" tyyppinen. Siinä oli aina kyseisen jumalan nimi ja kuva ja kerrottu hänestä jotain. Ja se oli aika paksu kirja. Mustavalkoiset kuvat. Kannen kuvaakaan en saa mieleen mutta ainakaan se ei ollut mikään kovin räikeän värinen. Ehkä tumma tai seepia tms.
Olisko kukaan sattumalta ostanut kyseistä kirjaa tai katsellut sitä kädessä niin että muistaisi vielä nimenkin?
Kommentit (4)
Olisiko voinut olla Paavo Castrénin kirja Antiikin myytit. Löysin googlettamalla seuraavat tiedot:
KIRJOITTAJA: Castren Paavo
KUVITTAJA: Berg, Ria;Tuukkanen, Tiina
KUSTANTAJA: Otava
KANSITYYPPI: sidottu
VUOSI: 2017
SIVUJA: 424
KIELI: suomi
ISBN: 9789511281214
ARVIOITU ILMESTYMISPVM.: 1. tammikuuta 2017
KIRJASTOLUOKKA: 9117
ALANIMIKE2: 7635401
KUVITUS: Kuvitus, mustavalkoinen
ASIASANA: tietokirjallisuus, Antiikki
Olisiko tämä uutuuskirja?
http://www.suomalainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/fi/skk/joulunhisto…
Wau! Teihin todella voi luottaa! Just toi kirja oli kyseessä! Miten ei omiin silmiin osunut kun koitin selailla :D Kiitos kovasti! :)
-ap
Paavo Castrenin Antiikin myytit?