Veikataan ennalta ensi vuoden juorut!
Kuka saa vauvan? Ketkä menee naimisiin? Entä ketkä eroavat?
Kommentit (152)
Työtön sytyttää itsensä tuleen eduskuntatalon rappusilla, tappanut ensin perheensä.
Trump sairaalaan.
Hurrikaaneja ja muita entistä pahempia luonnonkatastrofeja.
Vierailija kirjoitti:
Oi oraakkelit! Tuskin maltan odottaa ensi vuotta😂😂😂
Upitetaan tätä ketjua ensi vuonna ja katsotaan ovatko ennustukset toteutuneet.
”Kuningatar Elisabet on kuollut” :(
tai ”Prinssi Philip on kuollut”
"Olet aina tehnyt asian x väärin? Asiantuntija opastaa: Näin teet x:n oikein!"
"Panopasta-bloggaajan uusi some-hitti syntyi vahingossa! Oletko jo kokeillut tätä kuumaa trendiruokaa?"
"Amerikkalaisen huippumeteorologin synkkä ennuste Suomen kesälle: vesisadetta ja koleaa ilmaa"
"Näin koko Britannia valmistautuu prinssi Harryn ja Meghanin häihin! Lue koko hääpäivän ohjelma!"
"Oletko Lontoossa seuraamassa kuninkaallista häähumua? Lähetä kuva!"
"Tyttö tuli! Presidentti Sauli Niinistön ja rouva Jenni Haukion onni täydentyi suloisella tyttärellä!"
"Toni Nieminen: Yllätysero! - Rakkaus ei kestänyt."
"NASA pitää jättitiedotustilaisuuden perjantaina klo 16. Suomalaistutkija: -
Tiedepiireissä liikkuu hurjia huhuja löydöksestä"
"Vielä ehdit kesäkuntoon! Lue Janni Hussin 7 treenivinkkiä. Vain 8 min tehotreeniä päivässä riittää!"
Martina menee naimisiin, eroaa ja saa tuomion pahoinpitelystä.
Vierailija kirjoitti:
Karita Tykkä: "Olen oppinut olemaan armollinen itselleni."
Martina: "Olen oppinut ottamaan itseni huomioon, olin liian empaattinen."
Jutta: "Olen oppinut päästämään irti materiasta."
Janni: "Olen oppinut kuuntelemaan kehoani."
Janna: "Olen oppinut kunnioittamaan itseäni parisuhteessa."
Sini: "Olen oppinut olemaan rehellinen itselleni."
Huutonaurua!!!😂😂
"Elintarvike x uhkaa loppua kaupoista! Erkki Kuhtakönkäre Pieksämäeltä hämmästyi kauppareissullaan: Hyllyt ammottivat tyhjyyttään!"
"Tänä yönä kannattaa nostaa katseet taivaalle: luvassa ennennäkemätön punainen superkuu! Meteorologi: - Lapissa pilviverhon rakoilu mahdollista, muualla maassa kuu pysyy piilossa."
"Paavo Väyrynen katkeroitui vaalituloksesta - lue raju tilitys!"
"Onko tässä kaikkien aikojen hulluin tositv-formaatti? Hollantilainen tv-kanava uskoo katsojaennätykseen - lue mistä kyse!"
"Etanaprofessori ennusti koko maan vappusään - Etelä-Suomeen jopa 10 cm lunta!"
Vierailija kirjoitti:
Alma ja Natalia Kallio on yhdessä! En ymmärrä miks seiska peitti sen naaman, ei paljoa työtä vaatinut laskea 1+1 kenen kanssa Alma on. :D
Alma on siis lihava lesbo.
"Läheltä piti! Suomen ensimmäinen Haluatko miljonääriksi -voittotitteli jäi vain yhden kysymyksen päähän. Olisitko sinä tiennyt tätä tubettajaa?"
"Teuvo Hakkaraisen eksklusiivinen haastattelu katkaisuklinikalta: - Korkki pysyy kiinni kunnes se seuraavan kerran aukeaa"
"IS TV seuraa 4. oluiden saapumista ruokakauppoihin - Katso live-lähetystä Kauppakeskus Kaaren Prismasta klo 9 alkaen!"
Ärsyttää. Olisin halunnut laittaa laatimani otsikot kätevästi yhteen ja samaan viestiin, mutta sitä ei hyväksytty. Kun pilkoin viestin osiin ja julkaisin pätkissä, selvisi lopulta kielletty sana. Se oli l i v e s t r e a m yhteenkirjoitettuna 😑 Hämmentävää.
Trump saa sydänkohtauksen, mutta selviää.
Kuningatar Elisabeth kuolee.
Meghan ja Katherine saavat tyttäret, kuin myös Haukio.
Suomen työttömyys ja nälkäjonot kasvavat.
Islannin tulivuori purkautuu.
Aidsiin keksitään lääke.
Talvi on lämpimin vuosikymmeniin.
Lennu sairastui kevätflunssaan ja edustustilaisuudet jäivät väliin.
Kansanedustaja Hakkarainen kuolee haimatulehdukseen...
Taylor Swift käy vaihteeksi läpi vaikean eron.
Heikin ja Valtterin salasuhde paljastuu.
Leo di Capriolla uusi tyttöystävä kolmen kuukauden välein.
Lennu-koira osoittaa stressaantumisen merkkejä uuden perheenjäsenen vuoksi, ja käyttäytyy odottamattomasti. Sauli ja Jenni palkkaavat tunnetun koirapsykologin auttamaan heitä. Kaikki on hyvin viimeistään jouluna 2018, ja näemme onnellisesta presidenttiperheestä lehtikuvan, jossa on neljä jäsentä tunnelmallisesti koristellun joulukuusen äärellä. Kaikilla on tonttulakit päässä, jottei huumori unohtuisi.