Vierailija

Heräsin neljän aikaan siihen, että tietokone soi. Tuttu oli päättänyt lähettää joulukortin keskellä yötä :(

• ylös 5
  • alas 42

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hälytys pois

Kauhee homma muistaa aina illalla ottaa se pois ja aamulla laittaa takaisin päälle.

• ylös 3
  • alas 45
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Klo 04 ei ole yö.

Mutta kysymykseen: en ole mitään mieltä. Itsekin valvon usein myöhään ja esim. klo 02 lähetty sähköposti ei ole mikään kummallisuus.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Sähköpostia saa lähettää milloin vain, sen perusideahan on, että se odottaa siellä kunnes sinä luet. Mutta pane ihmeessä koneesi yöksi kiinni, päivitykstkin asentuu samalla kun aamulla taas käynnistät. Tai jollet malta sulkea koko konetta, ota ainakin äänet pois.

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

No just siksi sähköposti on kätevä, kun sen voi lähettää milloin vain. Soittaminen ei aina kannata. Typerää pitää hälytystä päällä, jos aikoo nukkua samassa huoneessa. Toisekseen määrittele yö.

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Omaa tyhmyyttä jos pitää puhelinta/tietokonetta äänellisenä yöllä. Sähköpostia saa lähettää milloin vain. Mulle tulee yöaikaan kaikenlaista spämmimeiliä tiettyihin sähköposteihin mut työspostiin voi tulla joltain ulkomaan pomolta ihan asiameilejäkin öisin.

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Mulla oli tämmöinen pomo joka yömyöhään lähetteli sähköposteja ja otsikkona oli aina URGENT!!! Aamulla sitten kehuskeli miten ei ennättänyt edes nukkua ja moitti alaisia, jotka vasta aamulla tekivät ne urgentit jutut. En viihtynyt kovin kauaa siinä firmassa.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytys pois

Kauhee homma muistaa aina illalla ottaa se pois ja aamulla laittaa takaisin päälle.

Siis ihan hirveen kauhee joo. Miksi sitten pitää päivällä olla äänet.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Laitan koneen kiinni aina kun en käytä sitä ja koneen ollessa auki käyn lukemassa sähköpostit erikseen. En kestäisi mitään kilkuttajaa joka ilmoittaa sähköpostista O.o

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Klo 04 ei ole yö.

Mutta kysymykseen: en ole mitään mieltä. Itsekin valvon usein myöhään ja esim. klo 02 lähetty sähköposti ei ole mikään kummallisuus.

No tuota, kyllä kello 04 on yö.

-ohis

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Kuka hullu laittaa tietokoneeseen äänihälytykset sähköpostiin!? En edes tiennyt että tuollainen on mahdollista, mutta aika uuvatti pitää olla, että ottaa tuollaisen hälytyksen käyttöön.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Jos joku minulle lähettää yöllä sähköpostia niin ei haittaa, mutta jos itse naputtelen yöllä postia jollekin niin laitan aina ajatuksen että se lähtee vasta aamulla..

Vierailija

Äänet pois sähköpostista mikäli vaikka puhelimessa sellainen. Kyllä ne sähköpostit ehtii lukea silloin, kun on jo valmiiksi valveilla.  Toisekseen pidän noita nettijoulu"kortteja" typeryyden huippuna.  Ja muutenkin tuon joulun tai minka tahansa juhlan jatkuvaa toivottelua ääliömäisenä. 

Vierailija

Minullaei soi mikään muu kuin puhelin puhelun tullessa. Ei ole merkkiääniä sähköpostissa, whatsupissa, messengerissä tai missään. Aivan sama kuka lähettää minulle mihin aikaan, luen, kun minulle sopii.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu laittaa tietokoneeseen äänihälytykset sähköpostiin!? En edes tiennyt että tuollainen on mahdollista, mutta aika uuvatti pitää olla, että ottaa tuollaisen hälytyksen käyttöön.

En minäkään ole tiennyt, että sähköpostin saapumisesta voi tulla ääni. Olen välillä shoppaillut yöllä huuto.netissäkin kun en ole saanut unta, ja siitähän menee myyjälle automaattinen sähköpostiviesti. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että sähköposti voisi herättää jonkun. Miksi tuollainen hälytys pitää olla? Voihan sen sähköpostin tarkistaa useamman kerran päivässä, kukaan ei takuulla lähetä pelkästään sähköpostitse niin kiireellistä viestiä, että siihen pitäisi hetipaikalla vastata.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytys pois

Pidä kone kiinni yöllä.Itse olen poistanut kaikki hälärit koneesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytys pois

Siis ihan hirveen kauhee joo. Miksi sitten pitää päivällä olla äänet.

Miksi puhelimessa pitää olla äänet? Tai ovikellossa?

Vierailija

riippuu iha viestin sisällöstä et vaikuttaako tyylii känniviestiltä. jos on asiallinen ja näi nii oletan vain et hän ei saanut nukuttua tai oli menossa töihi/tulossa töistä ja päätti hoitaa asian nopeasti alta pois

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.